quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:18 schreef B3nn0 het volgende:
Ziet er leuk uit, bijna hetzelfde als mijn HTC. Zodra ik het apparaat kan herinstalleren met windows mobile 7 of Android ga ik er gelijk 1 kopen!
Kijk ze blij doen over dat videobellenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:01 schreef Skv het volgende:
Verkrijgbaar in de kleuren wit en zwart, 16- en 32 GB-modellen. 199 en 299 dollar bij AT&T, verkrijgbaar vanaf 24 juni in de Verenigde Staten.
Ha!quote:Op maandag 7 juni 2010 23:52 schreef Vic_Vega het volgende:
hoeveel denken jullie dat je bij moet betalen icm een 2-jarig abonnement?
staat een plaatje in de OPquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
Datums voor europa ook al bekend eigenlijk?
KUT! Net me abo laten verlengenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:09 schreef timbob het volgende:
[..]
staat een plaatje in de OP
Juli in nederland, september in overal.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:05 schreef timbob het volgende:
[..]
Ha!
jij hebt je icoontje van Concept 1!!
verder totaal niet relevant, maar wel leuk.
Ontzettend kansloos hoe blij ze doen over dat stomme videobellen wat echt niemand ooit gaat doen..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:16 schreef MacorgaZ het volgende:
"You can videochat anywhere (there's WiFi)*!![]()
"
Ik ga hem zeker kopen, maar dat promotiefilmpje is toch best wel jammerlijk gemaakt qua dat videochatten.
*= from iPhone 4 to iPhone 4
Die houding heeft iedereen omdat het voorheen nooit goed werkte. Of de andere kant heeft de functie niet, of het werk gewoon niet goed, slechte kwaliteit haperen, enz. Als Apple het nu wel goed werkend heeft gaan veel meer mensen er gebruik van maken. Ik wel in ieder geval, met mijn vriendin in het buitenland.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 03:31 schreef Skv het volgende:
[..]
Ontzettend kansloos hoe blij ze doen over dat stomme videobellen wat echt niemand ooit gaat doen..
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:39 schreef Breuls het volgende:
Ik vind 'm gaafDe 3GS vond ik niet zo'n verbetering tov de 3G, dus ik vond het niet zo erg dat ik nog aan de 3G vast zat, maar nu wil ik wel erg graag overstappen, ware het niet dat ik nog een paar maandjes moet wachten voordat ik kan verlengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |