Nee, er zijn er gewoon een paar om vier uur en die kapen een tafelquote:Op maandag 27 september 2010 20:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gaan we er weer minimaal 3 topics over doen om te bepalen wie dat moet doen.
Heuh ik sta er niet bij.quote:Op maandag 27 september 2010 21:00 schreef Swine het volgende:
Zaterdag 16 oktober
Morgane
Piet
Cocktailprikker
remlof
vogelkooi
![]()
IB
LR
Yasha
Laysa
D_K
Meesterchef
![]()
Mikkie
Swarmi
Cali
Swine
Fixed, DevilsWhore.quote:Op maandag 27 september 2010 21:00 schreef Swine het volgende:
Zaterdag 16 oktober
Morgane
Piet
Cocktailprikker
remlof
vogelkooi
![]()
IB
LR
Yasha
Laysa
D_K
Meesterchef
DevilsWhore
![]()
Mikkie
Swarmi
Cali
Swine
Nee, lui. En ik geef je alleen kwaliteitsbier he, geen Grolsch.quote:Op maandag 27 september 2010 21:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Zet jezelf erbij dan, ik bescherm je in ruil voor bier
Ik bemerk nu al een gebrek aan bierkennis bij je.quote:Op maandag 27 september 2010 21:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, lui. En ik geef je alleen kwaliteitsbier he, geen Grolsch.
Alleen Hertog Jan of Palm he.quote:Op maandag 27 september 2010 21:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik bemerk nu al een gebrek aan bierkennis bij je.
Maar dat geeft niet hoor
Kies maar wat jij wil: De Samson Bierbijbelquote:Op maandag 27 september 2010 21:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen Hertog Jan of Palm he.
Maar als jij Grolsch wilt dan moet het maar. Dan blijf ik wel achter je schuilen.
Gordon’s Highland Scotch Ale?quote:Op maandag 27 september 2010 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
Paulaner
enneh.. hoe heette die Schotse ookalweer?
Hoezo ontdekken?quote:Op maandag 27 september 2010 21:32 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Matig, ik zie dat er nog genoeg te ontdekken valt bij Samson voor jou
Tenzij je aanraders hebt.quote:Op maandag 27 september 2010 21:42 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dan hoef je niets te ontdekken. Whatever floats your boat
Dude...quote:Op maandag 27 september 2010 21:42 schreef remlof het volgende:
Er is maar één ding erger dan bier met chocola en dat is bier met drop
Maar we gaan offtopic geloof ik.
Doe je dan ook even met je mooie blauwe kleurtje de TT veranderen in bv Bier drinken bij Samson...Of zo ietsquote:
quote:Op maandag 27 september 2010 22:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
Doe je een suggestie van doe de meet in een GOEDE kroeg eindig je in samson?![]()
Ik zeg de Chaps!
Behehehequote:Op maandag 27 september 2010 22:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
Doe je een suggestie van doe de meet in een GOEDE kroeg eindig je in samson?![]()
Ik zeg de Chaps!
Die hanteren strikte criteria om toegelaten te worden! Ik denk niet dat je naar binnen mag!quote:Op maandag 27 september 2010 23:30 schreef morgane het volgende:
de Chaps zit toch al jaren dicht? Of gaat die tent pas midden in de nacht open?
Ik doe geen stropdas omquote:Op maandag 27 september 2010 23:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die hanteren strikte criteria om toegelaten te worden! Ik denk niet dat je naar binnen mag!
Wij zijn heul niet engquote:Op maandag 27 september 2010 23:33 schreef Stefka het volgende:
Die was met de Vierdaagse open! Was ook de eerste keer dat ik daar leven zag.
Anyway, Samson klinkt best leuk, maar jullie zijn eng! Dus ik weet niet of ik kom
Over jood en pauper weet ik niets en die titel 'ordinair' kwam van D_K af en niet van mijquote:Op maandag 27 september 2010 19:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar je vindt me nog wel een ordinaire, pauperige jood?
Goed, goed dat over Joden heb je nooit gezegd!quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Over jood en pauper weet ik niets en die titel 'ordinair' kwam van D_K af en niet van mij. Ik doe zo m'n best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |