quote:
Ja dat. Ik had dus met zijn pa gebeld (langskomen was opeens geen optie meer). Daaruit bleek dat hij zich er niet mee wilde bemoeien, omdat we volwassenen zijn. Prima, kan ik snappen. Maar als je dan toch een belerend toontje tegen mij aanslaat terwijl ik gewoon het gesprek wil afkappen, waarna ik zeg dat ik er niet van gediend ben en helemaal niets meer met hem en zijn zoon te maken wil hebben ook nog later leugens naar je kop krijgt geslingerd dat ik zou hebben gescholden en als tierde aan de telefoon, dat gaat mij te ver. Maar de rest van de groep wilde opeens dat ik toch met hem ging praten. Daar vond dat ik mezelf maar overheen moest zetten, dus stuurde ik hem een mailtje. Maar niets geen respons.
Toen kwam ik zaterdagnacht terugfietsen van een feestje en zag ik een vriend van me die niet meegaat op vakantie. Die vond dat ik toch maar contact op moest nemen, want ik zou een veels te boos mailtje hebben gestuurd en het zou niet van mij komen. Toen hoorde ik ook nog dat anderen hadden gezegd dat ze liever niet meer met mij op vakantie wilden gaan. Dus voor mij is momenteel de maat een beetje vol, ik heb puur uit nieuwsgierigheid nog een mailtje gestuurd (nu zo een 20 uur geleden), maar nog steeds geen antwoord op gehad. Dus ik ben benieuwd wat de volgende stap is.
Allure_Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.