Denk niet dat het al rond is, ze zullen na het wek wel beginnne met pratenquote:Op maandag 7 juni 2010 11:57 schreef Catch22- het volgende:
Nou, V/d Wiel al rond of...?
Zou het dom vinden, als hij een wereld WK draait gaat zijn waarde omhoog.
quote:Ajax is volgens geruchten in Spanje met FC Barcelona tot overeenstemming gekomen over een overgang van Gregory van der Wiel. Volgens Catalunya Rádio gaat de transfersom zo'n twaalf miljoen euro bedragen.
Zaakwaarnemer Hakim Slimani ontkent echter dat de interesse van Barcelona al concreet is. "Gregory richt zich momenteel volledig op het WK. Nog geen enkele club heeft zich bij ons of bij Ajax gemeld", zegt Slimani in het Spaanse Sport.
In Catalonië moet Van der Wiel op den duur Dani Alves opvolgen. "Gregory zou een transfer naar Barcelona geweldig vinden. Hij zou naar de beste club ter wereld gaan, maar voorlopig is er nog niets concreet", aldus Slimani
Ja, maar hij denkt waarschijnlijk al aan het geldquote:Op maandag 7 juni 2010 12:18 schreef Torrio het volgende:
Is het ook nog niet te vroeg voor Barcelona?
27quote:
Dat is imo 1 van de hoofdredenen waarom Ajax niet meer aan de top staat.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:33 schreef Afhaalchinees het volgende:
ik baal van spelers die na 1 goed jaar weggaan
Excuses. Niet bij stilgestaan.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Robar verzaakt een beetje
Dan hebben ze nog een seizoen om een vervanger aan te trekken voor Vermeerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:58 schreef Catch22- het volgende:
áls de steek blijft is het nog maar 1 jaar en als Vermeer niet 1e keep is komend seizoen gaat hij weg, als hij verstandig is.
Als dat scenario zich voltrekt sta je volgend jaar met Verhoeven.
Die moet je dan nog maar eens vinden en dan kost het je dus geld.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:45 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
Dan hebben ze nog een seizoen om een vervanger aan te trekken voor Vermeer
Binnenkort is Ajax het eindstation voor veel spelersquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:03 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Die moet je dan nog maar eens vinden en dan kost het je dus geld.
Stekelenburg zit wel op nivo en is uitgeleerd. Die mag wel naar Man utd. Kan hij ff een jaartje ballen met vd Sar en komt het wel goed met hem.
Nee, maar ik vindt dat hij meer potentie heeft.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:47 schreef fathank het volgende:
Vermeer haalt het nog bij lange na niet tov Steek.
Is het ookquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:52 schreef El_Bassie het volgende:
12 miljoen zou toch een koopje zijn voor Greg? Na een goed WK is hij meer waard.
33 euro voor een oefenpotje vind ik ook belachelijk veel geld.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:46 schreef IceCreamm het volgende:
Jongens, ik vind 33 euro te duur voor een oefenwedstrijd, al is het tegen Chelsea
:/quote:The one thing I've learnt from this match is that Ajax will not be getting £20+ million for Suarez. He's like Inzaghi without the constant fortune of divine intervention.
Ja, maar we beoordelen Dirkie uit Katwijk ook nooit op één wedstrijdje.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij was toch ook gewoon erg slecht?
Hij speelde tegen Frankrijk, niet tegen feyenoord.Dat is lopende band werk-quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij was toch ook gewoon erg slecht?
Klopt en daarom gaat hij ook niet voor meer dan 20 miljoen weg.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 02:28 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Hij speelde tegen Frankrijk, niet tegen feyenoord.Dat is lopende band werk-
Opzich zou dat niet slecht zijn nee. dit team bij elkaar houdenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:35 schreef Felon het volgende:
Prima toch, ik hoop dat Uruguay, Denemarken, Kameroen etc. lekker falen tijdens dit WK. Zowel de spelers individueel als de teams. Blijven onze spelers eindelijk eens wat langer dan 1 goed jaar, waarna ze voor veel geld worden verkocht. Met dat geld halen we toch geen goede vervangers..
Mooi bedrag lijkt mequote:Op zaterdag 12 juni 2010 08:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Klopt en daarom gaat hij ook niet voor meer dan 20 miljoen weg.
En waarschijnlijk nog een b elftal van Chelsea ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:46 schreef IceCreamm het volgende:
Jongens, ik vind 33 euro te duur voor een oefenwedstrijd, al is het tegen Chelsea
Sowieso chelskiquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En waarschijnlijk nog een b elftal van Chelsea ook
Welke toppers haalt Twente dan binnen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:39 schreef Drassss het volgende:
Ik vind het toch wel ellendig dat Ajax gewoon aan het wachten is om een spits te kopen ( na het wk ), zodat alles lekker duur is. De concurrentie, lees Twente, haalt de ene topper of jeugdtalent binnen. Dost die voor een prikkie verkocht wordt aan Heerenveen en het Ajax bestuur is zich gewoon rijk aan het rekenen dat het een paar grote transfers gaat maken na het WK. Zul je straks weer zien dat ze een afschuwelijke dure spits gaan halen met een belachelijk salaris. Ze leren het ook gewoon nooit daar he?
Uiteraard moet een Janko zich nog bewijzen, maar het is op papier een prima speler. Strootman is gewoon een groot talent dat echt binnen een paar seizoenen een grote kan worden. Bij Sparta kon hij het ook allemaal niet in zijn eentje natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Welke toppers haalt Twente dan binnen?
Janko moet zich eerst maar eens bewijzen en Strootman zou bij Ajax toch op de bank zitten dus dat is ook weggegooid geld
Vergeet niet dat Ajax het met de jeugd grotendeels wilt gaan oppakken. Tevens ook dat ze nu nog niet kunnen raden of er spelers weg gaan. Straks kopen ze een vervanger voor bijv. v.d Wiel en dan gaat hij uiteindelijk niet weg. Heb je weer een extra speler erbij. En of ze op de achtergrond met spelers bezig zijn hoor je niet, dus is het afwachten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:46 schreef Drassss het volgende:
Uiteraard moet een Janko zich nog bewijzen, maar het is op papier een prima speler. Strootman is gewoon een groot talent dat echt binnen een paar seizoenen een grote kan worden. Bij Sparta kon hij het ook allemaal niet in zijn eentje natuurlijk.
Wat ik gewoon wil zeggen is dat Ajax gewoon echt aan het linkeballen is op dit moment. Vaak loopt dat niet goed afWel goed teken dat men wel tribune klanten probeert weg te tikken ( Wielaert/Kennedy ), nu hopen dat ze niet nieuwe faalgasten gaan halen.
quote:Van der Wiel: ‘Misschien speel ik volgend seizoen gewoon bij Ajax’
Woensdag, 16 juni 2010 om 09:47 | Live wedden op alle 65 WK wedstrijden
Gregory van der Wiel lijkt de clubs voor het uitkiezen te hebben. Na zijn uitstekende prestaties het afgelopen seizoen en de prima openingswedstrijd die hij voor Oranje speelde, staat hij in de kijker bij diverse Europese topclubs. Volgens Johan Cruijff was de Ajacied tegen Denemarken samen met Dirk Kuyt zelfs de beste speler aan Nederlandse zijde. De jonge rechtsback zelf loopt echter nog niet zo hard van stapel.
“Het is natuurlijk mooi als zo iemand dat zegt”, zo laat Van der Wiel in gesprek met De Telegraaf weten over de complimenten van Cruijff. “Ik vond ook, dat ik een aardige wedstrijd heb gespeeld, maar ben zelfkritisch en weet wel dat het nog veel beter moet. Ik probeer mijn huidige niveau vast te houden en me van daaruit verder te ontwikkelen. Bij Ajax probeer ik elke dag iets te leren, maar met de spelers van het Nederlands elftal om me heen, voel ik me écht veel beter worden.”
Van der Wiel vervolgt: “Ik denk dat ik op elk onderdeel nog vooruitgang kan boeken, maar vooral mijn voorzet moet beter. Je kunt als opkomende back de achterlijn halen, maar als je voorzet dan slecht is, was de hele actie voor niks. Tegen Denemarken vond ik dat ik meer initiatief had moeten nemen. En dan bedoel ik in verdedigend opzicht. Soms viel er een halve bal tussen mij en de aanvaller, kon ik de bal onderscheppen, maar bleef ik staan. Misschien had dat wel met een stukje ervaring op dit niveau te maken.”
Over een eventuele transfer naar het buitenland wil Van der Wiel dan ook voorlopig nog even helemaal niets weten. “Maar ik word er een beetje moe van om op alle geruchten te reageren. Er is op dit moment nog helemaal niets concreet en misschien speel ik komend seizoen wel gewoon bij Ajax. Laatst stond er in een Spaanse krant een artikel met foto's die zijn gemaakt tijdens mijn vakantie in Barcelona. Stond er: Van der Wiel gek op Barcelona. Daar kan ik helemaal niks mee."
Jammer, hij speelde vandaag uitstekend. Niet mee eens dus.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:22 schreef Shivo het volgende:
Luis Suarez transfersom gaat per wedstrijd ook met een paar miljoen omlaag. Die laat zien dat hij in de Eredivisie wel mee komt, maar op topniveau blijkt het toch allemaal wel mee te vallen. Alves verhaal.
Niet gek als je kijkt wie er allemaal interesse heeft. Ook niet gek als je zijn talent ziet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:54 schreef Rnnz het volgende:
'Misschien speel ik wel gewoon bij Ajax'...
Kerel speelt twee seizoenen in de basis en begint net door te breken, krijgt ie zulke praatjes.
Wie hebben er allemaal interesse dan? Volgens mij toch nog niemand?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:04 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Niet gek als je kijkt wie er allemaal interesse heeft. Ook niet gek als je zijn talent ziet.
Barca lijkt mij niet. Ajax zal wel weer de hoofdprijs willen vangen en ik neem niet aan dat Barca vele miljoenen uit gaat geven voor een backup van Daniel Alves.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:13 schreef Catch22- het volgende:
Arsenal en Barca volgens mij. Hoe concreet en realistisch dat is weet ik niet.
Hij speelt gewoon echt heel goed.
Precies, daarom is het gewoon beter als hij minstens nog een jaartje blijft en daarna wel de hoofdprijs cashen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Barca lijkt mij niet. Ajax zal wel weer de hoofdprijs willen vangen en ik neem niet aan dat Barca vele miljoenen uit gaat geven voor een backup van Daniel Alves.
Wat ik een beetje hekel is dat hij doet alsof Ajax ondergeschikt aan hem is, terwijl het juist andersom hoort te zijn. Hij moet blij zijn dat ie bij Ajax speelt en hij is nog zeker niet uitgeleerd bij Ajax.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:04 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Niet gek als je kijkt wie er allemaal interesse heeft. Ook niet gek als je zijn talent ziet.
Ja, wat een doelpuntquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:24 schreef Enchanter het volgende:
Suarez heeft aardig zijn waarde weten op te waarderen vandaag
quote:Op zondag 27 juni 2010 00:06 schreef hayder het volgende:
effe vraagjes jongens. ik wil morgen graag naar de 1e training, maar dat is op de toekomst. altijd als ik naar de arene ga dan weet ik wel waar ik uit moet stappen station duivendrecht en dan lopenn. maar nu weet ik het niet iemand enig iddee?
quote:Op zondag 27 juni 2010 00:44 schreef stevenmac26 het volgende:
Stadionverbod is omgezet naar een taakstraf![]()
Ik mag weer
Altijd, je zit vlak naast vak410 dus qua sfeer zit je prima, qua uitzicht ook wel, net voor de bocht bij de achterlijn!quote:Op zondag 27 juni 2010 18:28 schreef Afhaalchinees het volgende:
morgen bellen voor de seizoenskaart, vak 423 voor 267.50 euro, de moeite waard?
80uur tuintjes aanharken voor baanstede geloof ikquote:Op zondag 27 juni 2010 00:56 schreef mash_ het volgende:
[..]Beter
Wel benieuwd wat je als taakstraf moet doen en hoeveel uur dan
ik twijfel wel, wou eerst 426 oid, en 423 is bijna 100 euro duurder.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:38 schreef Taneli het volgende:
[..]
Altijd, je zit vlak naast vak410 dus qua sfeer zit je prima, qua uitzicht ook wel, net voor de bocht bij de achterlijn!
Ehh zomerstop denk ikquote:Op zondag 27 juni 2010 22:46 schreef Catch22- het volgende:
1 maand en 3 weken verder en nog geen 75 posts.
Kunnen we concluderen dat VBL dood is?
Dood, maar niet down zoals dat uh andere forum.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:46 schreef Catch22- het volgende:
1 maand en 3 weken verder en nog geen 75 posts.
Kunnen we concluderen dat VBL dood is?
ah joh hij blijft gewoon nog een jaartjequote:Op maandag 28 juni 2010 08:01 schreef Catch22- het volgende:
Ik had minstens 2 pagina's over de gestegen marktwaarde van Luis verwacht
Ja beetje jammer, maar goed, dat gejank kan je ook overdrijven.quote:
Voor Van Der Wiel heb je Daley Blind al als vervanger in huisquote:Op maandag 28 juni 2010 15:20 schreef DRidder het volgende:
[..]
Ja beetje jammer, maar goed, dat gejank kan je ook overdrijven.
Trouwens, Jol zoekt alleen nog een spits, hebben we niet 2 fonkelnieuwe backs nodig?
En Ajax ook maar 13.000quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:02 schreef mindyourstep het volgende:
kaarten zat. Twente krijgt slechts 3200 kaarten.
Belachelijk
quote:Scouts van Ajax en FC Utrecht zaten gisteren bij de wedstrijd Chili - Brazilië om de verrichtingen van Jean- André Beausejour te bekijken. De 26 - jarige aanvallend middenvelder die ook rechtsbuiten uit de voeten kan speelt sinds 1 seizoen bij América uit Mexico. De Chileen zou niet meer dan 1.5 miljoen moeten kosten.
Ook zou Ajax verregaande interesse hebben in verdedigend middenvelder Christian Riveros, in Amsterdam zoeken ze nog een goede vervanger voor de recent vertrokken spanjaard Gabri. De paraguayaans international van verliezend finalist Cruz Azul zou 4 ton moeten kosten.
En dan nog met zo'n verschrikkelijke treincombi ook..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:02 schreef mindyourstep het volgende:
kaarten zat. Twente slechts krijgt 3200 kaarten.
Belachelijk
Volgens mij verdeelt de knvb die altijd onder relaties, clubs en dergelijke. Kampioenen kunnen er toch ook altijd heen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:05 schreef Neede_Radical het volgende:
[..]
En dan nog met zo'n verschrikkelijke treincombi ook..
Wat gebeurt er met de overige 35.000 kaarten?
quote:Kennedy Bakircioglu (29) gaat Ajax verlaten. In wederzijds overleg hebben de Zweed en Ajax zijn nog één jaar doorlopende contract ontbonden.
Drie seizoenen stond Kennedy onder contract bij Ajax. Helaas hebben de jaren in Amsterdam hem sportief niet opgeleverd wat hij vooraf had gehoopt. In 2007 werd hij als revelatie van FC Twente binnengehaald. Een zelfde rol heeft hij bij Ajax tot zijn spijt nooit kunnen vervullen.
,,Toch heb ik drie mooie jaren bij Ajax beleefd”, zegt Kennedy. ,,Hoewel het sportief misschien wat tegenzat heb ik hier wel veel geleerd. Ook van de kritiek die ik zo nu en dan heb gekregen. Dat heeft me uiteindelijk sterker gemaakt. Van al die ervaringen hoop ik nu in mijn verdere carrière voordeel te hebben.”
Kennedy speelde 53 officiële duels in het shirt van Ajax. Daarin kwam hij zeven keer tot scoren. Zijn belangrijkste treffer maakte hij op 19 februari 2009 tijdens het UEFA Cup-duel met Fiorentina. Met een fraaie pegel schoot hij Ajax destijds naar de overwinning. ,,Aan die avond bewaar ik prachtige herinneringen. Het was zowel een mooi als een belangrijk doelpunt. Het is fijn als je op die manier van waarde kan zijn voor je team.”
Zijn mooiste moment in Amsterdamse dienst beleefde hij drie jaar geleden toen hij zijn contract bij Ajax tekende. ,,Zoals overal in de wereld is Ajax ook in Zweden een grote naam. Ik ben er daarom trots op dat ik drie jaar bij Ajax heb gespeeld. Het shirt zal ik koesteren. Het waren sportief gezien weliswaar niet mijn beste jaren, maar het leven van een voetballer bestaat nu eenmaal uit ups and downs.”
De Zweed gaat zijn carrière naar verwachting in Spanje voortzetten. In het verleden speelde hij eerder al in zijn geboorteland Zweden (Assyriska Föreningen en Hammerby IF) en Griekenland (Iraklis Saloniki). ,,Het lijkt me geweldig om in de Primera Division te gaan voetballen. Je speelt daar sowieso twee keer per seizoen tegen Barcelona en Real Madrid. Prachtig toch?”
Zijn jaren bij Ajax hebben hem ook de liefde voor de stad Amsterdam bijgebracht. ,,Een geweldige stad waar ik met veel plezier gewoond heb. Ik zal er zeker nog eens terugkeren, maar dan als toerist. Of misschien wel als gids voor Zweedse bezoekers, want ik de stad inmiddels aardig goed. Haha.”
quote:Op het KNVB Sportcentrum is donderdag geloot voor de eerste, tweede en derde ronde van het KNVB bekertoernooi 2010-2011. Bekerwinnaar Ajax neemt het in de derde ronde op tegen MVV. Op 21, 22 of 23 september komt de club uit de Jupiler League op bezoek in de Amsterdam ArenA. Ajax is net als de andere BVO’s vrijgeloot voor de eerste twee ronden.
MVV eindigde vorig seizoen als tiende in de Jupiler League. Het bekeravontuur van de Limburgers was snel voorbij. In de tweede ronde verloor MVV van de amateurs van vv Spakenburg. Ajax won afgelopen seizoen de beker via een dubbele bekerfinale tegen Feyenoord. In de Amsterdam ArenA won het team van Martin Jol de heenwedstrijd met 2-0. In De Kuip eindigde de return in een 4-1 zege voor Ajax.
De derde ronde wordt gespeeld op dinsdag 21, woensdag 22 en donderdag 23 september. De speeldatum en bijbehorende aanvangstijd wordt binnenkort bekend gemaakt.
quote:Dennis Rommedahl bepaalt volgende week zijn toekomst. Hoewel de Deen in Turkije en Griekenland vele malen meer kan verdienen dan bij Ajax, speelt geld geen rol in zijn beslissing.
Dat zegt zijn zaakwaarnemer Soren Lerby vrijdag tegen Voetbal International. Rommedahl wil het liefst bij Ajax blijven, maar speler en club steggelen over de duur van het contract. De Amsterdammers hebben hem nu een voorstel gedaan voor een eenjarig contract en een automatische verlenging bij een bepaald aantal wedstrijden.
Ondertussen liggen ook Griekse en Turkse clubs op de loer voor de Deense WK-ganger. "Alles ligt nog open. Hij overlegt met zijn familie. In hoeverre dat met geld heeft te maken? Zo denkt hij niet", aldus Lerby.
quote:Ajax wil Toby Alderweireld belonen voor zijn goede prestaties. De Belgische verdediger zet dan ook spoedig zijn handtekening onder een nieuw contract, zo meldt De Telegraaf.
Beide partijen zijn reeds mondeling akkoord over een opgewaardeerde verbintenis. De club zal de details nu op papier zetten, waarna Alderweireld naar verwachting snel zijn handtekening plaatst. De contractduur blijft ongewijzigd, waardoor de jonge Belg ook na het tekenen nog altijd tot medio 2014 vast ligt.
De 21-jarige Alderweireld kende afgelopen seizoen zijn definitieve doorbraak. De verdediger kwam tot 31 competitieduels, allen als basisspeler. Daarin scoorde hij twee keer.
quote:Villarreal heeft Maarten Stekelenburg bovenaan op het verlanglijstje staan, zo meldt het Spaanse dagblad Marca. Bij de club uit de Liga BBVA moet Stekelenburg de opvolger worden van Diego Lopez.
De 28-jarige Lopez staat in de belangstelling van diverse Europese topclubs en Villarreal houdt dan ook serieus rekening met een vertrek van de goalie. Stekelenburg zou de belangrijkste kandidaat zijn om hem onder de lat op te volgen.
De 27-jarige Stekelenburg staat met veel vertrouwen onder de lat van Oranje. De Ajax-doelman kreeg op het WK tot dusver alleen via twee strafschoppen twee doelpunten tegen. In Amsterdam bezit hij over een doorlopend contract.
Voor de knvb en sponsorsquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:05 schreef Neede_Radical het volgende:
[..]
En dan nog met zo'n verschrikkelijke treincombi ook..
Wat gebeurt er met de overige 35.000 kaarten?
Idd, en ik heb in Vermeer ook wel vertrouwen. Als je een mooi bedrag rond de 10 miljoen voor Stekelenburg kan vangen, moet je hem gewoon laten gaan.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:51 schreef mash_ het volgende:
En ja van stekelenburg was het te verwachten, helemaal als je ziet hoe hij nu speelt in oranje.
Dit dusquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, en ik heb in Vermeer ook wel vertrouwen. Als je een mooi bedrag rond de 10 miljoen voor Stekelenburg kan vangen, moet je hem gewoon laten gaan.
Als Nederland kampioen wordt kun je rustig 15 miljoen voor Stekelenburg vangen hoor, Van der Wiel zal ook wel voor zoiets weggaan.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, en ik heb in Vermeer ook wel vertrouwen. Als je een mooi bedrag rond de 10 miljoen voor Stekelenburg kan vangen, moet je hem gewoon laten gaan.
Die uittrappen hebben denk ik te maken met de Jabulani c.q. hoogte. In Nederland zijn die juist altijd een van zijn sterke punten.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:39 schreef Tha_Duck het volgende:
Een kleine post van mij, maarwilde even kwijt dat ik onder de indruk ben van Stekelenburg! Dit had ik een jaar geleden niet verwacht, toen met dat gedoe met Vermeer. Enig kritiekpunt wat je kan hebben zijn de uittrappen/lange ballen, die amper aankomen.
Maar hij is echt opgestaan als de nieuwe keeper van Nederland, en dat is mooi om te zien!
Dat is niet ondenkbaar inderdaad, hij is niet de enige keeper met dit probleem. Maar hetis hem vergeven, hij houdt de rest van de ballen prima uit het mandje en dat is belangrijkerquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:47 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Die uittrappen hebben denk ik te maken met de Jabulani c.q. hoogte. In Nederland zijn die juist altijd een van zijn sterke punten.
Toch raar dat ze gister op zee niveau speelden...... En om nou alles aan de bal te wijten...... Ieder toernooi is er wel weer wat te zeuren om de bal.......quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:47 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Die uittrappen hebben denk ik te maken met de Jabulani c.q. hoogte. In Nederland zijn die juist altijd een van zijn sterke punten.
Is toch wel heel apart dat top spelers gewoon moeite hebben de bal goed te schieten. Als je bijvoorbeeld de vrije ballen van Van Persie, Ronaldo, Sneijder en Drogba ziet die normaal gesproken op goal worden geschoten en nu in de 3e ring. Dan kan het toch bijna geen toeval meer zijn.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:53 schreef Possie01 het volgende:
[..]
Toch raar dat ze gister op zee niveau speelden...... En om nou alles aan de bal te wijten...... Ieder toernooi is er wel weer wat te zeuren om de bal.......
Gister heeft hij nederland echt gered. op dat schot van kaka was echt een super goed gedaanquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:39 schreef Tha_Duck het volgende:
Een kleine post van mij, maarwilde even kwijt dat ik onder de indruk ben van Stekelenburg! Dit had ik een jaar geleden niet verwacht, toen met dat gedoe met Vermeer. Enig kritiekpunt wat je kan hebben zijn de uittrappen/lange ballen, die amper aankomen.
Maar hij is echt opgestaan als de nieuwe keeper van Nederland, en dat is mooi om te zien!
ach, die bal is ook gewoon schraal. FIFA heeft niet voor niets een onderzoek over de bal aangekondigd. Die drogreden dat er elk toernooi wel wat te zeuren is over de bal slaat ook helemaal nergens op. Voorgaande jaren was er inderdaad wel wat kritiek, maar die kwam vooral van keepers en was in geen enkele mate in verhouding met de kritiek die er op deze bal is. Je kunt toch zelf ook zien dat de bal raar reageert, raar stuit?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:53 schreef Possie01 het volgende:
[..]
Toch raar dat ze gister op zee niveau speelden...... En om nou alles aan de bal te wijten...... Ieder toernooi is er wel weer wat te zeuren om de bal.......
Dat ben ik met je eens. Ik ontken het ook niet maar om nou met alles meteen de bal de schuld te geven... Ook in de competitie schieten ze vaak mis all1 vergeet je dat soort ballen. Simpelweg omdat de mooie vrijetrappen waar een goal uit valt tig keer herhaalt worden.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Is toch wel heel apart dat top spelers gewoon moeite hebben de bal goed te schieten. Als je bijvoorbeeld de vrije ballen van Van Persie, Ronaldo, Sneijder en Drogba ziet die normaal gesproken op goal worden geschoten en nu in de 3e ring. Dan kan het toch bijna geen toeval meer zijn.
ach Seedorf had voor de bbc een item waarin hij de bal had getest en concludeerde dat je met enige oefening de bal prima kunt controleren, sterker nog bij zijn 2e vrije trap krulde hij hem fantastisch in de bovenhoek.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:37 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
ach, die bal is ook gewoon schraal. FIFA heeft niet voor niets een onderzoek over de bal aangekondigd. Die drogreden dat er elk toernooi wel wat te zeuren is over de bal slaat ook helemaal nergens op. Voorgaande jaren was er inderdaad wel wat kritiek, maar die kwam vooral van keepers en was in geen enkele mate in verhouding met de kritiek die er op deze bal is. Je kunt toch zelf ook zien dat de bal raar reageert, raar stuit?
Ik zou niet raar opkijken als dit gebeurtquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:42 schreef Winner_Taco het volgende:
Stekelenburg gaat denk ik bij Man utd Sar opvolgen . Villarreal man komop zeg . Die zijn bijna gedegradeerd vorig seizoen
RIP manquote:Op maandag 5 juli 2010 10:06 schreef MadMaster het volgende:
Joark, de ras-Ajacied die van z'n kleine hartje geen moordkuil maakte, is niet meer...
Rust in vrede, ouwe...
http://www.at5.nl/artikelen/43983/ajax-f-sider-joark-45-overleden
Denk als je Suarez kwijtraakt heb je wel echt een probleem . Of niet ?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:15 schreef HeatWave het volgende:
Gaat een spannende tijd worden. Ik vrees dat Steek, vd Wiel en Suarez weg zijn iig...
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:16 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Denk als je Suarez kwijtraakt heb je wel echt een probleem . Of niet ?
Kan me in ieder geval niet voorstellen dat een van de Engelse topclubs hem zou willen. Daar zou hij totaal niet worden gepruimd.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:16 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Suljemani?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:17 schreef j95 het volgende:
Weet iemand hoe de speler heet die zaterdag in de eerste helft linksvoor speelde? Hij had een paar mooie actie's.
Weet niet. Als je de 2e seizoenshelft zag was suarez al lang niet zo belangrijk meer als die 1e seizoenshelft. De doelpunten die hij maakten waren vaak de 2-0, 3-0 etc. ik denk als je een goede vervanger haalt van het geld wat je krijgt je geen probleem hebt.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:16 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ik denk dat we dan een gigantische probleem voorin hebben.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:16 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Abreu? Die is al 33 ofzo toch?quote:Op maandag 5 juli 2010 16:09 schreef cohen het volgende:
Als Suarez wordt verkocht kunnen ze zijn landgenoot El Loco toch wel halen?
waarom zou je dat in vredesnaam doen?quote:Op maandag 5 juli 2010 16:09 schreef cohen het volgende:
Ehh nee.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:09 schreef cohen het volgende:
en heeft al 17 clubs gehad. Lekker bij weg blijven.quote:
Mwah ook al heeft Barça hem gehaald, het huren van Kerlon was ook een grote faal. Had toch wel wat verwacht van die gozer. Zie hetzelfde met Keirrison ook wel gebeuren mocht het ooit zover komen.quote:
Niet te vergelijken die twee, Kerlon is altijd al een brekebeentje geweest die keer op keer weer zijn kruisbanden scheurt en niet eens de tijd krijgt om in vorm te komen omdat hij dan weer een blessure heeft. Keirrison daarentegen was altijd een groot talent, gehaald door Barca en meteen bij Benfica gestald om ervaring op te doen, dit bleek geen succes en vervolgens is hij naar Fiore gegaan waar hij Gilardino voor zich dulde.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:09 schreef Torrio het volgende:
[..]
Mwah ook al heeft Barça hem gehaald, het huren van Kerlon was ook een grote faal. Had toch wel wat verwacht van die gozer. Zie hetzelfde met Keirrison ook wel gebeuren mocht het ooit zover komen.
Onbegrijpelijk overigens, gooi hem tenminste 1 keer in het diepe om te kijken of het wellicht toch nog wat is, maar dat doet Ajax gewoon niet zelfde als met Danillo en Manucharyan.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:06 schreef El_Bassie het volgende:
Castillion zal ook wel niks meer worden.
Ik zie Ajax hem dan eerder huren, niet halen.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Niet te vergelijken die twee, Kerlon is altijd al een brekebeentje geweest die keer op keer weer zijn kruisbanden scheurt en niet eens de tijd krijgt om in vorm te komen omdat hij dan weer een blessure heeft. Keirrison daarentegen was altijd een groot talent, gehaald door Barca en meteen bij Benfica gestald om ervaring op te doen, dit bleek geen succes en vervolgens is hij naar Fiore gegaan waar hij Gilardino voor zich dulde.
De invalbeurten die hij kreeg waren veelbelovend, snelle technische spits die wellicht fysiek wat bijgeschaafd dient te worden (geen probleem, is ook met Suarez en Huntelaar gebeurt) en bovendien destijds twijfelde tussen Barca en Ajax. Lijkt me dus vrij haalbaar voor een bedrag tussen de 5 en 8 miljoen.
Lees het wel overal, zou zelfs al rond zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ajax schijnt bezig te zijn met Payet uit frankrijk,,, is daar iets meer over bekend?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:29 schreef El_Bassie het volgende:
Payet heeft al twee seizoenen niet meer gescoord in competitieverband.
quote:Bayern München heeft zich bij Ajax gemeld voor Gregory van der Wiel. Dat bevestigt diens zaakwaarnemer tegenover De Telegraaf.
'Op korte termijn wordt er gekeken of de clubs eruit kunnen komen”, zegt spelersmakelaar Hakim Slimani.
De club van trainer Louis van Gaal zou veertien miljoen euro over hebben voor de rechtsback.
Slimani is niet blij met het feit dat de concrete belangstelling juist kort voor Nederland - Uruguay bekend wordt.
"Greg is weliswaar geschorst, maar staat in de halve finale van het WK en wil pas ná het toernooi een beslissing nemen over zijn toekomst.''
Barcelona
De 22-jarige Van der Wiel werd de afgelopen weken in verband gebracht met tal van Europese topclubs. Onder meer FC Barcelona, Real Madrid en Manchester City zouden hem nadrukkelijk volgen.
De Ajacied heeft vooralsnog geen voorkeur. "Bayern is een prachtige club”, aldus Slimani. "Maar alle opties liggen open
quote:Ajax kan half miljoen euro verdienen aan WK
AMSTERDAM - Het WK is ook voor Ajax een lucratieve business. De Amsterdammers ontvangen voor alle spelers die actief zijn op het WK een vergoeding van de FIFA.
Als het Nederlands elftal de finale haalt, verdient Ajax ruim een half miljoen euro. Dat blijkt uit onderzoek van RTLZ.
De FIFA betaalt clubs per dag een vergoeding van 1600 euro per speler. De kassa begon al op 27 mei te rinkelen voor Ajax, dat negen internationals bij de start van het WK moest afstaan.
Maarten Stekelenburg, Gregory van der Wiel en Demy de Zeeuw spelen voor Oranje. Bij een finaleplaats zijn die 47 dagen in Zuid-Afrika. Dat levert Ajax dan 75 duizend euro per speler op.
Uruguay
De tegenstander in de halve finale, Uruguay, heeft de Ajacieden Luis Suarez en Nicolas Lodeiro in de selectie.
Verder mochten Dennis Rommedahl en Christian Eriksen aantreden bij Denemarken. Marko Pantelic (Servië) en Eyong Enoh (Kameroen) waren de andere Ajax-spelers in Zuid-Afrika
Van der Wiel naar Bayern, dat lijkt me het stomste wat hij kan doen. Phillip Lahm is (nog) een paar klasses beter.quote:
Lahm speelt daar linksback toch?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:48 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Van der Wiel naar Bayern, dat lijkt me het stomste wat hij kan doen. Phillip Lahm is (nog) een paar klasses beter.
Badstuber linksback (soms Contento) , Lahm rechtsback.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Lahm speelt daar linksback toch?
beter blijft hij gewoon nogquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
beter gaat greggie naar arsenal als vervanger van sagna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |