True, zeker als er chickies in het geding zijn!quote:Op maandag 7 juni 2010 15:55 schreef RoBro het volgende:
[..]
uiteraard maar soms moet je wel eens aan de vino
ja en als er geen bier is omdat die chickies geen bier lustenquote:Op maandag 7 juni 2010 15:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
True, zeker als er chickies in het geding zijn!
Weet ik.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:55 schreef RoBro het volgende:
[..]
och heb em wel eens gebroken de wereld vergaat niet
gelukkig maar alleen een les voor de volgende keer stomp niet tegen niet verende objectenquote:Op maandag 7 juni 2010 15:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Weet ik.
Ik zeg ook niet dat de wereld vergaat.
Dit is al de 2e keer.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:00 schreef RoBro het volgende:
[..]
gelukkig maar alleen een les voor de volgende keer stomp niet tegen niet verende objecten
Dan ga ik altijd gelijk weer naar huisquote:Op maandag 7 juni 2010 15:56 schreef RoBro het volgende:
[..]
ja en als er geen bier is omdat die chickies geen bier lusten
Tot nu toe is het 2 keer m'n eigen muur geweest.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:04 schreef RoBro het volgende:
[..]
als je het maar niet tegen overheidsvehikels doet bespaart het je iig veel money en tijd
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Tot nu toe is het 2 keer m'n eigen muur geweest.
ooh dan valt het nog mee ik heb als ik geen drank opheb en een pa die loopt te zeiken meer de neiging om alles kapot te gooien zoals afstandbedieningen en ps3 controllersquote:Op maandag 7 juni 2010 16:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Tot nu toe is het 2 keer m'n eigen muur geweest.
Dat is ook fijn, maar daar heb je uiteindelijk alleen jezelf maar mee.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:05 schreef RoBro het volgende:
[..]
ooh dan valt het nog mee ik heb als ik geen drank opheb en een pa die loopt te zeiken meer de neiging om alles kapot te gooien zoals afstandbedieningen en ps3 controllers
naja liever een kapotte afstandbediening dat ik mn pa op zn bek hoek daar krijg je later alleen maar meer spijt van hehequote:Op maandag 7 juni 2010 16:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is ook fijn, maar daar heb je uiteindelijk alleen jezelf maar mee.
PS3 controllers zijn ook een beetje duur om kapot te gooien.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:07 schreef RoBro het volgende:
[..]
naja liever een kapotte afstandbediening dat ik mn pa op zn bek hoek daar krijg je later alleen maar meer spijt van hehe
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:08 schreef MarkM het volgende:
[..]
PS3 controllers zijn ook een beetje duur om kapot te gooien.
klopt maar meestal nog niet naar 1x gooien kapot die kut digitenne afstandbediening wel![]()
Klopt, maar een muur blijft heel. Dus dat is dan weer het voordeel van een muur (mits beton).quote:Op maandag 7 juni 2010 16:07 schreef RoBro het volgende:
[..]
naja liever een kapotte afstandbediening dat ik mn pa op zn bek hoek daar krijg je later alleen maar meer spijt van hehe
ja maar dan is je hand weer naar de klote is ook niet best bij mij is het vanzelf scheef gegroeidquote:Op maandag 7 juni 2010 16:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Klopt, maar een muur blijft heel. Dus dat is dan weer het voordeel van een muur (mits beton).
Daar heb je zeker gelijk in.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:14 schreef RoBro het volgende:
[..]
ja maar dan is je hand weer naar de klote is ook niet best bij mij is het vanzelf scheef gegroeid
Zaalvoetbal?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:17 schreef RoBro het volgende:
vanavond weer lekker voetballen met 4 man terwijl we er 6 nodig hebben gaat weer top worden jajajajajaja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |