Ik had ChristenUnie gister best hoogquote:Op maandag 7 juni 2010 11:33 schreef Loveless85 het volgende:
Ik had ook een hele rare uitslag, zowel links en rechts met evenveel punten bovenin
Nou ik ook dusquote:Op maandag 7 juni 2010 11:33 schreef Loveless85 het volgende:
Ik had ook een hele rare uitslag, zowel links en rechts met evenveel punten bovenin
Als je het waagt...quote:
Nou, je zei net "het is nu rustig" en toen postte ik...quote:
jeweettogquote:Op maandag 7 juni 2010 11:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, je zei net "het is nu rustig" en toen postte ik...
Dus ik verwachtte minstens "het is gedaan met de rust"
Maar het valt mee
Laatst zei je wel zoiets hoorquote:
Ik ook, dus bij mij heeft het ook geen zin meer.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:57 schreef Loveless85 het volgende:
Maar dat lukt niet, want Erik is al zwart gemaakt
Je zei het echtquote:Op maandag 7 juni 2010 11:57 schreef Loveless85 het volgende:
Je probeert mij zwart te maken bij de nieuwe mensen he
Maar dat lukt niet, want Erik is al zwart gemaakt
Lijkt me ook een verschrikkelijke baan om op een stembureau te zitten.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga de mensen bij het stemlokaal proberen te vermaken met wat goede grappen. Vooral omdat ze er altijd zo verveeld bijzitten.
Je schijnt er best een hoge vergoeding voor te krijgen!quote:Op maandag 7 juni 2010 12:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lijkt me ook een verschrikkelijke baan om op een stembureau te zitten.
Ik ga in ieder geval wel stemmen
Welkom, welkom!quote:
Ha, een getuige!quote:
Omdat er iedere maand wel weer tig debielen zijn die precies dat topic openen wellicht?quote:Op maandag 7 juni 2010 12:03 schreef JJH het volgende:
M'n topic is geslot.
DE DUITSERS KOMEN!!!!!!!!!!!!!
En dan ook met z'n drieën er zitten ook. Ieder doet 1 simpele handeling.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:01 schreef Symphonic het volgende:
Lijkt me ook een verschrikkelijke baan om op een stembureau te zitten.
Crisis wat een baggertopic.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:03 schreef JJH het volgende:
M'n topic is geslot.
DE DUITSERS KOMEN!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 7 juni 2010 12:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doe eens niet zo!
Hier, om het goed te maken:
Lekkere mannen voor Tombolafan.
Die draag ik ook!quote:Op maandag 7 juni 2010 12:24 schreef Loveless85 het volgende:
Ik hield me altijd maar voor dat ze van die kleine sexy stringetjes droeg, maar dat is nu verpest Erik, dankje![]()
![]()
quote:Op maandag 7 juni 2010 12:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik geloof dat ik maar weer naar deze SC verkas
Ik wist ook niet dat die bestondquote:
Als ik douchequote:
Ben je aan het hoppen? En waarom nu wij weer?quote:Op maandag 7 juni 2010 12:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik geloof dat ik maar weer naar deze SC verkas
En waar is dan bier?quote:Op maandag 7 juni 2010 12:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Welkom![]()
Aan uw linkerhand de slingers, en aan de rechterhand de sjippies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |