quote:Op maandag 7 juni 2010 16:26 schreef maickeltje het volgende:
Als iets gratis is, waarom geef je dan in godsnaam je creditcard gegevens?
pokeren er zijn 1000 sites waar het ECHT gratis is waaaten kneeuussquote:
Zelfmoord. Voor domme mensen zoals jij bestaat geen hoop meer.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:25 schreef miss-latina het volgende:
hoe kom ik er van af?
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:25 schreef miss-latina het volgende:
Een paar dagen geleden zat ik op een site waar je grais kon gokken,het enige wat ik hoefde te doen was mijn gegevens en creditcard gegevens invoeren,het was gratis dus,ik zag er geen gevaar in. No problem zal je denken.
Daarna ging ik lekker pokeren,het was gewoon pokeren maar dan zonder geld,enzo. ik was gewoon een beetje aan het oefenen.
maar nu komt het .Vanochtend toen ik op internet mijn banksaldo checkte was er : 79,95 afgeschreven.
Dus nu zit ik waarschijnlijk vast aan een pokerabo.
daar gaat me subsidie.:/
hoe kom ik er van af?
doe dan hahaquote:
dat moest voor de registratiequote:Op maandag 7 juni 2010 16:26 schreef maickeltje het volgende:
Als iets gratis is, waarom geef je dan in godsnaam je creditcard gegevens?
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:35 schreef RitseB het volgende:
[..]
Kan ik helemaal niet BHWHEHE !!!!!@2!@!!11
En jij denkt dat ze creditcardgegevens nodig hebben voor een gratis dienstquote:
Geloof hem niet! Geef het mij maar, ik ben immers moderator. Ik zal het meenemen naar achteren.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:36 schreef 9611Niels het volgende:
Pm je bankgegevens even TS, ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een apotheker is tenslotte ook niets meer dan een legale drugsdealer.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:40 schreef mtx1680 het volgende:
NEEEEEEEEEEE!!![]()
![]()
zo dom kan toch niemand zijn?![]()
dit moet wel een troll zijn
Ja. Dit is AP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:40 schreef mtx1680 het volgende:
NEEEEEEEEEEE!!![]()
![]()
zo dom kan toch niemand zijn?![]()
dit moet wel een troll zijn
het is een vrouw die poging doet tot pokeren... wat verwacht je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:41 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
het is een vrouw die poging doet tot pokeren... wat verwacht je?
het enige wat ik hoefde te doen,was mijn creditcard gegevens invoeren dan weten hun dat ik een serieuse user benquote:
Dus als iemand je om je pinpas en pincode vraagt dan geef je die ook zomaar?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:42 schreef miss-latina het volgende:
[..]
het enige wat ik hoefde te doen,was mijn creditcard gegevens invoeren dan weten hun dat ik een serieuse user ben
echt kan je het echt ongedaan maken?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:39 schreef o.us het volgende:
[..]
Geloof hem niet! Geef het mij maar, ik ben immers moderator. Ik zal het meenemen naar achteren.
hun?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:42 schreef miss-latina het volgende:
[..]
het enige wat ik hoefde te doen,was mijn creditcard gegevens invoeren dan weten hun dat ik een serieuse user ben
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:42 schreef miss-latina het volgende:
[..]
jawel, je ziet toch dat hij blauw is. Blauwen kun je vertrouwen.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:43 schreef miss-latina het volgende:
[..]
echt kan je het echt ongedaan maken?
zal ik een pm sturen met de link en gegevens etc??
of kan ik dit beter niet doen
zeker dikke kloon optyfeeequote:Op maandag 7 juni 2010 16:43 schreef miss-latina het volgende:
[..]
nee,maar dit is anders.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:43 schreef CasB het volgende:
[..]
Dus als iemand je om je pinpas en pincode vraagt dan geef je die ook zomaar?
ik denk eerder voor hun bentley drophead arnage en hun dure horloges, dan per se de veiligheid van hun sitequote:Op maandag 7 juni 2010 16:44 schreef miss-latina het volgende:
[..]
nee,maar dit is anders.
ik kan ergens gebruik van maken als ik het invul. het is voor de veiligheid van de site
Intranetquote:
behalve op straatquote:Op maandag 7 juni 2010 16:44 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
jawel, je ziet toch dat hij blauw is. Blauwen kun je vertrouwen.
+ pics van jezelf als onderwerp naakt?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Post het maar gewoon in dit topic, iedereen is vast bereid je te helpen in deze moeilijke tijd.
maar je moet toch voorzichtig zijn met persoonlijke gegevens op internetquote:Op maandag 7 juni 2010 16:47 schreef ukga het volgende:
Op fok zijn veel hackers, post hier je gegevens en precies het aantal euro dat je armer bent, dan kunne sommige van ons wel wat porberen terug te storten
Zucht weer die trek josti ik weet ongeveer waar zijn ouderlijke huis woont.quote:
Oke, genoeg. Nu is het niet geloofwaardig meer.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:43 schreef miss-latina het volgende:
[..]
Serieus, ben jij simpel ofzo?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zucht weer die trek josti ik weet ongeveer waar zijn ouderlijke huis woont.
Lets kick that guy's ass
Geloof mij voortaan nou maar meteen.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:53 schreef mtx1680 het volgende:
[..]
Oke, genoeg. Nu is het niet geloofwaardig meer.
Wil de gebruiker achter deze kloon zich bekend maken?
quote:het enige wat ik hoefde te doen was mijn gegevens en creditcard gegevens invoeren,het was gratis dus,ik zag er geen gevaar in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |