Tsja, het is ook een DEVELOPER'S congres he. Niet een show-geile-nieuwe-gadgets-aan-F5ende-nerds congres.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
10:28 am "Now I'd like to talk about the iPhone."
28 minuten dus voor niets gevolgd.
Moet je de komende 10 minuten eens opletten.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:31 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Tsja, het is ook een DEVELOPER'S congres he. Niet een show-geile-nieuwe-gadgets-aan-F5ende-nerds congres.
Ik F5 niet, ik heb de nieuwe lay-out alquote:Op maandag 7 juni 2010 19:31 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Tsja, het is ook een DEVELOPER'S congres he. Niet een show-geile-nieuwe-gadgets-aan-F5ende-nerds congres.
geilt, maar van Appeltje R afblijftquote:Op maandag 7 juni 2010 19:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Moet je de komende 10 minuten eens opletten.
Waarom jij wel? Omdat je c:rew bent?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik F5 niet, ik heb de nieuwe lay-out al
quote:10:32 am Glass on front and rear with stainless steel running around the side.
quote:10:33 am 9.3mm thick, 24% thinner than current iPhone.
Whehehehehe.quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:34 schreef De_Hertog het volgende:
'Thinnest smartphone on the planet'
Ze zijn aan het kwartetten denk ik, ze hadden ook al een keer de dunste notebook, en de dunste CEO.
Ze zijn aan het kwartetten denk ik, ze hadden ook al een keer de dunste notebook, en de dunste CEO.
Nicequote:Op maandag 7 juni 2010 19:37 schreef Pheno het volgende:
10:36 am New display technology, dramatically increases pixel density. 4x as many in same amount of space.
10:36 am Retina Display.
Ik vind die antenne-behuizing best briljant. En ze zijn pas bij #2.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:37 schreef Q. het volgende:
Ik geloof niet dat ik erg verrast ben door de nieuwe features.
Laat die bitch gewoon ff bier gaan halen ofzo!quote:Op maandag 7 juni 2010 19:38 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En precies nu komt mijn vriendin op bezoek
En ze leest mijn opmerking over vagina? Sorry.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:38 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En precies nu komt mijn vriendin op bezoek
Ja, ik dacht ook heel even aan eyetracking of zo iets, maargoed. 326 dpi. Das veul.quote:
Oh, doe mij er ook een.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:38 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Laat die bitch gewoon ff bier gaan halen ofzo!
Niks gewoon aan iddquote:Op maandag 7 juni 2010 19:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook heel even aan eyetracking of zo iets, maargoed. 326 dpi. Das veul.
Hij heeft een vriendin zonder vagina? En wat is dat voor waardeloze vriendin, langskomen tijdens een keynote? Ik zou het daar voor uitmaken!quote:Op maandag 7 juni 2010 19:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
En ze leest mijn opmerking over vagina? Sorry.
Nergens voor nodig, een beetje Apple-nerd komt al klaar van een nieuwe iPhone. Beats women.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:40 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Een blowjob tijdens zo'n event is ook geweldig natuurlijk!
Je weet nog niet wat de iPhone 4 kan, het had honderd features, misschien kan het ding dat ook!quote:Op maandag 7 juni 2010 19:40 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Een blowjob tijdens zo'n event is ook geweldig natuurlijk!
In de rechter zit een verstopt hoofd.quote:
Daar is dat gaatje veel te klein voor.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je weet nog niet wat de iPhone 4 kan, het had honderd features, misschien kan het ding dat ook!
Past makkelijk bij de gemiddelde Apple-user.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Daar is dat gaatje veel te klein voor.
OS X developers zaten jarenlang te wachten op resolution independance, maar de iPhone heeft het nuquote:iPhone OS 4 - Apps automatically run full size but look even better because iPhone OS automatically renders text and controls in higher resolution.
Het laat ook gelijk zien waarom dit zo belangrijk is.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
OS X developers zaten jarenlang te wachten op resolution independance, maar de iPhone heeft het nu
Ik vermoed ook dat het nu alsnog zijn weg in desktop-OS X gaat vinden, en dat desktops ook hogere DPI's gaan krijgen.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:47 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Het laat ook gelijk zien waarom dit zo belangrijk is.
Ook al omdat er een grens is aan hoe veel groter je een scherm of een iMac kan maken, ooit.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik vermoed ook dat het nu alsnog zijn weg in desktop-OS X gaat vinden, en dat desktops ook hogere DPI's gaan krijgen.
Die kloppen toch altijd aardig? Zie bijv. MBP?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:48 schreef Pheno het volgende:
10:48 am Biggest component in iPhone is battery.
Hoeveel Apple uren kun je daarmee?
Als ie het redt buiten de labs van Applequote:
Bijna net zoveel als ipad? Dus ipad 2 krijgt 4x zoveel stroom als dit zo doorgaat?quote:Bigger battery plus A4 processor, 40% more talk time. 7 hours talk time. 6 hours of 3G browsing, 10 hours of WiFi browsing, 10 hours of video. 40 hours of music. 300 hours of standby.
Idd. Niet iedereen WIL een 27 inch qua grootte.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:49 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ook al omdat er een grens is aan hoe veel groter je een scherm of een iMac kan maken, ooit.
Loopt niet goed bij mij...quote:Op maandag 7 juni 2010 19:48 schreef KingOfMars het volgende:
Ik vind die audiostream via Gizmodo echt cool.. Sorta like bein' there
.
Ik vind de batterijschattingen van Apple meestal best realistisch eigenlijk.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ie het redt buiten de labs van Apple
Ik niet, ik zit met een batterij die het maar een uur uithoudt.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik vind de batterijschattingen van Apple meestal best realistisch eigenlijk.
Die livereports zijn leuk, maar soms missen ze wat.quote:Extremely impressive demo, audience going crazy.
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:53 schreef KingOfMars het volgende:
Ik snap die gyroscope nog niet helemaal maar dat kunnen we straks vast online gaan zien.
http://gizmodo.com/5557101/iphone-4-the-definitive-guidequote:The new iPhone 4 has a gyroscope built-in. This means that it can track movement with a very high precision, much higher than the built-in accelerometers in the previous iPhones. It's 3-axis, so it's capable of detecting pitch, roll, and yaw. Couple with the accelerometer, you have 6-axis motion sensing.
Dat snap ik maar ik zie de toepassing nog niet zo. Moet ik echt aan een Wiimote denken ofzo?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[..]
http://gizmodo.com/5557101/iphone-4-the-definitive-guide
Tof. Die van mij is na 4 maanden ook wel aan vervanging toe.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:54 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ik mag de mijne weer vervangen binnenkortExtra gewacht op deze ofc
Denk idd vooral aan games.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:54 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat snap ik maar ik zie de toepassing nog niet zo. Moet ik echt aan een Wiimote denken ofzo?
quote:"Now everybody loves to talk about megapixels, but we tend to ask the question how do we make better pictures? Megapixels are nice, but what these cameras are really about is capturing photons and low light photography. So we've gone from 3 megapixel to 5 megapixel, but we're using a backside illuminated sensor."
Onder andere ja, en directe besturing voor games, meer precisie. Buiten die hoek zie ik weinig toepassingen. Misschien dat die Augmented Reality-apps beter werken als de exacte stand van de iPhone bekend is.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:54 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat snap ik maar ik zie de toepassing nog niet zo. Moet ik echt aan een Wiimote denken ofzo?
Thank God. Al was ik bij Apple niet bang voor een 12MP camera opeensquote:Op maandag 7 juni 2010 19:55 schreef Pheno het volgende:
10:54 am More concerned with better photos than megapixel statistics.
hehe, iemand die de MP hype ook niet snapt
Of 80 mpix ofzo.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:56 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Thank God. Al was ik bij Apple niet bang voor een 12MP camera opeens.
Nou ja, nu nog die digitale zoom er uitquote:Op maandag 7 juni 2010 19:56 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Thank God. Al was ik bij Apple niet bang voor een 12MP camera opeens.
quote:
En vooral zonder T-Mobile.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hopelijk ligt ie overmorgen gewoon in een Applestore en kun je hem zonder abo meenemen.
Hier ook! Hopelijk te koop bij de phonehouse dan bennik net zoals vorig jaar een van de eerste!quote:
Ik vrees toch dat dit alleen een hoopvolle uitspraak is. Maar misschien moeten we Jobs eens mailen en om een andere carrier vragen. Niet nu, volgens mij issie bezig.quote:
Ik durf er geeneens aan te denken wat dit ding los gaat kosten.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:58 schreef De_Hertog het volgende:
Nou ja, volgens mij wordt het tijd mijn eerste generatie grijze import-telefoon eens te vervangen.
Ik in Maart.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:59 schreef KingOfMars het volgende:
Is het al 8 april 2011?. #verlengdatum
Daarom, en je mag nog een paar maanden eerder bij T-mobiel.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:01 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja. Tegen die tijd hopelijk wel goed verkrijgbaar..
Jij hebt z'n nummer?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Onzin. Gewoon bellen, hij heeft toch een telefoon naast zich staan.
En nu dat nog even in een iPhoto-presentatie-theme inbouwen, aub.quote:Can easily switch themes, some use geolocation data to show where you are on a map.
Ik was idd al 4 maanden voor t aflopen gebeld.. ze wilden van deze generatie iPhones af volgens mijquote:Op maandag 7 juni 2010 20:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Daarom, en je mag nog een paar maanden eerder bij T-mobiel.
Nee dit is dus al met die 2 maanden extra.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Daarom, en je mag nog een paar maanden eerder bij T-mobiel.
quote:Now, before he brings up number six. There are 570 Wi-Fi base stations operating in this room. “That’s why our demo crashed.”
Iedereen zit te streamen met z'n MiFi's.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:05 schreef KingOfMars het volgende:
Steve vraagt iedereen z'n wifi uit te zetten voor de demo. Really Steve? Geen eigen private network gemaakt voor zoiets??
Inderdaad. Wat een sukkels.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:05 schreef KingOfMars het volgende:
Steve vraagt iedereen z'n wifi uit te zetten voor de demo. Really Steve? Geen eigen private network gemaakt voor zoiets??
Is Ook Schitterendquote:Op maandag 7 juni 2010 20:07 schreef De_Hertog het volgende:
Oh god. iPhone OS 4 gaat iOS 4 heten. Moet dat nou?
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:07 schreef De_Hertog het volgende:
Wel logisch natuurlijk, het is geen iPhone-exclusief OS meer.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:07 schreef De_Hertog het volgende:
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:07 schreef De_Hertog het volgende:
Ik had liever een link naar OSX gehad. Iets als iOSX dan ofzo.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wel logisch natuurlijk, het is geen iPhone-exclusief OS meer.
Cisco, als in, die mensen die ook ooit de naam 'iphone' in handen hadden?quote:
Ja, maar dan had ik alsnog graaf een andere naam gehad. Dit klinkt zo.. mwa.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wel logisch natuurlijk, het is geen iPhone-exclusief OS meer.
Beter OS X Mobile.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:07 schreef De_Hertog het volgende:
Ja, maar ios is gewoon de naam van Cisco's eigen OS in hun netwerkspul. Da's echt wel een ding zeg maar.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Cisco, als in, die mensen die ook ooit de naam 'iphone' in handen hadden?
Zou wel vreemd zijn als ze daar totaal niet op gelet hebben.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:10 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja, maar ios is gewoon de naam van Cisco's eigen OS in hun netwerkspul. Da's echt wel een ding zeg maar.
Waarom? Het is toch gebaseerd op OS X?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:10 schreef __Saviour__ het volgende:
osx in de naam zou nergens op slaan, het staat compleet los ervan
Jij gaat nog veel langer wachten.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:11 schreef KingOfMars het volgende:
Ik hoop dat iOS 4 snel live gaat. Sommige apps doen nog een beetje funky. Of gaan we wachten op de iPhone 4 release?
Inclusief de iPhone.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:11 schreef Tware het volgende:
Kut. Internetten terwijl je muziek luistert kon al met elke mobiele phone
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:12 schreef Qunix het volgende:
Kansloze Apple nerds
Gaan ze hun laptops uitdoen
Niet alles toch, of was dat alleen de gewone 3G?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:13 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
iOS4 komt toch ook gewoon naar de 3GS? En ik draai al 4 hoor.
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:13 schreef Q. het volgende:
Godver, kanker-telfort stopt er weer mee, dan maar op de iphone via t-mobile.
Geen multitasking en wallpapers op de 3G dacht ik, maar that's it.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:14 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Niet alles toch, of was dat alleen de gewone 3G?
Das best veel.quote:100 millionth iOS device will be sold this month.
Desondanks ga ik mijn iPhone development weer eens oppikken.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:16 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Maar volgens alle Tweakjes gewoon een hype hoor!
Toch eens benieuwd hoe een boek leest op dat hoge-resolutie-maar-kleine schermpje.quote:
link?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:17 schreef KingOfMars het volgende:
M'n MBP is aan het afsmelten van die Flash plugin voor de audiostream.
Ik heb een stuk of 300 papieren boeken staan boven, denk niet dat ik ze snel weg doequote:Op maandag 7 juni 2010 20:18 schreef KingOfMars het volgende:
Ik zie mezelf nog geen boeken lezen op de iPhone maargoed. Vast een markt voor.
Nee, nummer 8. iAdquote:Op maandag 7 juni 2010 20:22 schreef nelisb het volgende:
Wel langer deze keer denk ik. Ze zouden 8 belangrijke punten behandelen en zijn Bij 5of 6 toch?
Nummer 7 was iBooks en nummer 8 is iAds.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:22 schreef nelisb het volgende:
Wel langer deze keer denk ik. Ze zouden 8 belangrijke punten behandelen en zijn Bij 5of 6 toch?
Volgens mij halen ze de twee uur meestal wel hoor. Overigens, die iPhone 4G is erg mooi maar ik vind het nog niet echt een presentatie voor een developers-conferentie.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:20 schreef KingOfMars het volgende:
Die keynotedingen duren toch meestal maar anderhalf uur? Geen extra's meer dus denk ik.
Dat soort dingen brengen ze ook nog wel eens uit zonder het specifiek te noemen.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:23 schreef KingOfMars het volgende:
Ik had vandaag wel een nieuwe iTunes verwacht. Als voorbereiding op iOS4. Die backupped namelijk niet met deze versie van iTunes.
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:23 schreef KingOfMars het volgende:
Ik had vandaag wel een nieuwe iTunes verwacht. Als voorbereiding op iOS4. Die backupped namelijk niet met deze versie van iTunes.
Ze zijn nu bij nr. 8: iAds.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:22 schreef nelisb het volgende:
Inderdaad. Daar hoopte ik ook op.quote:
Whehe, cynisme is okay.quote:11:22AM Ooh, an iAd demo. So, iPad, iAd, iOS, iPhone, iPod. Let it sink in people.
Ik ook nietquote:Op maandag 7 juni 2010 20:24 schreef KingOfMars het volgende:
Ik zie die Apple TV ook niet meer komen.
Ja, maar het is nog onduidelijk waar deze voor gebruikt kan worden.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:25 schreef KingOfMars het volgende:
Zat er nou wel of geen frontcam op de iPhone 4?
Op Gizmodo zeggen ze van wel, dat het ook aangekondigt is, maar ik heb er niets over meegekregen.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:25 schreef KingOfMars het volgende:
Is nog niet genoemd, waarschijnlijk niet dus.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:25 schreef KingOfMars het volgende:
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:26 schreef NJ het volgende:
[..]
Op Gizmodo zeggen ze van wel, dat het ook aangekondigt is, maar ik heb er niets over meegekregen.
Check.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:30 schreef De_Hertog het volgende:
I think a lot of people are going to try and win the car. It's a great idea! We're going to turn on iAd on July 1st for all iOS 4 devices
iOS4 komt waarschijnlijk vóór 1 juli uit.
Je kan er op wachten he.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:32 schreef De_Hertog het volgende:
Ah, weer een 'wij rekenden op alles en krijgen niet genoeg, nu zijn we teleurgesteld' keynote? Zeikerds..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |