En of een theorie klopt moet je dat nou eenmaal testen!quote:
Een klein intiem feestje voor je beste 2000 vrienden? a la zoete zestien?quote:Op zondag 26 september 2010 13:07 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, gourmetten kan hier welligt er alleen aan met hoeveel mensen en zulks
quote:
We nemen wel wat roadkill mee voor in de pannekes!quote:
nee, want wat heeft de 10e met de 9e te maken?quote:Op zondag 26 september 2010 13:38 schreef Californium het volgende:
maar 10 oktober moet ik bier drinken in Zutphen (bokbierdag)en 16 oktober dan moet ik taart eten
![]()
iemand voor de 23ste?
dat kost duur manquote:Op zondag 26 september 2010 14:26 schreef Difficult het volgende:
Anders ga je gourmetten bij de bowlingbaan!
Duur!quote:Op zondag 26 september 2010 14:26 schreef Difficult het volgende:
Anders ga je gourmetten bij de bowlingbaan!
Is ook logischquote:Op zondag 26 september 2010 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
't is iig geen kwade opzet, die twee dagen, en ook niet dat ik Cali er niet bij wil hebben ofzo![]()
maar zou 't gewoon wat stom vinden om een meet te proberen te organiseren waar ik zelf niet kan, zeg maar.
en gourmetten zóu kunnen, maar kipsaté vind ik ook gewoon prima
ze heeft nog wel 20 wokkels in de vriesquote:Op zondag 26 september 2010 15:02 schreef motorbloempje het volgende:
Yashi moet dan spekrolletjes maken
ja, dat zei ik ookquote:Op zondag 26 september 2010 15:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ze heeft nog wel 20 wokkels in de vries
ohnee die had ik open gemaakt he![]()
maar ik doelde meer op het ieder wat mee brengenlekker verschillende soorten vlees of salade
Ik vind het wel leuk om met wat dingen te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |