quote:Op maandag 7 juni 2010 16:26 schreef maickeltje het volgende:
Als iets gratis is, waarom geef je dan in godsnaam je creditcard gegevens?
pokeren er zijn 1000 sites waar het ECHT gratis is waaaten kneeuussquote:
Zelfmoord. Voor domme mensen zoals jij bestaat geen hoop meer.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:25 schreef miss-latina het volgende:
hoe kom ik er van af?
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:25 schreef miss-latina het volgende:
Een paar dagen geleden zat ik op een site waar je grais kon gokken,het enige wat ik hoefde te doen was mijn gegevens en creditcard gegevens invoeren,het was gratis dus,ik zag er geen gevaar in. No problem zal je denken.
Daarna ging ik lekker pokeren,het was gewoon pokeren maar dan zonder geld,enzo. ik was gewoon een beetje aan het oefenen.
maar nu komt het .Vanochtend toen ik op internet mijn banksaldo checkte was er : 79,95 afgeschreven.
Dus nu zit ik waarschijnlijk vast aan een pokerabo.
daar gaat me subsidie.:/
hoe kom ik er van af?
doe dan hahaquote:
dat moest voor de registratiequote:Op maandag 7 juni 2010 16:26 schreef maickeltje het volgende:
Als iets gratis is, waarom geef je dan in godsnaam je creditcard gegevens?
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:35 schreef RitseB het volgende:
[..]
Kan ik helemaal niet BHWHEHE !!!!!@2!@!!11
En jij denkt dat ze creditcardgegevens nodig hebben voor een gratis dienstquote:
Geloof hem niet! Geef het mij maar, ik ben immers moderator. Ik zal het meenemen naar achteren.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:36 schreef 9611Niels het volgende:
Pm je bankgegevens even TS, ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een apotheker is tenslotte ook niets meer dan een legale drugsdealer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |