Tsja, het is ook een DEVELOPER'S congres he. Niet een show-geile-nieuwe-gadgets-aan-F5ende-nerds congres.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
10:28 am "Now I'd like to talk about the iPhone."
28 minuten dus voor niets gevolgd.
Moet je de komende 10 minuten eens opletten.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:31 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Tsja, het is ook een DEVELOPER'S congres he. Niet een show-geile-nieuwe-gadgets-aan-F5ende-nerds congres.
Ik F5 niet, ik heb de nieuwe lay-out alquote:Op maandag 7 juni 2010 19:31 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Tsja, het is ook een DEVELOPER'S congres he. Niet een show-geile-nieuwe-gadgets-aan-F5ende-nerds congres.
geilt, maar van Appeltje R afblijftquote:Op maandag 7 juni 2010 19:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Moet je de komende 10 minuten eens opletten.
Waarom jij wel? Omdat je c:rew bent?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik F5 niet, ik heb de nieuwe lay-out al
quote:10:32 am Glass on front and rear with stainless steel running around the side.
quote:10:33 am 9.3mm thick, 24% thinner than current iPhone.
Whehehehehe.quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:34 schreef De_Hertog het volgende:
'Thinnest smartphone on the planet'
Ze zijn aan het kwartetten denk ik, ze hadden ook al een keer de dunste notebook, en de dunste CEO.
Ze zijn aan het kwartetten denk ik, ze hadden ook al een keer de dunste notebook, en de dunste CEO.
Nicequote:Op maandag 7 juni 2010 19:37 schreef Pheno het volgende:
10:36 am New display technology, dramatically increases pixel density. 4x as many in same amount of space.
10:36 am Retina Display.
Ik vind die antenne-behuizing best briljant. En ze zijn pas bij #2.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:37 schreef Q. het volgende:
Ik geloof niet dat ik erg verrast ben door de nieuwe features.
Laat die bitch gewoon ff bier gaan halen ofzo!quote:Op maandag 7 juni 2010 19:38 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En precies nu komt mijn vriendin op bezoek
En ze leest mijn opmerking over vagina? Sorry.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:38 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En precies nu komt mijn vriendin op bezoek
Ja, ik dacht ook heel even aan eyetracking of zo iets, maargoed. 326 dpi. Das veul.quote:
Oh, doe mij er ook een.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:38 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Laat die bitch gewoon ff bier gaan halen ofzo!
Niks gewoon aan iddquote:Op maandag 7 juni 2010 19:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook heel even aan eyetracking of zo iets, maargoed. 326 dpi. Das veul.
Hij heeft een vriendin zonder vagina? En wat is dat voor waardeloze vriendin, langskomen tijdens een keynote? Ik zou het daar voor uitmaken!quote:Op maandag 7 juni 2010 19:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
En ze leest mijn opmerking over vagina? Sorry.
Nergens voor nodig, een beetje Apple-nerd komt al klaar van een nieuwe iPhone. Beats women.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:40 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Een blowjob tijdens zo'n event is ook geweldig natuurlijk!
Je weet nog niet wat de iPhone 4 kan, het had honderd features, misschien kan het ding dat ook!quote:Op maandag 7 juni 2010 19:40 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Een blowjob tijdens zo'n event is ook geweldig natuurlijk!
In de rechter zit een verstopt hoofd.quote:
Daar is dat gaatje veel te klein voor.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je weet nog niet wat de iPhone 4 kan, het had honderd features, misschien kan het ding dat ook!
Past makkelijk bij de gemiddelde Apple-user.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Daar is dat gaatje veel te klein voor.
OS X developers zaten jarenlang te wachten op resolution independance, maar de iPhone heeft het nuquote:iPhone OS 4 - Apps automatically run full size but look even better because iPhone OS automatically renders text and controls in higher resolution.
Het laat ook gelijk zien waarom dit zo belangrijk is.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
OS X developers zaten jarenlang te wachten op resolution independance, maar de iPhone heeft het nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |