QFT Al lost een piemel in d'r mond wel heel veel opquote:Op maandag 7 juni 2010 17:54 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik vind dat ze niet zo'n leuk koppie heeft eigenlijk
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:55 schreef Poit het volgende:
[..]
QFT Al lost een piemel in d'r mond wel heel veel op
Maarja, dat is natuurlijk voor elke vrouw zo
Leeft die ook nogquote:
Verschrikkelijk die dingenquote:Op maandag 7 juni 2010 17:59 schreef Nebo het volgende:
Mijn buurmeisje gaat me leren Waveboarden nu, je weet wel, die nieuwe rage
(geen flauwe grappen over jonge meisjes)
Doe eens een beetje vrouwvriendelijk, anders moet ik je straffenquote:Op maandag 7 juni 2010 17:55 schreef Poit het volgende:
[..]
QFT Al lost een piemel in d'r mond wel heel veel op
Maarja, dat is natuurlijk voor elke vrouw zo
kut is datquote:Op maandag 7 juni 2010 18:04 schreef Solique het volgende:
Zo, ook weer thuis gearriveerd.
Moet tegenwoordig wel gvd in een andere straat parkeren omdat het in mijn eigen straat stampvol staat.
Zaten er al dode muizen in?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:20 schreef SpankmasterC het volgende:
Net voor het eerst in maaaaanden weer es mn gitaar opgepikt, ik was geïnspireerd door Frankii!
Daar ben je veel te jong voor!quote:Op maandag 7 juni 2010 18:08 schreef Gamer_Vlodder Kipgezicht met ei het volgende:
Terwijl ik in Zeeland was wisten mijn vriendelijk eindelijk eens een zooitje topless chicks te regelen. Moest dat nou net in dat ene weekend dat ik weg was
quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:20 schreef SpankmasterC het volgende:
Net voor het eerst in maaaaanden weer es mn gitaar opgepikt, ik was geïnspireerd door Frankii!
ik heb Ed getraumatiseerdquote:Op maandag 7 juni 2010 18:43 schreef Edwinuss het volgende:
Flodder zit op 4chan. En wat ik daar zie is vies.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |