Waar de fuck ben je dat er geen toilet isquote:Op maandag 7 juni 2010 20:06 schreef reetveter het volgende:
Whehehe er moest er 1 schijten. Toen zei dan doe je dat toch indonesia stijl met een fles water. Je had zijn kop moeten zien![]()
![]()
Waar geef jij het aan uit? Want uitgaan doe je niet toch?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, en nog zo'n 2k van wat ik vorig jaar verdient heb. Maar dat staat stond op mijn vaders rekening.
Gast doe niet alsof je überhaupt iets regeltquote:
quote:
Gast, doe niet of je me kent.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gast doe niet alsof je überhaupt iets regelt![]()
![]()
[..]
Geen wc-papier, welcome in het studentenleven. Hoewel wij wel altijd op voorraad hebben.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waar de fuck ben je dat er geen toilet is
Ik heb geen spaarrekeningquote:Op maandag 7 juni 2010 20:08 schreef Skylark. het volgende:
En RV, ik word gebacked bij m'n spaarrekening maar die raakt ook steeds leger. Straks moet ik gaan lenen bij DUO
.
Geen wc-papier.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waar de fuck ben je dat er geen toilet is
Om maar weer terug naar het ondergoed te gaan. Ik vind het fijner mooi en goedzittend ondergoed te dragen dan lelijk ondergoed dat weliswaar goed zit. Ik kijk er vrijwel niet naar, anderen zien het ook niet, maar toch vind ik het fijn om het te dragen. Zelfde geldt voor meubels en kleding. Al ben ik een complete loner, toch wil ik er goed uitzien/dat m'n huis er mooi uitziet.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:02 schreef Bragi het volgende:
[..]
Maar daar wordt ook gewoon veel naar gekeken (kleding, meubels, etc.) Bij mobieltjes vraag ik me dat af. En als er naar gekeken wordt: waarom? Het zit in je zak/tas of in je hand. Meubels zie je constant als je bij iemand op bezoek gaat. Kleding zie je constant als je je in dezelfde ruimte als iemand anders bevindt.
Uitgaan doe ik niet? Ik weet niet waaruit jij die conclusie trekt?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waar geef jij het aan uit? Want uitgaan doe je niet toch?
Bigtime failquote:Op maandag 7 juni 2010 20:08 schreef Skylark. het volgende:
En RV, ik word gebacked bij m'n spaarrekening maar die raakt ook steeds leger. Straks moet ik gaan lenen bij DUO
.
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:08 schreef Japsnars het volgende:
Haten op chicks van 15 is niks mis mee. Chicks regelen die 15 zijn is echter wel wat mis mee.
quote:
get realquote:Op maandag 7 juni 2010 20:08 schreef Potloodvis het volgende:
Laki, dat komt omdat jij met je babyface niets ouders en meer serieus kunt krijgen.
Ik zou der geven.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:08 schreef Lakitu het volgende:
Kanker die chicks die je postte![]()
[ afbeelding ]
HAHAH WAT LELIJK WAT MOET JIJ OOK ECHT FAKKING LELIJKE DINGEN HEBBEN JE IMAGO BESTAAT NIET MEER HAAHAH WAT NIETHIP EN TRENDY BEN JIJquote:Op maandag 7 juni 2010 20:08 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Specificaties: bellen en sms'en
Dat probeer ik te vermijden want dat moet je hoe dan ook terug betalen.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:08 schreef Skylark. het volgende:
.
17-18 is granny? ayequote:Op maandag 7 juni 2010 20:09 schreef Skylark. het volgende:
LAKI DIT BEDOELDE IK DUS WE ZITTEN TUSSEN DE GRANNY-FAPPERS
Natuurlijk is dat fijner, maar dan nog zijn er bepaalde grenzen. Financieel bijvoorbeeld. Of het feit dat die mooie misschien net wat minder functies heeft of dat er alsnog een boel kritiek op is.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Om maar weer terug naar het ondergoed te gaan. Ik vind het fijner mooi en goedzittend ondergoed te dragen dan lelijk ondergoed dat weliswaar goed zit. Ik kijk er vrijwel niet naar, anderen zien het ook niet, maar toch vind ik het fijn om het te dragen. Zelfde geldt voor meubels en kleding. Al ben ik een complete loner, toch wil ik er goed uitzien/dat m'n huis er mooi uitziet.
Die wimpers dudequote:Op maandag 7 juni 2010 20:08 schreef Lakitu het volgende:
Kanker die chicks die je postte![]()
[ afbeelding ]
Fas moet het weer over ondergoed hebben hoor.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Om maar weer terug naar het ondergoed te gaan. Ik vind het fijner mooi en goedzittend ondergoed te dragen dan lelijk ondergoed dat weliswaar goed zit. Ik kijk er vrijwel niet naar, anderen zien het ook niet, maar toch vind ik het fijn om het te dragen. Zelfde geldt voor meubels en kleding. Al ben ik een complete loner, toch wil ik er goed uitzien/dat m'n huis er mooi uitziet.
Ik probeer het dan ook niet zo geforceerd te zijn.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
HAHAH WAT LELIJK WAT MOET JIJ OOK ECHT FAKKING LELIJKE DINGEN HEBBEN JE IMAGO BESTAAT NIET MEER HAAHAH WAT NIETHIP EN TRENDY BEN JIJ
Wat moet je met iemand van 15. Die beugelbek kan nog niet eens zoenen.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:10 schreef Lakitu het volgende:
Ik snap serieus niet hoe jullie als gezonde hetero jongemannen 15-jarige sma's kunnen afwijzen![]()
Van de dames hier snap ik het nog wel
Ja oké, maar dat zei je niet in de reactie. Of heb ik er nu overheen gelezen.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:09 schreef Bragi het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat fijner, maar dan nog zijn er bepaalde grenzen. Financieel bijvoorbeeld. Of het feit dat die mooie misschien net wat minder functies heeft of dat er alsnog een boel kritiek op is.
Ik koop simpele, goedkope, doch lekker zittende boxershorts.
Je vergeet het advocaatje.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:11 schreef Skylark. het volgende:
Mensen, hier ook wat dingen voor jullie om op te geilen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee, maar jij zit 's nachts bijna altijd hier.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Uitgaan doe ik niet? Ik weet niet waaruit jij die conclusie trekt?
Als er 1 ding is waar ik mijn geld aan kwijt raak...
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Leg eens een pinda naast je penis. Kijken of je dan nog zo'n commentaar hebt.
Nee, maar ik ging er vanuit dat dat duidelijk was.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja oké, maar dat zei je niet in de reactie. Of heb ik er nu overheen gelezen.
Elke keer die sexuele voorlichting uit moeten leggen is ook zo vermoeiend.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:10 schreef Lakitu het volgende:
Ik snap serieus niet hoe jullie als gezonde hetero jongemannen 15-jarige sma's kunnen afwijzen![]()
Van de dames hier snap ik het nog wel
Ik heb erover nagedacht maar ik heb besloten dat ik het moreel verwerpelijk vind om bij te lenen alleen om er hogere rente over te trekken, die regeling is gemaakt voor kinderen van minder welgestelde ouders en ik wil daar geen misbruik van maken ook al mag het van de wet.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bigtime failIn je studententijd moet je juist zo veel mogelijk lenen wegens de gunstige afbetalingsregeling.
Kenan & Kellquote:Op maandag 7 juni 2010 20:03 schreef Lakitu het volgende:
I DROPPED THE SCREW IN THE TUNA
Het zal je verbazen hoe spang ze kunnen zoenen.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat moet je met iemand van 15. Die beugelbek kan nog niet eens zoenen.
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Elke keer die sexuele voorlichting uit moeten leggen is ook zo vermoeiend.
Nee, ik zat hier vroeger doordeweeks altijd 's nachts. In principe ga ik ieder weekend minstens 1 keer uit en als mijn vrienden mogen (quote:Op maandag 7 juni 2010 20:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Geen idee, maar jij zit 's nachts bijna altijd hier.
Mensen die wetenquote:
Grolsch is 0,33 x 24.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:12 schreef reetveter het volgende:
Hoeveel liter zit er in een kratje pils?
En de rijstepap.quote:
Die meisjes van tegenwoordig zullen je nog flink verbazenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat moet je met iemand van 15. Die beugelbek kan nog niet eens zoenen.
7,2.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:12 schreef reetveter het volgende:
Hoeveel liter zit er in een kratje pils?
Oh wait, deze discussie hoef ik niet meer te voeren. Jullie hadden al toegegeven dat jullie niks boven de 15 konden regelen.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoe spang ze kunnen zoenen.
Doe jij het maar op een milfje dan.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Elke keer die sexuele voorlichting uit moeten leggen is ook zo vermoeiend.
Nee, voor kinderen met minder welgestelde ouders is de aanvullende beurs bedacht, niet de leenrechtregelingquote:Op maandag 7 juni 2010 20:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb erover nagedacht maar ik heb besloten dat ik het moreel verwerpelijk vind om bij te lenen alleen om er hogere rente over te trekken, die regeling is gemaakt voor kinderen van minder welgestelde ouders en ik wil daar geen misbruik van maken ook al mag het van de wet.
Dat is altijd nog beter dan niks regelen.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh wait, deze discussie hoef ik niet meer te voeren. Jullie hadden al toegegeven dat jullie niks boven de 15 konden regelen.
Jij hebt nog geen recht van spreken. Je bent zelf 17.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:13 schreef MB23 het volgende:
[..]
Die meisjes van tegenwoordig zullen je nog flink verbazenGodverdomme, ik sta er af en toe zelfs van te kijken, en ik ben nog maar 17
Okay, je bent hier welkom als je je bij onze army voegt.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:13 schreef MB23 het volgende:
[..]
Die meisjes van tegenwoordig zullen je nog flink verbazenGodverdomme, ik sta er af en toe zelfs van te kijken, en ik ben nog maar 17
Ik vind het echt echt niet erg hoor.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh wait, deze discussie hoef ik niet meer te voeren. Jullie hadden al toegegeven dat jullie niks boven de 15 konden regelen.
Heb ik nooit gezegd.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bedankt, hier iets voor jou.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:11 schreef Skylark. het volgende:
Mensen, hier ook wat dingen voor jullie om op te geilen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vriendjequote:Op maandag 7 juni 2010 20:15 schreef Allure_ het volgende:
Wacht, wat zeg ik. Mijn vriendje is ook 17. Bijna 18.
Ik ben ouder, bitch. Dat weet je.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:15 schreef Allure_ het volgende:
Wacht, wat zeg ik. Mijn vriendje is ook 17. Bijna 18.
Iemand anders bij een discussie van een half uur geleden halen, omdat je het zelf niet aankon.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:15 schreef Skylark. het volgende:
Ey Laki, die chick die jij net repostte had volgens WD 'een kankerkop'.
Over deze foto had ze het:quote:Op maandag 7 juni 2010 20:15 schreef Skylark. het volgende:
Ey Laki, die chick die jij net repostte had volgens WD 'een kankerkop'.
Daar zeg zelfs ik geen nee tegen.quote:
Bedankt voor het commentaar, Ten Napel. Lakitu is aan bal.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:16 schreef Bragi het volgende:
[..]
Iemand anders bij een discussie van een half uur geleden halen, omdat je het zelf niet aankon.
Dankjewel.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
HAHA Bragi ik moest net hard om je reactie lachen. Nu nog
.
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:22 schreef Allure_ het volgende:
Slechtste mod ever award plek is opgevuld.
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:22 schreef Allure_ het volgende:
Slechtste mod ever award plek is opgevuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |