Liever dit dan dat hij vanwege een of andere vormfout of door het afleggen van de zoveelste verklaring weer op vrije voeten komt.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:57 schreef EllaN het volgende:
[..]
Hier ben ik het zo erg niet mee eens, maar dat heb ik al eerder uitgelegd. Meningen verschillen.
Precies. Laat nu het recht eens winnen in plaats van het "recht"sSYSTEEM.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Liever dit dan dat hij vanwege een of andere vormfout of door het afleggen van de zoveelste verklaring weer op vrije voeten komt.
Een woekerrente hopelijk.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:52 schreef Felixa het volgende:
[..]
Alles wat hij toen aan hulp heeft gekregen, gaat ie nu met hoge rente terugbetalen!.
What goes around, comes around.
Joran is wel een domme jongen, wat hersens betreftquote:Op maandag 7 juni 2010 17:53 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Joran is sowieso geen domme jongen, wat intelligentie betreft.
Vind je het dan wel terecht dat hij niet is gestraft voor iets wat hij echt wel gedaan heeft?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:04 schreef EllaN het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, ik zie hem ook veel liever vast zitten dan op vrije voeten lopen. Ik vind echter niet dat hij gestraft mag worden voor iets dat hij echt niet gedaan heeft. Ik snap wel dat hij door zijn voorgeschiedenis nog wat te boeten heeft, maar dit is een straf voor iets dat hij niet heeft gedaan.
Whut? Jij weet al zeker dat hij het niet gedaan heeft?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:04 schreef EllaN het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, ik zie hem ook veel liever vast zitten dan op vrije voeten lopen. Ik vind echter niet dat hij gestraft mag worden voor iets dat hij echt niet gedaan heeft. Ik snap wel dat hij door zijn voorgeschiedenis nog wat te boeten heeft, maar dit is een straf voor iets dat hij niet heeft gedaan.
Nee absoluut niet en hoop ook dat hij alsnog daarvoor veroordeeld kan worden. Ik vind alleen niet dat de ene straf uitgewisseld kan worden voor een andere als het ware. Als hij iets niet heeft gedaan, dan hoeft hij DAAR niet voor te boeten. Voor andere dingen die hij heeft gedaan uiteraard wel.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vind je het dan wel terecht dat hij niet is gestraft voor iets wat hij echt wel gedaan heeft?
Halcon zei dat hij het Joran gunde ook als hij onschuldig zou zijn. Daar gaat het om.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:05 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Whut? Jij weet al zeker dat hij het niet gedaan heeft?
Hoe weet jij nu al dat hij dit niet heeft gedaan dan?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:03 schreef Bruno25 het volgende:
[..]
Joran is wel een domme jongen, wat hersens betreft
Ik zou het dan alsnog een mooie factuur achteraf inclusief rente vinden voor hem. Hij zal ook wel denken "had ik het maar gewoon eerlijk toegegeven in Aruba zoals ik deed bij Patrick in de auto". Dan was hij nu misschien alweer vrij man geweest en in Peru begint het feestje voor hem pas. Als ik de Peruaanse media mag geloven maakt hij echt geen schijn van kans om hier nog onderuit te kunnen komen.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:06 schreef EllaN het volgende:
[..]
Nee absoluut niet en hoop ook dat hij alsnog daarvoor veroordeeld kan worden. Ik vind alleen niet dat de ene straf uitgewisseld kan worden voor een andere als het ware. Als hij iets niet heeft gedaan, dan hoeft hij DAAR niet voor te boeten. Voor andere dingen die hij heeft gedaan uiteraard wel.
Of a la Scary Movie twee gevangenen die hun lul in zijn oor stoppen.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:09 schreef krapula het volgende:
[..]
wie plakt even twee gedetineerden op de hoofden van die meisjes?
Ik kende hem wel van naam, maar dit wist ik helemaal niet. Was ook wat voor mijn tijd, eerlijk gezegd. Wel een fraai voorbeeld van hoe men de neiging heeft dit soort manipulerende figuren te romantiserenquote:Op maandag 7 juni 2010 18:45 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Een goed voorbeeld uit Nederland is de dichter Gerrit Achterberg.
Die had al een geschiedenis achter zich van jaloezie en geweld tegen vrouwen voor hij in Utrecht een vrouw doodschoot en haar jonge dochter verwondde (en zich vervolgens aan ging geven bij de politie). Het motief was waarschijnlijk dat hij zich seksueel aangetrokken voelde tot de dochter.
Vervolgens begint hij een hele reeks gedichten te schrijven die vrouwen verheerlijken, de ene bundel na de andere over "de vrouw". Hij werd uiteindelijk de best verkopende dichter van Nederland, omdat iedereen zijn poëzie zo 'romantisch' vond. Hij gebruikte zijn poëzie ook als argument om de psychiaters in zijn instelling te overtuigen dat hij 'genezen' was. Dus, hoe meer gedichten hij schreef, hoe beter.
Uiteindelijk kwam hij vrij en werd een van de "grootste dichters van de twintigste eeuw"
Dat mag je absoluut vindenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zou het dan alsnog een mooie factuur achteraf inclusief rente vinden voor hem. Hij zal ook wel denken "had ik het maar gewoon eerlijk toegegeven in Aruba zoals ik deed bij Patrick in de auto". Dan was hij nu misschien alweer vrij man geweest en in Peru begint het feestje voor hem pas. Als ik de Peruaanse media mag geloven maakt hij echt geen schijn van kans om hier nog onderuit te kunnen komen.
Tis idd geen Domination, wel een soort van head-shot deze keer.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:07 schreef krapula het volgende:
wat ik trouwens niet begrijp is dat hij direct als seriemoordenaar afgezet is. Ik bedoel, je 2 moorden al een serie noemen is wel erg optimistisch toch?
Nee joh, dat vinden de usual suspects maar saai... Een moordenaar die een moord pleegt. Daar moet een enorm ongeloofwaadrig smeuiig complot omheen worden verzonnen.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies.
Ik vraag me ook af waarom. Is de realiteit niet al bizar en erg genoeg?
Juridisch gezien is dat inderdaad niet juist.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:11 schreef EllaN het volgende:
[..]
Dat mag je absoluut vinden. I respectfully disagree. Ik vind hem ook verachtelijk om zijn laconieke houding wat betreft wat er met Natalee Holloway is gebeurd en zijn betrokkenheid daarin. Ook om zijn vermeende Thaise bezigheden. Maar ik vind niet dat je onderling straffen kunt uitwisselen. Gelukkig kan dat ook niet, hoe moreel bevredigend het ook zou zijn.
Hij is het prototype, daar gaat het om. Als de Chileense politie net zo laks was geweest als Holleederoppakkend Nederland, had hij er al veel meer kunnen vermoorden.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:07 schreef krapula het volgende:
wat ik trouwens niet begrijp is dat hij direct als seriemoordenaar afgezet is. Ik bedoel, je 2 moorden al een serie noemen is wel erg optimistisch toch?
Dat denk ik ook inderdaad. Tijd zal het lerenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Juridisch gezien is dat inderdaad niet juist.
Denk echter wel dat zijn geschiedenis van leugenaar mee gaat spelen. Hij zal van hele goede huize moeten komen om hier onderuit te komen.
Het zou wat zijn zeg, als hij echt niet schuldig is aan het gebeuren in Peru. Niemand die hem zal geloven door zijn gedragingen na de verdwijning van Nataleequote:Op maandag 7 juni 2010 19:11 schreef EllaN het volgende:
[..]
Dat mag je absoluut vinden. I respectfully disagree. Ik vind hem ook verachtelijk om zijn laconieke houding wat betreft wat er met Natalee Holloway is gebeurd en zijn betrokkenheid daarin. Ook om zijn vermeende Thaise bezigheden. Maar ik vind niet dat je onderling straffen kunt uitwisselen. Gelukkig kan dat ook niet, hoe moreel bevredigend het ook zou zijn.
Wie weet wat hij allemaal nog meer uitgespookt heeft. Als ze in Thailand verstandig zijn, dan openen ze nog wat dossiers van vermoorde meisjes die vermoord zijn in de periode dat Joran in de buurt was.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:14 schreef fespo het volgende:
minstens drie slachtoffers is al seriemoordenaar hoor dus hij komt al in de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |