abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82481763
LAMZAKKEN! Heb ik een e-mail van een filetransfertooltje van ons werk. In dat tooltje kun je opgeven hoe lang een bestand moet blijven staan. En wat denk je? De tijd was al verstreken, want de afzender gaf het maar een dag. En op maandag ben ik vrij. Bedankt
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_82481813
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 08:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]

Jaja, dat zeggen ze allemaal
Maar ik meen het..... deze keer (ofzo)
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 08:59 schreef Pheno het volgende:
LAMZAKKEN! Heb ik een e-mail van een filetransfertooltje van ons werk. In dat tooltje kun je opgeven hoe lang een bestand moet blijven staan. En wat denk je? De tijd was al verstreken, want de afzender gaf het maar een dag. En op maandag ben ik vrij. Bedankt
Das kut
En je kan niet bellen?
pi_82481926
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 09:01 schreef iBenny het volgende:

Das kut
En je kan niet bellen?
En dat ie dan heel snel de eentjes en nulletjes gaat opnoemen? Het is 800mb, dus daar heb ik geen zin in. Natuurlijk heb ik al een e-mail terug gestuurd, maar ik vind het gewoonweg zo dom. Ik heb al een paar jaar papadag op maandag, het is niet iets dat ik toevallig eens vrij ben geweest
  dinsdag 8 juni 2010 @ 09:14:10 #229
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_82482101
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 09:06 schreef Pheno het volgende:

[..]

En dat ie dan heel snel de eentjes en nulletjes gaat opnoemen? Het is 800mb, dus daar heb ik geen zin in. Natuurlijk heb ik al een e-mail terug gestuurd, maar ik vind het gewoonweg zo dom. Ik heb al een paar jaar papadag op maandag, het is niet iets dat ik toevallig eens vrij ben geweest
Dat is wel stom ja... Had je geen afwezigheidsassistent aanstaan? Dan was het nog dommer van je collega Maar het lost zich vast vanzelf op
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_82482149
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 09:14 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Dat is wel stom ja... Had je geen afwezigheidsassistent aanstaan? Dan was het nog dommer van je collega Maar het lost zich vast vanzelf op
Mijn assistent staat altijd op maandag aan, maar ja, het tooltje stuurt het, dus die zal geen officeberichtjes lusten of begrijpen.
pi_82482162
quote:

[..]

Snap het niet
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  dinsdag 8 juni 2010 @ 09:16:56 #232
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_82482178
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 09:15 schreef Pheno het volgende:

[..]

Mijn assistent staat altijd op maandag aan, maar ja, het tooltje stuurt het, dus die zal geen officeberichtjes lusten of begrijpen.
Aha, het gaat dus via dat tooltje, wat een ingewikkeld gebeuren voor iemand die nog niet goed wakker is Ik ga maar eens douchen, dat helpt vast
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_82482243
quote:

[..]

Ik bedoel natuurlijk dat je die gene belt om te vragen of hij het opnieuw kan sturen

of is dat weer te simpel gedacht?
pi_82482283
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 09:16 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Snap het niet

Als persoon A een groot bestand moet sturen (800mb bv) dan hebben we in ons bedrijf een tooltje waar je dat bestand naar toe kan uploaden. Zeg maar zoiets als tinypic, maar dan voor grote bestanden. Alleen om ruimte te besparen op de server is zo'n bestand daar maar tijdelijk, van 1 tot 10 dagen. Daarna wordt het weggegooid. Dus persoon A heeft ingevuld:
bestand X opsturen naar server, zet het er 1 dag neer en geef een notificatie dat het bestand er staat aan pheno per e-mail. Met een linkje naar het bestand, zodat pheno het kan downloaden.
Pheno is op die dag vrij, dus mailtje komt binnen, maar wordt de dag erop pas gelezen. Pheno is niet blij, want in het mailtje staat ook dat het bestand er maar 1 dag zou staan. En bestand is dus ondertussen al automatisch weggegooid.
pi_82482299
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 09:19 schreef iBenny het volgende:

[..]

Ik bedoel natuurlijk dat je die gene belt om te vragen of hij het opnieuw kan sturen

of is dat weer te simpel gedacht?
Nee, ik snapte je
pi_82482435
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 09:20 schreef Pheno het volgende:

[..]

Als persoon A een groot bestand moet sturen (800mb bv) dan hebben we in ons bedrijf een tooltje waar je dat bestand naar toe kan uploaden. Zeg maar zoiets als tinypic, maar dan voor grote bestanden. Alleen om ruimte te besparen op de server is zo'n bestand daar maar tijdelijk, van 1 tot 10 dagen. Daarna wordt het weggegooid. Dus persoon A heeft ingevuld:
bestand X opsturen naar server, zet het er 1 dag neer en geef een notificatie dat het bestand er staat aan pheno per e-mail. Met een linkje naar het bestand, zodat pheno het kan downloaden.
Pheno is op die dag vrij, dus mailtje komt binnen, maar wordt de dag erop pas gelezen. Pheno is niet blij, want in het mailtje staat ook dat het bestand er maar 1 dag zou staan. En bestand is dus ondertussen al automatisch weggegooid.
snap hem en getver..
pi_82482534
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 09:26 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

snap hem en getver..
Mja, nu kan ik wachten totdat meneer op het werk is en dat bestand weer klaargezet heeft Handig, als je eigenlijk nu dat bestand nodig hebt.
pi_82482568
Maar goed, vandaag moet mijn HTC Desire binnenkomen, dus heb ik twee dingen om naar uit te kijken: bestand en telefoon
pi_82482609
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 09:31 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, vandaag moet mijn HTC Desire binnenkomen, dus heb ik twee dingen om naar uit te kijken: bestand en telefoon
Die wil ik ook
en de nieuwe iPhone ook

en mijn abo loopt af in augustus
moeilijk
pi_82482638
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 09:30 schreef Pheno het volgende:

[..]

Mja, nu kan ik wachten totdat meneer op het werk is en dat bestand weer klaargezet heeft Handig, als je eigenlijk nu dat bestand nodig hebt.
Krant lezen, FOK! ken enz enz
pi_82482655
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 09:31 schreef Pheno het volgende:
Leuk!
Mag ook nog steeds een nieuwe telefoon
pi_82482973
pi_82483086
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 09:42 schreef Loveless85 het volgende:
Goedesmorgens
  dinsdag 8 juni 2010 @ 09:45:07 #244
211002 Goodbye
Awesome!
pi_82483094
Morrrrrning
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_82483117
Mogguh
pi_82483129
mogge!
pi_82483142
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 09:32 schreef iBenny het volgende:

[..]

Die wil ik ook
en de nieuwe iPhone ook

en mijn abo loopt af in augustus
moeilijk
iPhone = T-Mobile (of je hebt geld te veel).
pi_82483176
Exclusiviteitscontract van T-Mobile liep toch ook af na 2 jaar, dus het zou goed kunnen. KPN scheen er al mee bezig te zijn en hem op kleine schaal al voor trouwe (lees: veel geld schuivende) abo-houders aan te bieden.
pi_82483179
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 09:46 schreef Pheno het volgende:

[..]

iPhone = T-Mobile (of je hebt geld te veel).
Dat is dus een van de minpunten van het kiezen voor een iPhone
pi_82483229
T-Mobile kan het nu zelfs niet eens aan. Heb je een iPhone, kan je er niks mee omdat het 3G netwerk van T-Faal is overbelast
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')