Jij koopt ook ondergoed dat je niet mooi vindt, omdat toch bijna niemand het ziet?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:47 schreef Bragi het volgende:
Sowieso snap ik niet zo heel erg goed waarom je per se een hele mooie telefoon moet hebben.
Hoe vaak laat je dat ding zien als je er gewoon normaal mee doet (en dus niet op iedere plek waar je komt je telefoon uit je broek/tas haalt en ergens op tafel legt)?
Dat ding zit bij mij in m'n broekzak en als ik 'm gebruik ligt 'ie in m'n hand.
Nee, omdat er wel visite komt. En ik zou ook nooit de duurste bank kopen. Smaak heeft gewoon zo z'n grenzen. Je kan ook té veel aandacht/geld besteden aan uiterlijk vertoon.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:48 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jij koopt ook de goedkoopste bank bij de uitverkoop omdat je er toch opzit en niet zo vaak visite krijgt, omdat je toch op FOK! zit?
Dat heb ik toch ook? Ik koop ook geen Virtua of hoe dat dure Nokia merk heet. Maar een telefoon moet er voor mij wel mooi uitzien.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, omdat er wel visite komt. En ik zou ook nooit de duurste bank kopen. Smaak heeft gewoon zo z'n grenzen. Je kan ook té veel aandacht/geld besteden aan uiterlijk vertoon.
Ik heb een iPhone om het gebruiksgemak. De looks zijn een leuke extra.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
En dan wil je dat mensen zien wat voor phone je hebt?
Om je Apple-vergelijking wél kloppend te maken: ik koop geen boxershorts van 25 euro per stuk, nee.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij koopt ook ondergoed dat je niet mooi vindt, omdat toch bijna niemand het ziet?
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:50 schreef Bragi het volgende:
Smaak heeft gewoon zo z'n grenzen. Je kan ook té veel aandacht/geld besteden aan uiterlijk vertoon.
Vleeskleurig ondersteunend ondergoed. BOH!quote:Op maandag 7 juni 2010 19:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij koopt ook ondergoed dat je niet mooi vindt, omdat toch bijna niemand het ziet?
Ik heb 7 mensen die ik follow die voor mijn tweet al postte omg hij is zo mooi.quote:
Het lijkt me niet zo raar een telefoon te willen die er mooi uitziet.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Om je Apple-vergelijking wél kloppend te maken: ik koop geen boxershorts van 25 euro per stuk, nee.
Ik kwam van musica republica, en er was zand daar, dan krijg je van die gore pootjes.quote:
Voor Bragi normaal gesproken ook niet, maar er staat Apple op.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het lijkt me niet zo raar een telefoon te willen die er mooi uitziet.
Nee, maar ik wil niet met een oud mobieltje rondlopen die niet voldoet aan mijn eisen.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
En dan wil je dat mensen zien wat voor phone je hebt?
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:53 schreef Broekpaling het volgende:
Is er al een filmpje van de 1e persoon die de nieuwe iPhone sloopt? [ afbeelding ]
Plak je het Windows logo eroverheen die je op computers kan vinden. Die sticker.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:53 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Voor Bragi normaal gesproken ook niet, maar er staat Apple op.
En die ook duur is...quote:Op maandag 7 juni 2010 19:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het lijkt me niet zo raar een telefoon te willen die er mooi uitziet.
Maar dat is wellicht per persoon verschillend. Ik 'snap' het in ieder geval niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:47 schreef Bragi het volgende:
Sowieso snap ik niet zo heel erg goed waarom je per se een hele mooie telefoon moet hebben.
Hoe vaak laat je dat ding zien als je er gewoon normaal mee doet (en dus niet op iedere plek waar je komt je telefoon uit je broek/tas haalt en ergens op tafel legt)?
Dat ding zit bij mij in m'n broekzak en als ik 'm gebruik ligt 'ie in m'n hand.
Mensen die ondergoed kopen.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij suggereert meteen dat iemand een mooie telefoon koopt om ermee te pronken.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Om je Apple-vergelijking wél kloppend te maken: ik koop geen boxershorts van 25 euro per stuk, nee.
[..]
WAT HOERIG, ZOIETS POSTEN OP TEH INTERWEBZ!1!1! IK ZOU ME NOG EERDER IN M'N REET LATEN NAAIEN IN EEN STEEGJE!!!quote:
Hou dat laatste nu maar aan, het ligt echt aan jou.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:53 schreef Bragi het volgende:
[..]
En die ook duur is...
Ik blijf alsnog bij:
[..]
Maar dat is wellicht per persoon verschillend. Ik 'snap' het in ieder geval niet.
Waarom koop je dán een mooie telefoon, als 't (in ieder geval in míjn geval) constant in je broek/tas zit en jij/mensen 'm alleen zien als je er wat mee doet.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij suggereert meteen dat iemand een mooie telefoon koopt om ermee te pronken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |