Wil ik ook wel een scenario schrijven, in het geval die andere pokerspeler de dader is.quote:
wie is dit dan ?quote:Op maandag 7 juni 2010 12:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Nog steeds zie ik daar geen slapend persoon in. Als je onder het blauw kijkt, zie je de zitting van de bureaustoel, aan de zittingkant. Er zit niemand op!
Wat zeggen ze hier?quote:
Die zat er een aantal uren eerder. Hoeft niet te betekenen dat ze er in het "wegloopfilmpje" ook nog zat. Ik zie ook echt niemand zitten, hoe hard ik ook mijn best doe.quote:
Dat is helemaal vertaald door iemand als je onder het filmpje kijkt.quote:
Gedrag van een psychopaat:quote:Op maandag 7 juni 2010 12:45 schreef starla het volgende:
[..]
[speculatie-mode] Hij komt erg rustig over steeds, ik zou het haast berustend willen noemen. Vreemd gedrag voor iemand die onschuldig is. [/speculatie-mode]
quote:Factor 1
Aggressive narcissism
1.Glibness/superficial charm
2.Grandiose sense of self-worth
3.Pathological lying
4.Cunning/manipulative
5.Lack of remorse or guilt
6.Emotionally shallow
7.Callous/lack of empathy
8.Failure to accept responsibility for own actions
Factor 2
Socially deviant lifestyle
1.Need for stimulation/proneness to boredom
2.Parasitic lifestyle
3.Poor behavioral control
4.Promiscuous sexual behavior
5.Lack of realistic, long-term goals
6.Impulsiveness
7.Irresponsibility
8.Juvenile delinquency
9.Early behavioral problems
10.Revocation of conditional release
Traits not correlated with either factor
1.Many short-term marital relationships
2.Criminal versatility
ik ook nietquote:Op maandag 7 juni 2010 12:49 schreef EllaN het volgende:
[..]
Die zat er een aantal uren eerder. Hoeft niet te betekenen dat ze er in het "wegloopfilmpje" ook nog zat. Ik zie ook echt niemand zitten, hoe hard ik ook mijn best doe.
ik zagquote:Op maandag 7 juni 2010 12:49 schreef starla het volgende:
[..]
Dat is helemaal vertaald door iemand als je onder het filmpje kijkt.
Zij had toch geld?quote:Op maandag 7 juni 2010 12:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En vervolgens met een paar duizend euro met de Taxi naar Santiago gaan
Dat gaat hem niet worden
quote:Op maandag 7 juni 2010 12:53 schreef Faithfulness het volgende:
Vingerafdrukken en vlekjes zie je ECHT niet met zulk korrelig beeld.
quote:Op maandag 7 juni 2010 12:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Ziet er voor mij hagelnieuw uit. Vlekkeloos zelfs:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en rood? lijkt me eerder iets voor een meisje, ik zeg : gejatquote:Op maandag 7 juni 2010 12:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Ziet er voor mij hagelnieuw uit. Vlekkeloos zelfs:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
he die kende ik nog niet!quote:
quote:als een soort extra ´handtekening´ en het een extra officieel tintje geeft aan het document)
…..
Dit is jouw kopie, die moet je bij je houden. - Dankjewel!
…..
Ook krijg je nog een kopie van het document waarom je in hechtenis wordt genomen, deze krijg je uitgereikt ook in het bijzijn van de fiscaal officier
kolbiguate
7 uur geleden
Op dit moment, in bijzijn van bla bla, officier van justitie, Interpol, etc gaan we het proces starten van voorlopige inhechtenisneming. Op dit papier staat uitgelegd wat je rechten en plichten zijn, lees dit zorgvuldig door en onderteken het daarna.
.....
Dit is alleen een document met informatie over wat mijn rechten zijn?
- Ja, hier staat in uitgelegd wat je rechten zijn, niets meer!
….
(er worden vingerafdrukken op het document gezet omdat dit in veel van zulke landen verplicht is als een
Ja en? Dat is op een ander moment. Ze kan het vest hebben uitgetrokken en op de stoel hebben gehangen. Wat heeft ze eronderaan? Misschien een witte jurk? Misschien is dat wel de dame op de achtergrond die terugloopt naar de receptie.quote:
Wel veel dus.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:58 schreef Gia het volgende:
Het zijn trouwens 15 briefjes geld. Van meerdere landen. Lijkt me niet zoveel, dus.
Je hoort 'bolivia' zeggen. Qua kleur lijkt het geld dan op briefjes van 100.000 pesos.
http://www.verzamelaarsmarkt.nl/nl/bankbiljetten/default.aspx?cat=206&gclid=CKC8jJ3ojaICFc8r3god-WKBWg
[ afbeelding ]
Echt.. Jouw conclusies steedsquote:Op maandag 7 juni 2010 12:58 schreef Jesine het volgende:
[..]
en rood? lijkt me eerder iets voor een meisje, ik zeg : gejat
Er wordt uitgelegd dat in het bijzijn van wat mensen een papier wordt getekend waarom zijn rechten en plichten vermeld staan. Vingerafdrukken worden ook toegevoegd. Dit laatste is in Peru normaal bij het ondertekenen van dit soort papieren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |