dat kost duur manquote:Op zondag 26 september 2010 14:26 schreef Difficult het volgende:
Anders ga je gourmetten bij de bowlingbaan!
Duur!quote:Op zondag 26 september 2010 14:26 schreef Difficult het volgende:
Anders ga je gourmetten bij de bowlingbaan!
Is ook logischquote:Op zondag 26 september 2010 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
't is iig geen kwade opzet, die twee dagen, en ook niet dat ik Cali er niet bij wil hebben ofzo![]()
maar zou 't gewoon wat stom vinden om een meet te proberen te organiseren waar ik zelf niet kan, zeg maar.
en gourmetten zóu kunnen, maar kipsaté vind ik ook gewoon prima
ze heeft nog wel 20 wokkels in de vriesquote:Op zondag 26 september 2010 15:02 schreef motorbloempje het volgende:
Yashi moet dan spekrolletjes maken
ja, dat zei ik ookquote:Op zondag 26 september 2010 15:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ze heeft nog wel 20 wokkels in de vries
ohnee die had ik open gemaakt he![]()
maar ik doelde meer op het ieder wat mee brengenlekker verschillende soorten vlees of salade
Ik vind het wel leuk om met wat dingen te komen
Ik neem het niet persoonlijk hoorquote:Op zondag 26 september 2010 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
23e is er een crewmeet, waar oa. swarmi en hopelijk Piet ook heen gaan
daarbij houden we 't gewoon tussen die twee data (9 en 16) om niet te verzanden in een eindeloos "maar dan kan ik niet" gebral.
Er komt altijd wel een andere keer dat je wel kunt
Ben er twee of drie keer geweest, vond het niet heel bijzonder. Maar weinig mis mee, ook. Overigens kan ik beide dagen praktisch niet. De 9e pas heel laat en heel kort, de 16e niet.quote:
nee, dan kan ik niet, moeder jarig.quote:Op maandag 27 september 2010 14:47 schreef swarmahoer het volgende:
miss zaterdag 30 oktober, dan heeft iedereen nog ff de tijd om vrij te vragen enzo
quote:Op maandag 27 september 2010 15:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eerst moet Mikkie nog ff doorgeven dat ie misschien kan, ligt eraan of ie vrij kan krijgen bij de McD.
zet mij ook maar bij misschienquote:Op maandag 27 september 2010 15:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zaterdag 16 oktober
Mo
Rituals
Morgane
LR (misschien)
Piet.
IB (misschien)
Yasha (misschien)
polio?quote:Op maandag 27 september 2010 17:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
zet mij ook maar bij misschienis er al een sjaak afhaak? SLP ?
Mikkie en swarmi sowieso.quote:Op maandag 27 september 2010 17:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
zet mij ook maar bij misschienis er al een sjaak afhaak? SLP ?
Tofquote:Op maandag 27 september 2010 16:45 schreef remlof het volgende:
Ja duh, het wordt gewoon de 16e dus. Nou vooruit, dan kan ik ook wel
quote:Op maandag 27 september 2010 18:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zaterdag 16 oktober
![]()
Mo
Rituals
Morgane
Piet
Cocktailprikker
remlof
vogelkooi
![]()
IB
LR
Yasha
![]()
Mikkie
Swarmi
Blijven we schuiven met de data?quote:Op maandag 27 september 2010 19:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dezouden jullie wel op een vrijdag in oktober kunnen dan? of ook niet
Maak even een vrijdagenoverzichtje erbij!quote:Op maandag 27 september 2010 19:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat is een meet zonder mikkie en swarmi. Jij staat nog op geen enkele lijst.
M'n vrijdagen zitten ook allemaal volquote:Op maandag 27 september 2010 19:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dezouden jullie wel op een vrijdag in oktober kunnen dan? of ook niet
Laysa & Meesterchef zijn ook nooit naar een officiële meet geweest!quote:Op maandag 27 september 2010 19:29 schreef DevilsWhore het volgende:
Nee jullie kennen elkaar allemaal al.
Welnee....ik ben totaal niet ingeburgerd hierquote:Op maandag 27 september 2010 19:29 schreef DevilsWhore het volgende:
Nee jullie kennen elkaar allemaal al.
Nu jij niet komt kan 't dreigingslevel wel van code rood naar oranje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |