Jij at toch alleen worst en geen vis?quote:
Je vergeet dat Remlof komt! Schuift oranje terug naar rood!quote:Op maandag 27 september 2010 19:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nu jij niet komt kan 't dreigingslevel wel van code rood naar oranje.
quote:
Ga jij me beschermen als ik kom? Dan geef ik je bier.quote:
Dealquote:Op maandag 27 september 2010 19:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga jij me beschermen als ik kom? Dan geef ik je bier.
Oke ik kom. Als remlove niet komt, kom ik ook niet.quote:
Ik kom, heb de griep al gehad bij onze vorige afspraakquote:Op maandag 27 september 2010 19:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke ik kom. Als remlove niet komt, kom ik ook niet.
Van de komers heb ik alleen CP één keer gezien!quote:Op maandag 27 september 2010 19:29 schreef DevilsWhore het volgende:
Nee jullie kennen elkaar allemaal al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Ja maar de bof heerst he, schijnbaar.quote:Op maandag 27 september 2010 19:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kom, heb de griep al gehad bij onze vorige afspraak
De bof heb ik decennia geleden al gehadquote:Op maandag 27 september 2010 19:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar de bof heerst he, schijnbaar.
Oquote:Op maandag 27 september 2010 19:46 schreef Gezicht het volgende:
Jullie Devils zijn mooi ingemaakt gisteren.
Wel....Als MOquote:Op maandag 27 september 2010 19:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow jij komt ook?
Je stond er niet bij
Mo...quote:Op maandag 27 september 2010 19:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow jij komt ook?
Je stond er niet bij
Kijk nou, ergens matchen we welquote:
Whut? feefie? was da?quote:Op maandag 27 september 2010 19:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hey, zo diep zit ik niet in die Nijmegenkliek, ik ken haar als moblo of feefie
Ja, waarom niet? Elke grote stad heeft er minstens één in z'n kliek.quote:Op maandag 27 september 2010 19:49 schreef motorbloempje het volgende:
dacht je nou echt dat we hier een Mohammed hadden?
Maar je vindt me nog wel een ordinaire, pauperige jood?quote:Op maandag 27 september 2010 19:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kijk nou, ergens matchen we wel
Al is 't natuurlijk wel erg matig dat die meet gepland wordt als ik niet kan
Zullen we gewoon naar jouw kroeg komen?quote:Op maandag 27 september 2010 19:52 schreef swarmahoer het volgende:
waar vindt ie plaats, miss dat ik n uurtje meepak
Nog iemand die ik gezien heb!quote:Op maandag 27 september 2010 19:52 schreef swarmahoer het volgende:
waar vindt ie plaats, miss dat ik n uurtje meepak
Of we kunnen ook naar een GOEDE kroeg gaan?quote:Op maandag 27 september 2010 19:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Zullen we gewoon naar jouw kroeg komen?
mijn originele nickname hier is Faithyquote:Op maandag 27 september 2010 19:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
haha dat snapte ik wel...maar is dat een extra troetelnaampje?
Ow ja, de Molenstraat moet je mijden op zaterdagavond. Net als de Korenmarkt in Arnhem.quote:Op maandag 27 september 2010 19:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of we kunnen ook naar een GOEDE kroeg gaan?
Ah oke....klinkt erg liefquote:Op maandag 27 september 2010 19:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mijn originele nickname hier is Faithy
ik zie een planquote:Op maandag 27 september 2010 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Samson lijkt me prima, is altijd Backstage nog dichtbij
Wat is backstage?quote:Op maandag 27 september 2010 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Samson lijkt me prima, is altijd Backstage nog dichtbij
Jaquote:Op maandag 27 september 2010 20:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat is backstage?
Nee wacht![]()
wil ik dat weten?
Hope so!quote:Op maandag 27 september 2010 20:00 schreef swarmahoer het volgende:
nee ik moet niet werkenmaar miss dat samson wel lukt even langs te komen
quote:Op maandag 27 september 2010 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Moeten we wel een klein beetje vroeg beginnen, anders heb je daar geen tafeltje meer.
Er moet wel een bodem gelegd worden natuurlijk.quote:Op maandag 27 september 2010 20:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
willen mensen nog eten vooraf?
ik zie jou woensdag tochquote:
Denk je dat ik daar geld voor heb.quote:Op maandag 27 september 2010 20:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
willen mensen nog eten vooraf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |