In die weken kun je weinig echt structureel verbeteren, zijn kunstgrepen die toegepast worden.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:00 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Enkele weken zeiden ze, hopelijk net op tijd voor de iPhone 4.
T-Mobile heeft sinds dit jaar ook 1-jarige abonnementen i.c.m. de iPhone.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik heb mijn Desire gratis bij een 1-jarig abonnement van 19,95. Bij T-mobile moet ik voor een iPhone zeker weer een 2-jarig abo nemen en ook nog eens minimaal 100 bijbetalen denk ik.
Ik haat 2-jarige abonnementen.
De Desire zal misschien qua specs, e.d. minder zijn dan deze iPhone, maar het verschil in prijs is wel enorm.
Ja, dan betaal je 300 euro voor een 30 euro abonnement.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:02 schreef WSquater het volgende:
[..]
T-Mobile heeft sinds dit jaar ook 1-jarige abonnementen i.c.m. de iPhone.
iets met voor een dubbeltje op de eerste rijquote:Op maandag 7 juni 2010 21:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, dan betaal je 300 euro voor een 30 euro abonnement.
Zeg er dan ook even bij dat jouw abo een uitzondering is door een fout van BelCompany, of dat je maandelijks voor 50 euro buiten je bundel gaatquote:Op maandag 7 juni 2010 21:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik heb mijn Desire gratis bij een 1-jarig abonnement van 19,95. Bij T-mobile moet ik voor een iPhone zeker weer een 2-jarig abo nemen en ook nog eens minimaal 100 bijbetalen denk ik.
Ik haat 2-jarige abonnementen.
De Desire zal misschien qua specs, e.d. minder zijn dan deze iPhone, maar het verschil in prijs is wel enorm.
Nee, blijkbaar een goede klant van Hi.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:11 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Zeg er dan ook even bij dat jouw abo een uitzondering is door een fout van BelCompany, of dat je maandelijks voor 50 euro buiten je bundel gaat.
gedaanquote:Op maandag 7 juni 2010 21:03 schreef Roellie80 het volgende:
iOS4 upgrades for iPhone 3GS, iPhone 3G (with not all features supported), and iPod touch (again with not all features and no first generation) for free on June 21st
ook wel aardig om even te melden toch
Voorlopig zal hij nog steeds alleen bij T-Mobile verkocht worden, er zal niks veranderen wat betreft providers gok ik. Ook in de US is het nog steeds AT&T.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:18 schreef CantFazeMe het volgende:
Waar staat dat van T-Mobile only? Dat heb ik even gemist.
Nederlandse prijzen zijn nog onbekend.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:20 schreef Dingess het volgende:
Mwah, design is niet echt denderend (vooral dat zilveren randje).
Hoeveel moet die kosten? (geen zin om topic helemaal te lezen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |