Denk je dat ik daar geld voor heb.quote:Op maandag 27 september 2010 20:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
willen mensen nog eten vooraf?
Nee, er zijn er gewoon een paar om vier uur en die kapen een tafelquote:Op maandag 27 september 2010 20:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gaan we er weer minimaal 3 topics over doen om te bepalen wie dat moet doen.
Heuh ik sta er niet bij.quote:Op maandag 27 september 2010 21:00 schreef Swine het volgende:
Zaterdag 16 oktober
Morgane
Piet
Cocktailprikker
remlof
vogelkooi
![]()
IB
LR
Yasha
Laysa
D_K
Meesterchef
![]()
Mikkie
Swarmi
Cali
Swine
Fixed, DevilsWhore.quote:Op maandag 27 september 2010 21:00 schreef Swine het volgende:
Zaterdag 16 oktober
Morgane
Piet
Cocktailprikker
remlof
vogelkooi
![]()
IB
LR
Yasha
Laysa
D_K
Meesterchef
DevilsWhore
![]()
Mikkie
Swarmi
Cali
Swine
Nee, lui. En ik geef je alleen kwaliteitsbier he, geen Grolsch.quote:Op maandag 27 september 2010 21:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Zet jezelf erbij dan, ik bescherm je in ruil voor bier
Ik bemerk nu al een gebrek aan bierkennis bij je.quote:Op maandag 27 september 2010 21:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, lui. En ik geef je alleen kwaliteitsbier he, geen Grolsch.
Alleen Hertog Jan of Palm he.quote:Op maandag 27 september 2010 21:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik bemerk nu al een gebrek aan bierkennis bij je.
Maar dat geeft niet hoor
Kies maar wat jij wil: De Samson Bierbijbelquote:Op maandag 27 september 2010 21:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen Hertog Jan of Palm he.
Maar als jij Grolsch wilt dan moet het maar. Dan blijf ik wel achter je schuilen.
Gordon’s Highland Scotch Ale?quote:Op maandag 27 september 2010 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
Paulaner
enneh.. hoe heette die Schotse ookalweer?
Hoezo ontdekken?quote:Op maandag 27 september 2010 21:32 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Matig, ik zie dat er nog genoeg te ontdekken valt bij Samson voor jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |