jezus ik bedoel uiteraard al mijn teamgenoten ouwe grapjurkquote:Op maandag 7 juni 2010 16:55 schreef Zeroku het volgende:
Als iedereen staat te slapen is er toch niks te doen?
Weet ik. Grapje jew Aids.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:56 schreef RoBro het volgende:
[..]
jezus ik bedoel uiteraard al mijn teamgenoten ouwe grapjurk
Sorry.quote:
Hoezo?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:05 schreef RoBro het volgende:
ik krijg bij vrouwen slash meiden slash meisjes slash chickies die op fok posten altijd zon raar gevoel dat ze helemaal niet op een forum horen te posten eigenlijk best maf maar ik vind het gewoon maf
ik krijg altijd het idee dat het clones van mannelijke users zijn dat is 1 vervolgens zie ik ook nog vrouwen in subfora als onz posten dan krijg ik serieus het idee dat het een stel halve tammen zijn want het niveau daar vind ik alles behalve vrouwelijk maar voel je niet aangesproken het is maar een mening van een wauskeessssssssquote:
Ik zag jou bij het gala!quote:Op maandag 7 juni 2010 17:17 schreef livalo het volgende:
Deze mensen waren wel drie keer kopje onder gegaan.
Wat voor een gezegde is dit? Naamwoordelijk- koppel- of hulpgezegde?
Kan je waren vervangen door die rest van de shit? Geloof het nietquote:Op maandag 7 juni 2010 17:17 schreef livalo het volgende:
Tof was ik hè?quote:
ik gok naamwoordelijkquote:Op maandag 7 juni 2010 17:17 schreef livalo het volgende:
Maar dan kom ik er alsnog niet uitquote:Op maandag 7 juni 2010 17:21 schreef s0k het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gezegde_%28taalkunde%29
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |