Het is trololo, gij heiden!quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Hahahhaa Bijdehand
En door die rolololo heb ik zin in rolo
Danku SuperrrTuxxx!
Dromen zijn toch bedragquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:25 schreef bijdehand het volgende:
Truste Fed, niet te veel dromen!
zal mn best doen, want de meeste dromen zijn bedrogquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:25 schreef bijdehand het volgende:
Truste Fed, niet te veel dromen!
Nee hoor. Ik droomde gister dat ik vandaag niets bijzonders zou doen. En tadaaquote:
HAHAHA DROMEN ZIJN BEDRAG ZIE HET NU PASquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik droomde gister dat ik vandaag niets bijzonders zou doen. En tadaa
Dat is te complexquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Juistem
Ik droom dan dat ik een miljoen win en dat ik makkelijk overgaYes we can!
Subtiele hint, makkerquote:
Waarom zoveel "HAHAHHAHAHAHA" dat is irritant tegenwoordigquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
HAHAHA DROMEN ZIJN BEDRAG ZIE HET NU PAS
gekke barrie
Word je veel uitgelachen dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Waarom zoveel "HAHAHHAHAHAHA" dat is irritant tegenwoordig
Sorry kan gebeuren. Het is nog vroeg..
Ja maar ik was eerderquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:29 schreef FedExpress het volgende:
Haha, we dachten hetzelfde BB
Nee, sommige kunnen dat niet waarderen! En aangezien ik nu een jaartje ouder ben moet ik me daar ook naar gedragenquote:
Ik ben 20 en gedraag me nog als 14quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee, sommige kunnen dat niet waarderen! En aangezien ik nu een jaartje ouder ben moet ik me daar ook naar gedragen
Oke grapje. Hahahhahahahhaah
Vertel mij is die ene van die hint met die pleisterquote:
vertel, wat houdt de hint in?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:33 schreef FedExpress het volgende:
[..]
vertel, wat houdt de hint in?Smoesjes! Je kan deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,
,
en de
en
![]()
toch wel uit je hoofd?
Hint laat een wind.
Maud laat een baudBen gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |