Wat ga je er doen dan?quote:Op maandag 7 juni 2010 09:40 schreef mwe11 het volgende:
Hoi Mensen,
per 1 oktober vertrek ik voor 6 maanden naar Curacao.
Werk heb ik nog niet en onderdak ook nog niet.
Iemand tips??
Iemand ervaring met Curacao?
Op Campo Alegre hebben ze beide voor je in de aanbiedingquote:Op maandag 7 juni 2010 09:40 schreef mwe11 het volgende:
quote:Op maandag 7 juni 2010 09:55 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Op Campo Alegre hebben ze beide voor je in de aanbieding
Je mag zes maanden vertoeven zonder vergunning, dat klopt. Maar als je in de horeca wil gaan werken kun je natuurlijk gewoon alvast gaan rondbellen.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:53 schreef mwe11 het volgende:
Hey,
misschien is wat meer info handig..
Ik heb hier in Nederland een vast contract, maar wil er even uit. Op Curacao wil ik wel gaan werken ( horeca ofzo ). verblijfsvergunning hoeft niet voor 6 maanden ( tenminste dat is iets wat ik vernomen heb ) Ik wil wel een kamer geregeld hebben, maar werk komt vanzelf wel:)
Dan moet je ons niets vragen avonturier.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:18 schreef mwe11 het volgende:
dat is toch juist het mooie van het leven???
Iets besluiten en je ziet wel wat er gebeurd?
quote:Op maandag 7 juni 2010 10:18 schreef mwe11 het volgende:
quote:Op maandag 7 juni 2010 09:40 schreef mwe11 het volgende:
Hoi Mensen,
per 1 oktober vertrek ik voor 6 maanden naar Curacao.
Iemand tips??
Iemand ervaring met Curacao?
waarom zou het me niets verbazen als je het land niet eens in komt of binnen een week weer terug bent?quote:Op maandag 7 juni 2010 10:18 schreef mwe11 het volgende:
QFT. Faalhaas..quote:Op maandag 7 juni 2010 10:25 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dan moet je ons niets vragen avonturier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |