Ik weet ook nog niet wat ik moet stemmenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:50 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zit me wat in te lezen voor de verkiezingen
VVDquote:Op maandag 7 juni 2010 21:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik weet ook nog niet wat ik moet stemmen
Toch maar D66? Van de grote partijen zijn ze de enige waarvan ik niet denk "OMGWTFNEE"
ctrl c en dan de vquote:Op maandag 7 juni 2010 21:52 schreef Olle. het volgende:
tering
dik te typen stuur ik op verzend is dat topic ineens vol ":P
Ik raak gedesuriënteerd.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:53 schreef Trevland het volgende:
Ik vind naar beneden leuker [ afbeelding ]
Met je kont in de lucht dan?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:53 schreef Trevland het volgende:
Ik vind naar beneden leuker [ afbeelding ]
Damn, ik had op mijn 11e al een serieuze bh nodigquote:Op maandag 7 juni 2010 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was de laatste op school die ging ontwikkelen![]()
Op mn 15de was ik nog zo goed als plat met mijn mooie A-cupje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar jij hebt het later ruimschoots ingehaald dus
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Oeh, welkom bij de clubquote:Op maandag 7 juni 2010 21:54 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Naast de PVV en SGP haat ik hen het meest.
eigenlijk niets...quote:Op maandag 7 juni 2010 21:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat heeft de VVD met de Nederlandse energiemaatschappij te maken?
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Damn, ik had op mijn 11e al een serieuze bh nodigIk werd op school gepest omdat ik geen tieten had, nu lach ik ze allemaal uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar jij hebt het later ruimschoots ingehaald dus
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Daarom.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:55 schreef Olle. het volgende:
[..]
![]()
minder leuk!
maar hier is het gezellig!
Jij lag de eerste keer dubbelquote:
Bij mij nietquote:Op maandag 7 juni 2010 21:55 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Als er maar geen lucht uit je kont komt, dan vind ik het prima...
weinig last van die mensen eigenlijk...quote:
Ik ken hun plannen niet, wat niet weet, wat niet deert. Ze zullen vast een goede partij zijn voor de mensen aan zwaar Christelijke kant, maar dat ben ik niet, dus boeit het me ook niet.quote:
Ja je hebt er weinig last van maar ik haat de partij nog steeds. Hun standpunten.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:55 schreef Olle. het volgende:
[..]
weinig last van die mensen eigenlijk...
PVV heb ik veel meer op tegen
Hah! Take THAT! (meer these eigenlijk)quote:Op maandag 7 juni 2010 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werd op school gepest omdat ik geen tieten had, nu lach ik ze allemaal uit
Mwah, "take these" klinkt dan wel weer heel erg uitnodigend...quote:Op maandag 7 juni 2010 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hah! Take THAT! (meer these eigenlijk)
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hah! Take THAT! (meer these eigenlijk)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Des te meer vrijheidquote:Op maandag 7 juni 2010 21:58 schreef Desunoto het volgende:
Als het aan de SGP ligt dan wordt de Bijbel de nieuwe grondwet.
Maak het huiswerk in je slaap.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:59 schreef Myraela het volgende:
Ik wil slapen. Ik moet huiswerk maken. Maar ik wil slapen. Maar het huiswerk moet wel af. En welk huiswerk? godverdomme. Ik wil slapen.
Danku voor uw aandacht.
Kusjes.
Geen apart topic, dat vinden de modjes niet leukquote:Op maandag 7 juni 2010 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
Wanneer komt er nou een BBQ-topic, want ik weet heul niet meer wie er allemaal komen en nu gaan mensen mijn auto al bij voorbaat reserveren en dan weet ik toch niet wie ik allemaal moet teleurstellen straks en en en en IEK!
SP heeft het aardig voor mbt de zorg, scholieren, HRA, JSF en de WW regels. Iets waar ik me in kan vinden en mis bij andere partijen.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik weet ook nog niet wat ik moet stemmen
Toch maar D66? Van de grote partijen zijn ze de enige waarvan ik niet denk "OMGWTFNEE"
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
dat ik die knap vond vroeger he
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
/TWITTEEEERRRR.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:59 schreef Myraela het volgende:
Ik wil slapen. Ik moet huiswerk maken. Maar ik wil slapen. Maar het huiswerk moet wel af. En welk huiswerk? godverdomme. Ik wil slapen.
Danku voor uw aandacht.
Kusjes.
Een OP... nee, daar zullen ze blij mee zijn...quote:Op maandag 7 juni 2010 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen apart topic, dat vinden de modjes niet leuk![]()
Anders maken we even een OP voor in de SC?
Ooooh, FUCK de modjes!quote:Op maandag 7 juni 2010 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Vooral Mark Owenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat ik die knap vond vroeger he
Volgens mij vinden ze een apart topic voor meets juist beter dan in de SC. In andere subforums is het toch ook in een apart topic.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar de SP heeft de laatste jaren gewoon hard gefaald. Was een hype bij de vorige verkiezingen maar ze hebben eigenlijk niets kunnen doen met al die zetels?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
SP heeft het aardig voor mbt de zorg, scholieren, HRA, JSF en de WW regels. Iets waar ik me in kan vinden en mis bij andere partijen.
Dat dusquote:Op maandag 7 juni 2010 22:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij vinden ze een apart topic voor meets juist beter dan in de SC. In andere subforums is het toch ook in een apart topic.
Dan maar wel een topic? Wie wil hem maken dan?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:01 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Een OP... nee, daar zullen ze blij mee zijn...
Een FiPo danquote:Op maandag 7 juni 2010 22:01 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Een OP... nee, daar zullen ze blij mee zijn...
Ik pas, ik heb het de vorige keer al gedaan...quote:Op maandag 7 juni 2010 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan maar wel een topic? Wie wil hem maken dan?
Is dit een hint dat ik aan me huiswerk moet!?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:02 schreef Desunoto het volgende:
Voor iemand die slaap nodig heeft kan Myraela toch nog best goed denken
Ik doe het welquote:Op maandag 7 juni 2010 22:03 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik pas, ik heb het de vorige keer al gedaan...
Oh. Nou. Succes dan maar hè. Even doorbijten. Ofzo.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, daar zitten mijn klasgenootjes. Die moeten denken dat ik fulltime aan het studeren ben!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Jaquote:Op maandag 7 juni 2010 22:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is dit een hint dat ik aan me huiswerk moet!?
Ik heb me niet echt verdiept in de vorige verkiezingen, dus dat antwoord moet ik je verschuldigd blijven.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar de SP heeft de laatste jaren gewoon hard gefaald. Was een hype bij de vorige verkiezingen maar ze hebben eigenlijk niets kunnen doen met al die zetels?
Ik zie een verlegen meisjequote:Op maandag 7 juni 2010 22:03 schreef Opdekop het volgende:
Waarom kon ik hier zonet niet in posten? Vonden jullie mij niet aardig genoeg? Tsk.
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:03 schreef Opdekop het volgende:
Waarom kon ik hier zonet niet in posten? Vonden jullie mij niet aardig genoeg? Tsk.
Oke, maak er wat moois vanquote:
Geen idee, van ons mag iedereen hier postenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:03 schreef Opdekop het volgende:
Kijk, het kleine zusje van SwJquote:Op maandag 7 juni 2010 22:03 schreef Opdekop het volgende:Waarom kon ik hier zonet niet in posten? Vonden jullie mij niet aardig genoeg? Tsk.
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:04 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh. Nou. Succes dan maar hè. Even doorbijten. Ofzo.Ik heb met een beetje geluk pech zo lang vakantie als ik zelf wil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niets zeggen over lelijk en dik he, denk eromquote:
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kijk, het kleine zusje van SwJ![]()
Hoi
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi
Serieus?!quote:Op maandag 7 juni 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi
Succes ermee, meid.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb met een beetje geluk pech zo lang vakantie als ik zelf wil.
Wat ben jij ongelofelijk dik zeg, STquote:Op maandag 7 juni 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
niets zeggen over lelijk en dik he, denk erom
En wat maakt dat uit?quote:
Hoezo het is pas 10 uurquote:Op maandag 7 juni 2010 22:06 schreef Myraela het volgende:
Volgens mij moeten jullie eens gaan slapen ofzo.
Je wilde waarschijnlijk posten toen het topic vol wasquote:Op maandag 7 juni 2010 22:07 schreef Opdekop het volgende:
Wat is SwJ?Ik kreeg deze melding:
Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren. (post_reply:canreplytopictype)
Nohhhhhhhhh.
Myraela is weer lekker scherpquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wat maakt dat uit?
[..]
Hoezo het is pas 10 uur
SwJ is geen wat maar een wiequote:Op maandag 7 juni 2010 22:07 schreef Opdekop het volgende:
Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren. (post_reply:canreplytopictype)
Nohhhhhhhhh.
Dan was je te laat in het vorige deel, elk deel gaat tot max. 300 posts.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:07 schreef Opdekop het volgende:
Nohhhhhhhhh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |