Hier is het al voorbijquote:
Het zijn echt buien van 5 minuten. Heel veel regen en wind, dan weer niksquote:
van mij mag het wel ietsje warmer en droger hoorquote:
en nu regent het weerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou, het is idd dat er heel even een bak water naar beneden wordt gegooid en dan ist weer klaar.
Hier nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:53 schreef FedExpress het volgende:
[..]
en nu regent het weer![]()
Speciaal voor jou BB
Terwijl Rosmalen toch gewoon onze achtertuin is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hier nietIn Rosmalen is het altijd wat mooier
Nee het is de voortuin. Voor al die Duitsers die hier de laatste 70 jaar zijn geweest.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Terwijl Rosmalen toch gewoon onze achtertuin is.
Wa gij wilt.....quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee het is de voortuin. Voor al die Duitsers die hier de laatste 70 jaar zijn geweest.
Ha, de weergoden luisteren wel naar mijquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:17 schreef FedExpress het volgende:
woensdag - donderdag - vrijdag 90% kans op regen
Jippie
Ik ben heul geen paard, ik ben een pinguin.quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben heul geen paard, ik ben een pinguin.
Tuurlijk luister ik naar jou.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ha, de weergoden luisteren wel naar mij![]()
Hoi hitsige paarden
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tuurlijk luister ik naar jou.
Hoi vrolijke koe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:57 schreef BarrieButsers het volgende:
uiersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tuurlijk luister ik naar jou.
Hoi vrolijke koe
wat lief dat je dat voor hem opzoektquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hier, uiers voor jou!
[ afbeelding ]
Hou me TEGEN!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hier, uiers voor jou!
[ afbeelding ]
Het is haar fetishquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:00 schreef FedExpress het volgende:
[..]
wat lief dat je dat voor hem opzoekt
Dan is ie ff zoet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:00 schreef FedExpress het volgende:
[..]
wat lief dat je dat voor hem opzoekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |