http://www.engadget.com/2(...)n8-pre-plus-and-hd2/quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Maareh, om nog even op mijn vraag terug te komen. Welke toestellen zouden, nu de iPhone 4 bekend is, vergelijkbaar of het overwegen waard zijn dan?
Niet dat het iets anders wordt dan de nieuwe iPhone, maar hé, dan kan ik ook 's rondkijken. Ik heb de afgelopen twee jaar de telefoonmarkt totáál niet gevolgd, valt me op.
Is het al bekend wat ie los gaat kosten? Want ik ook echt niet meer terug naar T-mobilequote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:47 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Dat hij er hier komt is wel zeker. Als Vodafone hem draagt, dan koop ik hem bij een (Vodafone) abonnement en scheelt me dat behoorlijk. Als Vodafone hem niet krijgt koop ik een simlockvrije.
No way dat ik naar T-mobile ga
Lame ass vergelijking. De Pre is hier nauwelijks te krijgen en ik zie nergens de HTC Desire terug die betere specs heeft dan de meeste telefoons op de markt verkrijgbaar.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.engadget.com/2(...)n8-pre-plus-and-hd2/
Je kunt rekenen op enkele honderden euro's. Ik verwacht 'm niet voor minder dan 500 euro, en dan rond ik eigenlijk nog af op vijfhonderdtallen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is het al bekend wat ie los gaat kosten? Want ik ook echt niet meer terug naar T-mobile
Ik vind het toch raar dat hij in de US $199 is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:57 schreef Breuls het volgende:
[..]
Je kunt rekenen op enkele honderden euro's. Ik verwacht 'm niet voor minder dan 500 euro, en dan rond ik eigenlijk nog af op vijfhonderdtallen.
Je begrijpt dat dit niet de losse toestelprijs isquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:05 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Ik vind het toch raar dat hij in de US $199 is.
Of heb ik daar iets niet goed aan begrepen??
Ik denk dat je er niets van hebt begrepenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:05 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Neem een baan. Dan is ¤ 25,- per maand en eenmalig ¤ 150,- pleuro makkelijk te doenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:06 schreef Broodje_Baksteen het volgende:
Hij ziet er echt zo tof uit, jammer dat ze altijd (te) duur zijn.
Qua gebruikersgemak loopt de Iphone echter mijlenver voor op HTC. Ik vind de Milestone meer een concurrent eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Lame ass vergelijking. De Pre is hier nauwelijks te krijgen en ik zie nergens de HTC Desire terug die betere specs heeft dan de meeste telefoons op de markt verkrijgbaar.
Die Evo en N8 zijn niet te krijgen. Die Evo werkt hier niet en die N8 moeten ze nog bouwen
Daß ißt in combinatie met een aboquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:05 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Hier betaal je ook maar 80 of 160 euro, afhankelijk van welke versie (tenminste, dat meen ik te herinneren van 2 jaar geleden)quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:05 schreef fransbreda het volgende:
[..]
In welke vorm?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:09 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Qua gebruikersgemak loopt de Iphone echter mijlenver voor op HTC. Ik vind de Milestone meer een concurrent eigenlijk.
staat ook niet bij dat het eenvergelijking is voor de Nederlandse markt toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Lame ass vergelijking. De Pre is hier nauwelijks te krijgen en ik zie nergens de HTC Desire terug die betere specs heeft dan de meeste telefoons op de markt verkrijgbaar.
Die Evo en N8 zijn niet te krijgen. Die Evo werkt hier niet en die N8 moeten ze nog bouwen
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:15 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
staat ook niet bij dat het eenvergelijking is voor de Nederlandse markt toch?
Engadget
Vergeet de belasting niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:05 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Ja, wat kut zegquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:36 schreef WSquater het volgende:
Trouwens wel een beetje jammer van de naam. Nu kan je dingen zeggen zoals "Heb jij de 3G?" of "Heb jij de 3Gs?" Het klinkt niet echt om te zeggen "Heb jij de 4?" - 'de' valt trouwens zoiezo al weg ("Heb jij iPhone 4?" of je maakt er van "Heb jij de 4e generatie iPhone?")
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |