Meh sinds ik 50mbit heb download ik standaard 720p. Wat een ongelofelijk mooie scherpe weergave had deze 720P release, dvd's zijn altijd zo korrelig als de pestquote:Op maandag 7 juni 2010 18:45 schreef Bragi het volgende:
[..]
Neh. Geef ik niet zo om. 700mb-versies zijn vaak goed genoeg voor mij. 720p doe ik alleen bij hele mooie films.
Denk je dat de 4G word geshowd?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:38 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wajooo, ik heb gewoon toestemming van Ynuhh om hier Apple te spammen.
Ga je de Allure move doen?quote:
Volgens mij heeft hij daar een te leuk salaris voor.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ga je de Allure move doen?
Binnenhalen en als hij denkt beet te hebben, laten vallen?
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij daar een te leuk salaris voor.
Wilders met zijn schreeuwerige, non-inhoud.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
EN DIE WILDERS PRAAT BEST LUID NOH?
Vandaag al? Oh wacht het is al juniquote:Op maandag 7 juni 2010 18:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
De opvolger wel ja. Ik denk overigens dat het gewoon iPhone gaat worden.
Alsof die boy niet alles kan doen wat hij wil.quote:
Oh ja, die had ik al gezien.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[KLB SC # 2813] justin bieber stinkt
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:51 schreef WillFerrell het volgende:
Wilders bingokaart zou ook zo te maken zijn:
"MAROKKANEN HET LAND UIT"
"COHEN GA TOCH THEE DRINKEN"
"IK SCHREEUW GEWOON DOOR JE HEEN WANT DAT MAAKT MIJ TOCH NIET UIT WANT IK HEB TOCH GEEN FATSOEN"
Hij gaat elk debat een stukje verder in zijn absurde radicalisme. Ik moet zeggen dat ik het knap vind van iedereen behalve Rutte en Balkenende (dat zijn net zulke xenofoben) om er niet al te hard in te gaan.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:53 schreef Broekpaling het volgende:
Haha, kijk ze gaan.![]()
Wilders moet niet zo staan schreeuwen, dat zou al een stuk meer schelen. En niet zo inhakken op andere partijen.
4ebequote:Op maandag 7 juni 2010 18:55 schreef reetveter het volgende:
Mystery Guest:
Een 16-23 jarige vrouw, sterrenbeeld Weegschaal uit Utrecht heeft je profiel bezocht
FUCK YEAH. Ik weet wie
Mystery Guest:quote:Op maandag 7 juni 2010 18:55 schreef reetveter het volgende:
Mystery Guest:
Een 16-23 jarige vrouw, sterrenbeeld Weegschaal uit Utrecht heeft je profiel bezocht
FUCK YEAH. Ik weet wie
Lakiquote:Op maandag 7 juni 2010 18:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mystery Guest:
Een 16-23 jarige man, sterrenbeeld Leeuw uit Noord-Holland heeft je profiel bezoch
quote:Een 16-23 jarige man, sterrenbeeld Leeuw uit Noord-Holland
5906 Hyvers voldoen aan dit profiel.
5quote:
Ik vind haar irritant.quote:
Whehequote:Op maandag 7 juni 2010 18:58 schreef Skylark. het volgende:
Godver, m'n beste mattie in Tilburg hier is GENIUS.
Ik was laatst bij hem bbq'en en zijn huisgenootje had ook 2 spange vriendinnen die meededen, en daarna gingen we gezamenlijk op stap. Ik liet m'n zonnebril daar omdat ik geen zin had om die mee te nemen. Op stap ging een van die spange vriendinnen met d'r ex, maar ik had het gevoel dat ze mij eigenlijk liever wilde. SMS ik vandaag aan die mattie wanneer ik m'n sunglasses op kan komen halen, SMS-t ie dat hij m'n zonnebril aan die chick heeft meegegeven zodat ik een excuus heb om daar een kopje koffie te komen drinken![]()
.
Maar ze heeft wel ligge rampetampe met der ex.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:58 schreef Skylark. het volgende:
Ik was laatst bij hem bbq'en en zijn huisgenootje had ook 2 spange vriendinnen die meededen, en daarna gingen we gezamenlijk op stap. Ik liet m'n zonnebril daar omdat ik geen zin had om die mee te nemen. Op stap ging een van die spange vriendinnen met d'r ex, maar ik had het gevoel dat ze mij eigenlijk liever wilde. SMS ik vandaag aan die mattie wanneer ik m'n sunglasses op kan komen halen, SMS-t ie dat hij m'n zonnebril aan die chick heeft meegegeven zodat ik een excuus heb om daar een kopje koffie te komen drinken![]()
.
Boeiend, ik heb m'n DS oplader ook op marktplaats gekocht.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel ligge rampetampe met der ex.
Dat dus.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Verdomd goeie redenatiequote:Op maandag 7 juni 2010 19:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Boeiend, ik heb m'n DS oplader ook op marktplaats gekocht.
Je gevoel laat je wel vaker in de steek.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:58 schreef Skylark. het volgende:
.
Ja serieus, wanneer ben jij nou weer eens singlequote:Op maandag 7 juni 2010 19:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
Verdomd goeie redenatie. Imma use that one.
Inderdaad, waarom ging ze dan wel met haar exquote:Op maandag 7 juni 2010 18:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |