Dit, wil al zo lang zo'n tas maar kan nooit een leuke vinden. Maar ik ben dom want ik ben goedkoper uit als ik hem op Asos bestel.quote:
:$quote:Op maandag 7 juni 2010 17:06 schreef Allure_ het volgende:
Op maandag 7 juni 2010 14:36 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik..
Die ging ik echt net bestellen op Asos, 18 euroquote:Op maandag 7 juni 2010 17:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit, wil al zo lang zo'n tas maar kan nooit een leuke vinden. Maar ik ben dom want ik ben goedkoper uit als ik hem op Asos bestel.
=$quote:
Van dat niet terugbetalen?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:04 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je weet wat die "vriend" van me vorige week heeft geflikt?
Ja ik hoop dat iemand er nog een bod over heen gooit, dan bestel ik hem daar.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die ging ik echt net bestellen op Asos, 18 euro
Waarom kan ik asos niet zien, net of die huis vrouwen hier de hele dag op asos zitten.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die ging ik echt net bestellen op Asos, 18 euro
Jij en je eten om 5 uurquote:Op maandag 7 juni 2010 17:08 schreef Potloodvis het volgende:
Smakelijk eten alvast. Ik ga mij er ook aan wagen.
Kan je niet annuleren?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat iemand er nog een bod over heen gooit, dan bestel ik hem daar.
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:11 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hoe ziet die smiley er normaal gesproken uit?
Ja. What about it? Dat het aan als een moederneuker is?quote:
Waarom moet je het nu weer over neuken hebben?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja. What about it? Dat het aan als een moederneuker is?
Ja dat. Ik had dus met zijn pa gebeld (langskomen was opeens geen optie meer). Daaruit bleek dat hij zich er niet mee wilde bemoeien, omdat we volwassenen zijn. Prima, kan ik snappen. Maar als je dan toch een belerend toontje tegen mij aanslaat terwijl ik gewoon het gesprek wil afkappen, waarna ik zeg dat ik er niet van gediend ben en helemaal niets meer met hem en zijn zoon te maken wil hebben ook nog later leugens naar je kop krijgt geslingerd dat ik zou hebben gescholden en als tierde aan de telefoon, dat gaat mij te ver. Maar de rest van de groep wilde opeens dat ik toch met hem ging praten. Daar vond dat ik mezelf maar overheen moest zetten, dus stuurde ik hem een mailtje. Maar niets geen respons.quote:
Omdat ik maagd en autist ben?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom moet je het nu weer over neuken hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |