Ik weet ook nog niet wat ik moet stemmenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:50 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zit me wat in te lezen voor de verkiezingen
VVDquote:Op maandag 7 juni 2010 21:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik weet ook nog niet wat ik moet stemmen
Toch maar D66? Van de grote partijen zijn ze de enige waarvan ik niet denk "OMGWTFNEE"
ctrl c en dan de vquote:Op maandag 7 juni 2010 21:52 schreef Olle. het volgende:
tering
dik te typen stuur ik op verzend is dat topic ineens vol ":P
Ik raak gedesuriënteerd.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:53 schreef Trevland het volgende:
Ik vind naar beneden leuker [ afbeelding ]
Met je kont in de lucht dan?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:53 schreef Trevland het volgende:
Ik vind naar beneden leuker [ afbeelding ]
Damn, ik had op mijn 11e al een serieuze bh nodigquote:Op maandag 7 juni 2010 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was de laatste op school die ging ontwikkelen![]()
Op mn 15de was ik nog zo goed als plat met mijn mooie A-cupje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar jij hebt het later ruimschoots ingehaald dus
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Oeh, welkom bij de clubquote:Op maandag 7 juni 2010 21:54 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Naast de PVV en SGP haat ik hen het meest.
eigenlijk niets...quote:Op maandag 7 juni 2010 21:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat heeft de VVD met de Nederlandse energiemaatschappij te maken?
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Damn, ik had op mijn 11e al een serieuze bh nodigIk werd op school gepest omdat ik geen tieten had, nu lach ik ze allemaal uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar jij hebt het later ruimschoots ingehaald dus
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |