Hij is officieel verklaard tot psychopaat door de shrinks in Peru.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:48 schreef fokvragen het volgende:
Nogmaals, is er na 16uur vandaag nog wat bijzonders gepost? Net thuis uit mijn werk en geen zin om 3 delen door te lezen.
Niet echtquote:Op maandag 7 juni 2010 21:48 schreef fokvragen het volgende:
Nogmaals, is er na 16uur vandaag nog wat bijzonders gepost? Net thuis uit mijn werk en geen zin om 3 delen door te lezen.
Vergeet niet dat hij de moorden op beide dames ook al bekend heeft inmiddels.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:49 schreef peesmaker het volgende:
[..]
Hij is officieel verklaard tot psychopaat door de shrinks in Peru.
Ow is dat zo?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vergeet niet dat hij de moorden op beide dames ook al bekend heeft inmiddels.
Mwoah, echt populair heeft ie zich niet gemaakt in Aruba, dus het lijkt me sterk dat ie daar zijn leven weer op wou gaan pakken. En al zou ie dat gewild hebben, er is wat tussengekomen. Nu mag ie wat anders gaan oppakkenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:41 schreef Eleentje86 het volgende:
Hey,ik had een vraagje.Ik las dat Joran weer zijn leven wou oppakken in
Aruba blabla.Maar dacht dat hij dat land niet meer in mocht?
Of ben ik nu in de war met iets?
Ja dat was me al duidelijkquote:Op maandag 7 juni 2010 21:55 schreef peesmaker het volgende:
[..]
Ja, schijnt alleen een beetje een probleem te zijn voor hem nu.
Om even serieus te zijn, voordat ze hem zochten in peru kon hij nog overal heen worldwide.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:56 schreef Eleentje86 het volgende:
[..]
Ja dat was me al duidelijkMaar bedankt voor je reactie
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mwoah, echt populair heeft ie zich niet gemaakt in Aruba, dus het lijkt me sterk dat ie daar zijn leven weer op wou gaan pakken. En al zou ie dat gewild hebben, er is wat tussengekomen. Nu mag ie wat anders gaan oppakken
Ik heb geen medelijden met Joran maar hoe die gevangenen daar leven is mensonterend. Wat een hel.quote:
Ondanks alles wens ik het geen mens toe. Het is onmenselijk -nou ja, helaas maar al te menselijk- wreed. Ik vind het geen kwestie van "Jammer dan".quote:
Helaas denkt joran wel zo over zijn slachtoffers.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:02 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik vind het geen kwestie van "Jammer dan".
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:03 schreef peesmaker het volgende:
[..]
Helaas denkt joran wel zo over zijn slachtoffers.
Och, ze zitten daar natuurlijk niet voor niets.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:00 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik heb geen medelijden met Joran maar hoe die gevangenen daar leven is mensonterend. Wat een hel.
quote:Back to news: the ex-Director of NPI (which seems to be the equivalent of our Bureau of Prisons) says Joran will not be going to Miguel Castro Castro prison (as the Peruvian press reported yesterday.) (Google translation here.)He
says Miguel Castro Castro is not secure enough to protect him. He believes Joran is likely to go to another maximum security prison in Piedras Gordas.
If Joran does go to Miguel Castro Castro, I hope he doesn't try to escape. There are a lot of land mines around the prison, courtesy of the old Peruvian government. Last month, the U.S. agreed to give Peru almost $3 million to remove some that are still there.
daar weet je niks van...quote:Op maandag 7 juni 2010 22:03 schreef peesmaker het volgende:
[..]
Helaas denkt joran wel zo over zijn slachtoffers.
Overigens, ik snap je gedachten wel hoor. Al denk ik er zelf anders over.quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Joran vd Sloot is gevraagd voor het tv programma '40 dagen zonder seks. Hij dent zelf dat hij het wel red. 1793 medegevangenen denken van niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |