Dat is onzin. Het misdrijf is gepleegd in Peru, dus niet raar dat er weleens een nieuwsartikel uit Peru opduikt in dit topic. Wat ik ook al zei: als je zelf wat moeite doet kom je er wel uit en als je dan nog dingen niet weet, dan ben ik niet te beroerd dingen te vertalen.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als je iets post in een andere taal dan Nederlands, Engels, Frans of Duits kun je verwachten dat velen er helemaal niks mee kunnen. Het heeft dan meer iets van 'kijk mij eens deze taal beheersen'.
Ok, dit is de google-vertaling van jouw link. Waar kan ik nou vinden dat hij in de cel tegen de muur heeft gebonkt en dat ie klappen heeft gehad.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik wil het best vertalen, maar volgens mij is met wat moeite het best mogelijk de hoofdlijnen eruit te halen. Als je dan tegen dingen aan loopt, geef maar een gil, maar meteen zeuren om een vertaling zonder zelf moeite te doen is wat te makkelijk.
quote:Volgens gelaatstrekken zoals wenkbrauwen, spitse neus en diepliggende ogen, de Nederlander Joran Andreas Petrus van der Sloot (23) is een slimme, koud en manipulatief. "Ik weiger te praten," was alles wat hij zei Dirincri gisteren, toen rechercheurs zich opmaakten om hem te ondervragen. Het doel zou zijn om een verweer dat mag de politie het onderzoek in tegenspraak structuur.
Gisteren werd bekend dat hij was met stomheid geslagen, omdat het butted tegen een wand van de lift die leidde tot de achtste verdieping van het Dirincri, waar het is gevestigd in een maximaal beveiligde cel, bewaakt door vier soldaten die niet uit het oog verliezen. Het was vernomen dat ze bang zijn gedood of zelfmoord te plegen.
"De sabbat is een aantal onderzoeken bij de kantoren van Homicide en strafrecht. Daar zag hij een tatoeage op de linker borst met de zin: 'Geen probleem' in de Thaise taal", zei een agent.
Het was geleerd dat de laptop bleek te zijn geleverd aan de afdeling van de geavanceerde technologie voor het testen. De woordvoerder voegde eraan toe dat "om hem te kalmeren, een politieagent klopte hem en zei," Ya, rustig, rustig. "
Ongeveer 9 uur, de aanklager van de officier van justitie 40, detectives en het publiek verdediger bijeengekomen om de verklaring in het buitenland te halen. "Het was vernomen dat de gedetineerde wilde zeggen dat hij onschuldig was en handhaven en het. Maar het was verijdeld toen zijn advocaat verklaarde dat hij werd geïnduceerd om antwoorden dat hij niet wilde", voegde hij verwees naar een gerechtelijke bron.
Rond middernacht werd Joran naar een cel op de achtste verdieping. "Het is naast een andere gevangene wegens moord. De volgorde is dat op geen enkel moment alleen te zijn, 'zei de informant.
Hij at gebakken kip
Gisteren ochtend, de Europese koffie en ontbijt brood. Ondertussen, moord rechercheurs wachtten op de aankomst van de openbare verdediger en vertaler Maurice Steins, gegeven door het Consortium van juridische vertalers.
Rond het middaguur, Joran van der Sloot Andes Aardappelen lunch en gebakken kip met rijst en aardappelen, plus verzachtende menu dat werd uitgedeeld aan alle politie-officieren Dirincri.
Kortom je bent lui. Prima, maar piep dan ook niet dat je niet snapt wat ze zeggenquote:Op maandag 7 juni 2010 15:18 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Pieker er niet over. Ik volg liever het topic dan uit te gaan vogelen wat er staat
Die bron refereert niet aan het filmpje, maar aan agenten die met hem op het bureau waren en agenten die via de intercom dingen hebben gehoord.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:13 schreef Qebbel het volgende:
Uit het filmpje blijkt anders dat hij licht met zn hoofd van ellende naar achteren leunde tegen de muur aan en dat zij hem toen ff een soort van opbeurrammel gaven. Zou de journalistiek dit niet vertaald kunnen hebben naar hoofdbonken en klappen? Zo komen de verhalen de wereld wel in ja.
Alles kan, maar ontdoen van kleding is geen onlogische zet en hij is dagenlang onderweg geweest en heeft een aardige afstand afgelegd.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:04 schreef Halcon het volgende:
Als je vlucht, dan ga je er vanuit dat je kunt ontkomen. Als je ontkomt, dan wordt een shirt dat je bij je hebt niet gevonden...
Yesterday it was learned that he was stunned because it butted against one wall of the elevator that led to the eighth floor of the Dirincri, where it occupies a maximum security cell, guarded by four soldiers who did not lose sight. It was learned that they fear being killed or committing suicide.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:19 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ok, dit is de google-vertaling van jouw link. Waar kan ik nou vinden dat hij in de cel tegen de muur heeft gebonkt en dat ie klappen heeft gehad.
[..]
2e en 3e alinea. Je eigen vertaling wel gelezen eigenlijk?quote:Op maandag 7 juni 2010 15:19 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ok, dit is de google-vertaling van jouw link. Waar kan ik nou vinden dat hij in de cel tegen de muur heeft gebonkt en dat ie klappen heeft gehad.
[..]
Is u daar nog? Ik stoor me aan linkdumps in het Spaans. Heeft niets met luiheid te maken.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kortom je bent lui. Prima, maar piep dan ook niet dat je niet snapt wat ze zeggen
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:44 schreef BRM178200 het volgende:
Hoi, mijn naam is Peter. Nieuwe poster, normaal gesproken een lurker maar vind de Joran zaak behoorlijk interessant.
Nu stond vandaag het volgende stukje in de Telegraaf:
'Mede-pokeraar Joran tipte politie'
Het lichaam van Stephany Flores werd gevonden nadat een pokerspeler had gevraagd in de hotelkamer van Joran van der Sloot te kijken.
Dat blijkt volgens De Telegraaf uit twee verhoren van de Peruaanse politie die de krant in bezit heeft.
De 35-jarige pokerspeler, Elton Garcia, zou de afgelopen dagen al een paar keer zijn verhoord. Hij is geen verdachte, maar mag Peru niet verlaten.
Link naar artikel:
(http://www.nu.nl/buitenland/2263885/...e-politie.html)
Dus ik even wat informatie winnen bij wat persoonlijke contacten met de vraag of zij wat meer weten over de achtergrond van deze mysterieuze pokerspeler genaamd Elton Garcia. Dit leverde uiteindelijk helaas niks bruikbaars op.
Dan google maar even proberen... dit leverde geheel volgens mijn verwachting totaal niks, noppes, nada niente op!
Behoorlijk geirriteerd en misschien ook wel uit wat verveling kreeg ik het geweldige idee om zijn naam door een anagram site te halen.
Dit was de grote doorbraak in mijn speurtocht naar de waarheid! Zijn naam leverde 6295 hits op !
Bingo!![]()
![]()
![]()
Kopje koffie, koekje erbij
en ben de data gaan doorspitten!
Uiteindelijk kwam ik de volgende toch wel schokkende hit tegen:
Elton Garcia = A Liar Cogent oftewel Een overtuigende leugenaar
Toeval ?![]()
![]()
CONSPIRACY ??![]()
![]()
Persoonlijk denk ik dat Joran zwaar in het (b)ootje wordt genomen![]()
![]()
![]()
Ben benieuwd hoe deze zaak zich verder ontwikkeld!
quote:Op maandag 7 juni 2010 15:22 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is u daar nog? Ik stoor me aan linkdumps in het Spaans. Heeft niets met luiheid te maken.
Klukkluk van de Week
Ja, dat zijn over het algemeen onderdeurtjes. Weet niet hoe groot Joran is, maar als hij 1.80m is, dan is hij al een stuk groter dan de meeste Peruanen.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:21 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
Die gast is wel lang zeg... hij steekt overal een kop boven... of zijn die Peruanen allemaal zo klein?
quote:Op maandag 7 juni 2010 15:23 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
En waarom stoor je je aan de linkdump in het spaans? Omdat je niet snapt wat er staat. En vertalen wil je niet want je volgt liever het topic dan moeite te doen.
Conclusie?
Precies!
Zeer nuttig iddquote:
Die gast is 1.95 m. Dus het is geen wonder dat hij er daar overal bovenuit torent.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, dat zijn over het algemeen onderdeurtjes. Weet niet hoe groot Joran is, maar als hij 1.80m is, dan is hij al een stuk groter dan de meeste Peruanen.
Tante Pollewop, ik beweerde in het vorige topic dat de laptop wel eens van dat meisje zou kunnen zijn en verwees naar de video. In plaats van dat -tig mensen die video allemaal af gaan kijken, heb ik twee screenshots neergezet. Is wat makkelijker kijken voor iedereenquote:Op maandag 7 juni 2010 15:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zeer nuttig idd
Nou, joh. Ga jij ff lekker het topic volgen hea.
"To pat someone on the back" is eerder "een schouderklopje geven", dus ik denk niet dat hij echte klappen heeft gehad.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Yesterday it was learned that he was stunned because it butted against one wall of the elevator that led to the eighth floor of the Dirincri, where it occupies a maximum security cell, guarded by four soldiers who did not lose sight. It was learned that they fear being killed or committing suicide.
"The Sabbath was made several inquiries at the offices of Homicide and Criminal. There he saw a tattoo on the left chest with the phrase: 'No problem' in Thai language," said one agent.
It was learned that the laptop was found to be delivered to the Division of High Technology for testing. The spokesman added that "to calm him, a police officer patted him and said, 'Ya, quiet, quiet."
Drumpie = Dim Peruquote:Op maandag 7 juni 2010 15:22 schreef Drumpie het volgende:
Die 2 grote mannen met speciale badges van Interpol (geloof ik), lijkt wel alsof hun zijn gekomen om samen met hem op de foto te staan en vervolgens worden 2 contracten ondertekend en schudden ze de hand met de Politie Commesaris en verlaten ze het gebouw. Alsof er iets afgehandeld moet worden (Top secret)
Dit is ook wel wat opmerkelijk:
"Elton Garcia = A Liar Cogent oftewel Een overtuigende leugenaar"quote:Op maandag 7 juni 2010 14:44 schreef BRM178200 het volgende:
Hoi, mijn naam is Peter. Nieuwe poster, normaal gesproken een lurker maar vind de Joran zaak behoorlijk interessant.
Nu stond vandaag het volgende stukje in de Telegraaf:
'Mede-pokeraar Joran tipte politie'
Het lichaam van Stephany Flores werd gevonden nadat een pokerspeler had gevraagd in de hotelkamer van Joran van der Sloot te kijken.
Dat blijkt volgens De Telegraaf uit twee verhoren van de Peruaanse politie die de krant in bezit heeft.
De 35-jarige pokerspeler, Elton Garcia, zou de afgelopen dagen al een paar keer zijn verhoord. Hij is geen verdachte, maar mag Peru niet verlaten.
Link naar artikel:
(http://www.nu.nl/buitenland/2263885/...e-politie.html)
Dus ik even wat informatie winnen bij wat persoonlijke contacten met de vraag of zij wat meer weten over de achtergrond van deze mysterieuze pokerspeler genaamd Elton Garcia. Dit leverde uiteindelijk helaas niks bruikbaars op.
Dan google maar even proberen... dit leverde geheel volgens mijn verwachting totaal niks, noppes, nada niente op!
Behoorlijk geirriteerd en misschien ook wel uit wat verveling kreeg ik het geweldige idee om zijn naam door een anagram site te halen.
Dit was de grote doorbraak in mijn speurtocht naar de waarheid! Zijn naam leverde 6295 hits op !
Bingo!
Kopje koffie , koekje erbij en ben de data gaan doorspitten!
Uiteindelijk kwam ik de volgende toch wel schokkende hit tegen:
Elton Garcia = A Liar Cogent oftewel Een overtuigende leugenaar
Toeval ?
CONSPIRACY ??
Persoonlijk denk ik dat Joran zwaar in het (b)ootje wordt genomen
Ben benieuwd hoe deze zaak zich verder ontwikkeld!
Das gewoon een anagram...quote:Op maandag 7 juni 2010 15:29 schreef Mercer het volgende:
[..]
"Elton Garcia = A Liar Cogent oftewel Een overtuigende leugenaar"
Bron?
quote:Op maandag 7 juni 2010 15:29 schreef Mercer het volgende:
[..]
"Elton Garcia = A Liar Cogent oftewel Een overtuigende leugenaar"
Bron?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |