Das KW toch?quote:
Nee, dat had ik eigenlijk al door.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kan er wel om liegen maar dat helpt ook niet
quote:
quote:
Alleen daarom al iddquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Een hoop toeters en bellen-OP.
quote:De slowchat van het V&A-forum!
Waar we het hebben over van alles en nog wat!
Serieus of grappig, alles is welkom. Uiteraard onder strenge controle van mods Dubbeldrank, Symphonic, Dizer en NanKing
Game on!!! Have fun!!!
Enkele nuttige smilies in dit subforum:-
-
-
-
-
-
-
-
Zeg dan niet dat ik het moet doen he, want dan doe ik het ookquote:Op maandag 7 juni 2010 11:14 schreef Loveless85 het volgende:
Oh god je gaat 't nog doen ook.
Niks mis met een OP-loze SC trouwens, zeker niet als het weer zo hard als net gaat
Werkt dat vaak zo?quote:Op maandag 7 juni 2010 11:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat ik het moet doen he, want dan doe ik het ook
Maar die smiles zijn juist handigquote:Op maandag 7 juni 2010 11:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Die nuttige smileys voegde je net ineens toe.
Ik vond de basic versie wel fijn zo voor de vroege ochtend.
(al is het inmiddels kwart over 11, maar boeie)
Eh... somsquote:
Die schijnen niet zo levend te zijn 's morgensquote:Op maandag 7 juni 2010 11:18 schreef sbientje het volgende:
dacht dat heel XFA hierheen ging verhuizen, zie ik niemand! wat is dat nou
Sbien! Ik ben er nog.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:18 schreef sbientje het volgende:
dacht dat heel XFA hierheen ging verhuizen, zie ik niemand! wat is dat nou
Komt er rond het middaguur ineens 30 man binnenvallenquote:Op maandag 7 juni 2010 11:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Sbien! Ik ben er nog.
De XFA-groep is niet van de ochtend, dus ik doe nu gek.
Wat handig?quote:
Ik werk nu ook. Al zou je dat niet zeggen.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:21 schreef Pisces29 het volgende:
Je hebt de werkpaarden en de sier...eh... ja...
Ik werk nu ookquote:Op maandag 7 juni 2010 11:21 schreef Pisces29 het volgende:
Je hebt de werkpaarden en de sier...eh... ja...
ik had een hele linkse enclave bovenin.. geloof pvda, sp, pvdd en gl ... Ben er inmiddels wel uit overigens, wat het wordt..quote:Op maandag 7 juni 2010 11:25 schreef tombolafan het volgende:
zo, stemwijzer ingevuld, en evenveel punten voor:
PVDD, GroenLinks, PVV en TON
En op gedeelde eerste plaatst PVDA en SP. Maar die 3 tm 6 verbaast me best wel
Ik vind het zo verrassend dat partijen die mij de indruk geven lijnrecht tegenover elkaar te staan, toch evenveel bij mij passenquote:Op maandag 7 juni 2010 11:27 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik had een hele linkse enclave bovenin.. geloof pvda, sp, pvdd en gl ... Ben er inmiddels wel uit overigens, wat het wordt..
Ik denk niet fout vandaag, dat scheelt.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat handig?
Dat ik doe wat me gezegd wordt (dat klink heeeeeeeel fout)
of dat ik me indek?
Nee de SC-werkpaarden bedoel ikquote:Op maandag 7 juni 2010 11:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik werk nu ook. Al zou je dat niet zeggen.
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk niet fout vandaag, dat scheelt.
Maar dat eerste.Kan ik heel slinks (en we denken nog steeds niet fout) gebruik van maken in de toekomst.
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:25 schreef tombolafan het volgende:
zo, stemwijzer ingevuld, en evenveel punten voor:
PVDD, GroenLinks, PVV en TON
En op gedeelde eerste plaatst PVDA en SP. Maar die 3 tm 6 verbaast me best wel
Nou, en PVV danquote:
Ga je weer?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |