quote:Op maandag 7 juni 2010 19:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hooikoorts. M'n oog brand m'n harses uit. Heb er nu zoveel in lopen wrijven dat 'ie bloeddoorlopen is en slecht focussed.
Ik heb nog steeds dit ding:quote:Op maandag 7 juni 2010 19:44 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb deze muis en toetsenbord.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ook hooikoorts, haal pillen of laat een spuitje zetten. Dat helpt.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hooikoorts. M'n oog brand m'n harses uit. Heb er nu zoveel in lopen wrijven dat 'ie bloeddoorlopen is en slecht focussed.
Nou, wat ik had gequote..quote:
quote:
Ik vind lasermuizen en platte toetsenborden niet fijn.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds dit ding:
[ afbeelding ]
Al een jaar of 5. Zolang heeft een toetsenbord en muis het nog nooit uitgehouden.
Jij koopt ook de goedkoopste bank bij de uitverkoop omdat je er toch opzit en niet zo vaak visite krijgt, omdat je toch op FOK! zit?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:47 schreef Bragi het volgende:
Sowieso snap ik niet zo heel erg goed waarom je per se een hele mooie telefoon moet hebben.
Hoe vaak laat je dat ding zien als je er gewoon normaal mee doet (en dus niet op iedere plek waar je komt je telefoon uit je broek/tas haalt en ergens op tafel legt)?
Dat ding zit bij mij in m'n broekzak en als ik 'm gebruik ligt 'ie in m'n hand.
Ik loop best vaak met een telefoon aan mijn oor. En in de trein internet ik er mee.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:47 schreef Bragi het volgende:
Sowieso snap ik niet zo heel erg goed waarom je per se een hele mooie telefoon moet hebben.
Hoe vaak laat je dat ding zien als je er gewoon normaal mee doet (en dus niet op iedere plek waar je komt je telefoon uit je broek/tas haalt en ergens op tafel legt)?
Dat ding zit bij mij in m'n broekzak en als ik 'm gebruik ligt 'ie in m'n hand.
Dan ga ik me daar druk om maken. Dat jij zo weinig doet.quote:
Ik heb de sterkste pillen op recept maar het werkt nog amper. Ook oogdruppels en neusspray.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb ook hooikoorts, haal pillen of laat een spuitje zetten. Dat helpt.
"Toets nu uw 4cijferige combinatie in.."quote:
Je moest lachen om I EJACULATED IN MY PANTS he.quote:
Dat is best een stevig ding. M'n buuf heeft die ook.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds dit ding:
[ afbeelding ]
Al een jaar of 5. Zolang heeft een toetsenbord en muis het nog nooit uitgehouden.
Is geen lasermuis.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vind lasermuizen en platte toetsenborden niet fijn.
Dan haal eens zo'n spuit.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb de sterkste pillen op recept maar het werkt nog amper. Ook oogdruppels en neusspray.
Ik heb het op het moment nog "mild". Als ik het goed te pakken heb kan ik niks meer.
En dan wil je dat mensen zien wat voor phone je hebt?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik loop best vaak met een telefoon aan mijn oor. En in de trein internet ik er mee.
Mwoah.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je moest lachen om I EJACULATED IN MY PANTS he.
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
En dan wil je dat mensen zien wat voor phone je hebt?
[..]
Mwoah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |