netjes van je. Je begrijpt alleen 1 ding nog niet. Jij bent degene die met die fanboytroep komt aanzetten.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:54 schreef YuckFou het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo tevreden?
I really don't care, en wat dan nog al word ik een fanboy, lig ik weken voor de introductie op de stoep en wil ik alleen nog maar stylish Apple zooi, what do you care?
Maar goed, we wachten allebei op hetzelfde dus welkom bij de 'fanboys'quote:
Ook erg dat je die post gewoon in 2 min weet te vinden.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:56 schreef kadeya het volgende:
[..]
[..]
Deze opmerking... Daar kom je toch niet onderuit, dat is toch gewoon een faal uit het boekje. Gewoon een vent zijn en toegeven.
Wat? Jij hebt geen Apple-logo op je rug gegraveerd?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:59 schreef NJ het volgende:
Mijn God, willen we echt van iedereen die overstapt naar de juiste, enige, echte religie van de iPhone (vzmh) ook nog dat hij zijn valse goden uit het verleden afzweert en de fouten van zijn denken uit die tijd benoemt en daarvoor zijn excuses aanbiedt?
Stond een paar posts erbovenquote:Op maandag 7 juni 2010 18:02 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Ook erg dat je die post gewoon in 2 min weet te vinden.
Dat kan je altijd nog bedekken of laten laseren. Ik ben meer van de Inglourius Bastards aanpak "We're gonna give you something you can't take off".quote:Op maandag 7 juni 2010 18:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat? Jij hebt geen Apple-logo op je rug gegraveerd?.
Gore meeloper.
Nog 1 ding: ga je nu ook als een rasechte Apple fanboy twitter of liveblogs refreshen?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:59 schreef YuckFou het volgende:
[..]
1 post boven je
zijn we er nou klaar mee?
Mên, ik moet een Apple-hoofddoek zien te vinden voor morgen.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:09 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat kan je altijd nog bedekken of laten laseren. Ik ben meer van de Inglourius Bastards aanpak "We're gonna give you something you can't take off".
Ik wel, met dat betere scherm ga ik er zeker wat meer series en films op gooien. Doe mij maar 64GB hoor.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:20 schreef Pino112 het volgende:
De meeste mensen hebben dus een 16GB.
Snap ik het nut eigenlijk niet als ze met een 64GB komen..
Ik moet nog tot 13 septemberquote:Op maandag 7 juni 2010 18:25 schreef CantFazeMe het volgende:
Mensen die een al een nieuwe iPhone willen hebben, terwijl ze in bezit van een iPhone 3GS zijn.
Wacht gewoon totdat je periode is afgelopen!
hoezo?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik moet nog tot 13 september
Maar denk dat ik pas in januari de nieuwe ga nemen.
Ik vertrek op 27 september naar Zuid-Afrika en ben pas in januari weer terug. Lijkt me zonde om 3 á 4 maanden abonnement te betalen voor niks. Daarnaast ben ik te bang dat ze 'm stelen daar..quote:
Neem je wel een paar reserve iPhones mee?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik vertrek op 27 september naar Zuid-Afrika en ben pas in januari weer terug. Lijkt me zonde om 3 á 4 maanden abonnement te betalen voor niks. Daarnaast ben ik te bang dat ze 'm stelen daar..
Nee, ik heb dan geen garantie meer..quote:Op maandag 7 juni 2010 18:42 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Neem je wel een paar reserve iPhones mee?
En jij bent?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:25 schreef CantFazeMe het volgende:
Mensen die een al een nieuwe iPhone willen hebben, terwijl ze in bezit van een iPhone 3GS zijn.
Ik heb 'm los gekocht. Tot wanneer 'moet' ik dan wachten?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:25 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb een 3GS en m'n ABO loopt tot 10 juli. Kan dus al 3 maand verlengen.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:25 schreef CantFazeMe het volgende:
maar die had alle andere functies die de iphone wel heeft dan weer nietquote:Op maandag 7 juni 2010 18:56 schreef retorbrapi het volgende:
Al die fanboys zenuwachtig omdat de aifoon eindelijk een flitser gaat krijgen.Mijn HTC Treo met WM had dat al jaren.
Dan moet je die eerst verkopen. Je mag namelijk niet twee iPhones tegelijk hebben.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb 'm los gekocht. Tot wanneer 'moet' ik dan wachten?
ik ookquote:Op maandag 7 juni 2010 18:58 schreef picodealion het volgende:
Stelletje fanboys,.
Ik moet nog 'n jaar wachten....
ik ook, als dat mag van cantfazemequote:Op maandag 7 juni 2010 18:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
ik ookMaar goed, dan hebben wij weer de nieuwste
Vond hem ook al leukquote:Op maandag 7 juni 2010 19:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
10:04AM "It is magical, I know it because I got this email: I was sitting in a café with my iPad, and it got a girl interested in me!." "So there's proof."
hahahahaquote:10:08AM "A friend of mine wrote this, and he sent me an email and he said I could use it. I earned more in the first day of selling Elements than I did in the past 5 years of Google ads on periodictable.com" Ouch
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:05 schreef retorbrapi het volgende:
voorspelling:
- iPhone HD: 640x960 scherm, front camera, 2e mic, 64GB, 720 recording, flitser, betere batterij
- iPhone OS 4.0: printen, iChat
- iTunes streaming abonnementen
- Magic Trackpad
- Apple TV $99
- MobileMe free
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |