Ik kan dat doen met mijn volgende opleiding.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:58 schreef WillFerrell het volgende:
Ik zit nu ook serieus me in te lezen over studeren in de Amerika's.
Doet me gewoon niks.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:55 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik vind het album ook niet echt tof, alleen de nummers van Sticks en Duvel. Maar die ken je waarschijnlijk toch niet of vind je niet goed.
Ik niet, ik ben namelijk pissed als ik weet niet wat.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik kan dat doen met mijn volgende opleiding.
Ik luister het nieuwe album van Engel, bevalt me een stuk beter.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:00 schreef Lakitu het volgende:
Ik ben nog steeds aan het luisteren ynuhh, het bevalt wel
Wat maakt het uit. Net alsof het nog de moeite is om te kijken als ze hun shirt niet eens meer mogen uittrekken.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik niet, want dan houden we geen spelers meer over.
Voor de meeste vrouwen die niets om voetbal geven niet neequote:Op maandag 7 juni 2010 17:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat maakt het uit. Net alsof het nog de moeite is om te kijken als ze hun shirt niet eens meer mogen uittrekken.
Teken het fucking wk-contract.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat maakt het uit. Net alsof het nog de moeite is om te kijken als ze hun shirt niet eens meer mogen uittrekken.
Bewaar 'm, ik kom er aan.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:00 schreef reetveter het volgende:
Zometeen maar eens weer in een lange tijd een diksen snaak draaien.
Hoezo wil je dat zo graag dan?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:00 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben namelijk pissed als ik weet niet wat.
Ik kan maar 1 ding tegelijk.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:01 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik luister het nieuwe album van Engel, bevalt me een stuk beter.
Alsof Mozy voetbal kijktquote:
teken die fuckin jillz petitie, sletquote:Op maandag 7 juni 2010 17:01 schreef Chai het volgende:
[..]
link van wat je gaat kaufen!quote:Op maandag 7 juni 2010 17:04 schreef tliciouz het volgende:
Moet vannacht me wekker zetten om nog net het hoogste bod uit te brengen voor de tijd voorbij is op ebay.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |