Hoe ging je tentamen?quote:
Wauw, supergoed!quote:Op maandag 7 juni 2010 16:52 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Hij heeft in ieder geval ook een goede zinsbouw in het Engels.
Zojuist echt de allerlaatste uitslag van het allerlaatste tentamen binnengekregen, een 9,5. Nu die stijgende lijn nog even doorzetten voor de scriptie...
Goed gedaan!quote:Op maandag 7 juni 2010 16:52 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Hij heeft in ieder geval ook een goede zinsbouw in het Engels.
Zojuist echt de allerlaatste uitslag van het allerlaatste tentamen binnengekregen, een 9,5. Nu die stijgende lijn nog even doorzetten voor de scriptie...
quote:Laatste cijfer telt bij Rechten
Bij een herkansing telt bij Rechten voortaan het laatste cijfer, en niet meer automatisch het hoogste cijfer. De faculteitsraad heeft daarmee ingestemd.
Voor studenten die een onvoldoende halen voor de herkansing, maar eerder wel een voldoende hadden, geldt een uitzondering. Zij krijgen een zes, als laagst mogelijke voldoende. Het faculteitsbestuur komt daarmee tegemoet aan de bezwaren tegen het voorstel in de opleidingscommissies.
De studenten moeten wel zelf een verzoek indienen om die zes te krijgen. Het faculteitsbestuur heeft beloofd om dat proces te automatiseren, zodra het technisch mogelijk is.
Met de nieuwe regel hoopt de faculteit dat studenten meer aandacht besteden aan hun eerste tentamenkans. Voordat het besluit genomen kon worden, won het faculteitsbestuur eerst juridisch advies in. De studentengeleding had daarom gevraagd, omdat ze hun twijfels hadden bij de procedure. De studenten leggen zich nu bij het besluit neer. [MvdW]
Best goed hoor. Vond het sowieso het leukste vak (rechtsfilosofie) wat ik deze periode had en dus had ik er automatisch ook beter voor geleerd.quote:
Ja, daar zat ik gelijk ook al aan te denken toen ik het las.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:47 schreef GlowMouse het volgende:
Slechte zaak. Mensen met een 6 kunnen eindeloos zonder risico herkansen terwijl mensen met een 7 dat niet kunnen.
Interessant bericht.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:14 schreef automatic_ het volgende:
Wat vinden jullie hier trouwens van:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Best goed hoor. Vond het sowieso het leukste vak (rechtsfilosofie) wat ik deze periode had en dus had ik er automatisch ook beter voor geleerd.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:09 schreef arj1o1 het volgende:
Damn.. runner up van de NL marketing scriptie prijs. Net ernaast gegrepen
Jammer!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:09 schreef arj1o1 het volgende:
Jammer! Toch heel erg mooi en feli!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:09 schreef arj1o1 het volgende:
Nee, maar het is toch jammerquote:
haha daar gaat het rondje bierquote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:24 schreef oompaloompa het volgende:
jammer
TWeede van Nederland is anders ook best wel heel erg stoer =D
Waar dacht je anders dat die "jammer" over ging?quote:
Hoe gaat het bij jou eigenlijk?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:00 schreef Tegan het volgende:
Van mijn klasgenootjes gaan sowieso drie Econometrie doen volgend jaar aan de UvT. (Dat is meer dan 10%!!!)
quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:02 schreef Tegan het volgende:
Iedereen faalt hard. Of wil iets anders. ''Teveel bewijzen.''
Dat vond ik ook van de eerstejaarsvakken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:04 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik sprak laatst iemand die andersom had gedaan. Bachelor UvT, master tue. Dat was bij enkele vakken wel even wennen omdat je op de tue wat meer algebra hebt gehad, maar het niveau verschilde niet veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |