Friemel!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Trouwens, Paddy, het WK is begonnen, wist je dat al?
Oww, dat had niets met Fok! te maken, ik had al voor de tweede dag zo'n dag waarop eigenlijk niets gaat zoals je wilt, alles was gewoon irritant en niet zoals ik wilde.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:35 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, maar waarom was je kwaad? Of heb je dat nergens getypt? Gaat me natuurlijk niets aan uiteraard, maar ja, NWS en nieuwsgierig
Leuk topic idd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:39 schreef sp3c het volgende:
en toen ging iedereen boze avatars maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij mag niet aan hem friemelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Zie je wel, als een meisje ook maar een beetje onafhankelijk overkomt, dan is dat meteen een gigantische turn-off....quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zie je wel, als een meisje ook maar een beetje onafhankelijk overkomt, dan is dat meteen een gigantische turn-off....
Alsof dat soort vrouwen ook nooit liefde en een knuffel nodig hebben....
Woon op mezelf, doe mijn eigen klusjes, als er iets kapot gaat, dan fix it het zelf, installeer zelf nieuwe apparaten, etc.quote:
Nee, ik vroeg Ian_Nick om een avatar, naar mijn foto's in mijn Fobo of lijkend op een lotusbloem... en dit is zijn eigen interpretatie blijkbaarquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:10 schreef Frutsel het volgende:
Hmm.. dat maakte ik niet op uit je eerdere post hoor![]()
Of heb je jezelf je eigen avatar gefixt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |