Nee, ik heb dan geen garantie meer..quote:Op maandag 7 juni 2010 18:42 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Neem je wel een paar reserve iPhones mee?
En jij bent?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:25 schreef CantFazeMe het volgende:
Mensen die een al een nieuwe iPhone willen hebben, terwijl ze in bezit van een iPhone 3GS zijn.
Wacht gewoon totdat je periode is afgelopen!
Ik heb 'm los gekocht. Tot wanneer 'moet' ik dan wachten?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:25 schreef CantFazeMe het volgende:
Mensen die een al een nieuwe iPhone willen hebben, terwijl ze in bezit van een iPhone 3GS zijn.
Ik heb een 3GS en m'n ABO loopt tot 10 juli. Kan dus al 3 maand verlengen.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:25 schreef CantFazeMe het volgende:
maar die had alle andere functies die de iphone wel heeft dan weer nietquote:Op maandag 7 juni 2010 18:56 schreef retorbrapi het volgende:
Al die fanboys zenuwachtig omdat de aifoon eindelijk een flitser gaat krijgen.Mijn HTC Treo met WM had dat al jaren.
Dan moet je die eerst verkopen. Je mag namelijk niet twee iPhones tegelijk hebben.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb 'm los gekocht. Tot wanneer 'moet' ik dan wachten?
ik ookquote:Op maandag 7 juni 2010 18:58 schreef picodealion het volgende:
Stelletje fanboys,.
Ik moet nog 'n jaar wachten....
ik ook, als dat mag van cantfazemequote:Op maandag 7 juni 2010 18:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
ik ookMaar goed, dan hebben wij weer de nieuwste
Vond hem ook al leukquote:Op maandag 7 juni 2010 19:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
10:04AM "It is magical, I know it because I got this email: I was sitting in a café with my iPad, and it got a girl interested in me!." "So there's proof."
hahahahaquote:10:08AM "A friend of mine wrote this, and he sent me an email and he said I could use it. I earned more in the first day of selling Elements than I did in the past 5 years of Google ads on periodictable.com" Ouch
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:05 schreef retorbrapi het volgende:
voorspelling:
- iPhone HD: 640x960 scherm, front camera, 2e mic, 64GB, 720 recording, flitser, betere batterij
- iPhone OS 4.0: printen, iChat
- iTunes streaming abonnementen
- Magic Trackpad
- Apple TV $99
- MobileMe free
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |