Ja, waarom niet? Elke grote stad heeft er minstens één in z'n kliek.quote:Op maandag 27 september 2010 19:49 schreef motorbloempje het volgende:
dacht je nou echt dat we hier een Mohammed hadden?
Maar je vindt me nog wel een ordinaire, pauperige jood?quote:Op maandag 27 september 2010 19:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kijk nou, ergens matchen we wel
Al is 't natuurlijk wel erg matig dat die meet gepland wordt als ik niet kan
Zullen we gewoon naar jouw kroeg komen?quote:Op maandag 27 september 2010 19:52 schreef swarmahoer het volgende:
waar vindt ie plaats, miss dat ik n uurtje meepak
Nog iemand die ik gezien heb!quote:Op maandag 27 september 2010 19:52 schreef swarmahoer het volgende:
waar vindt ie plaats, miss dat ik n uurtje meepak
Of we kunnen ook naar een GOEDE kroeg gaan?quote:Op maandag 27 september 2010 19:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Zullen we gewoon naar jouw kroeg komen?
mijn originele nickname hier is Faithyquote:Op maandag 27 september 2010 19:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
haha dat snapte ik wel...maar is dat een extra troetelnaampje?
Ow ja, de Molenstraat moet je mijden op zaterdagavond. Net als de Korenmarkt in Arnhem.quote:Op maandag 27 september 2010 19:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of we kunnen ook naar een GOEDE kroeg gaan?
Ah oke....klinkt erg liefquote:Op maandag 27 september 2010 19:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mijn originele nickname hier is Faithy
ik zie een planquote:Op maandag 27 september 2010 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Samson lijkt me prima, is altijd Backstage nog dichtbij
Wat is backstage?quote:Op maandag 27 september 2010 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Samson lijkt me prima, is altijd Backstage nog dichtbij
Jaquote:Op maandag 27 september 2010 20:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat is backstage?
Nee wacht![]()
wil ik dat weten?
Hope so!quote:Op maandag 27 september 2010 20:00 schreef swarmahoer het volgende:
nee ik moet niet werkenmaar miss dat samson wel lukt even langs te komen
quote:Op maandag 27 september 2010 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Moeten we wel een klein beetje vroeg beginnen, anders heb je daar geen tafeltje meer.
Er moet wel een bodem gelegd worden natuurlijk.quote:Op maandag 27 september 2010 20:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
willen mensen nog eten vooraf?
ik zie jou woensdag tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |