weet ik . maar ik vind 10 jaar nog te weinig.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:51 schreef ruud.nl het volgende:
10 jaar celstraf ja, daar komt de TBS nog bij hè.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:52 schreef bijdehand het volgende:
Eerst moet hij de gevangenis maar zien te overleven. Daar schijnt het niet fijn te zijn voor kindermisbruikers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:55 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ach ik heb ook geen medelijden. Volgens mij wil hij ook in Duitsland de cel in en daar dan blijven wonen, als ie vrij komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Je weet ook dat ze die mensen nooit tussen de 'normale' gevangenen zetten he? Als ze het al doen zorgen ze er in ieder geval voor dat zijn identiteit niet bekend is bij de rest (wat niet wil zeggen dat de rest het nooit te weten komt).quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:52 schreef bijdehand het volgende:
Eerst moet hij de gevangenis maar zien te overleven. Daar schijnt het niet fijn te zijn voor kindermisbruikers.
Ja, dat bedoel ik dus. 16 eisen en 10 geven. Bah. Ze zouden hem minstens 10 jaar moeten geven PER KINDquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:58 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Je weet ook dat ze die mensen nooit tussen de 'normale' gevangenen zetten he? Als ze het al doen zorgen ze er in ieder geval voor dat zijn identiteit niet bekend is bij de rest (wat niet wil zeggen dat de rest het nooit te weten komt).
Hoor net van die vriend van me dat ze 16 jaar hadden geëist..
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:00 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ze zouden hem minstens 10 jaar moeten geven PER KIND
En je plaatst zelf een bericht dat ze 10 jaar en TBS met dwangverpleging hebben geëist, wat is het nu?quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:58 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Je weet ook dat ze die mensen nooit tussen de 'normale' gevangenen zetten he? Als ze het al doen zorgen ze er in ieder geval voor dat zijn identiteit niet bekend is bij de rest (wat niet wil zeggen dat de rest het nooit te weten komt).
Hoor net van die vriend van me dat ze 16 jaar hadden geëist..
Ja dat klinkt altijd zo leuk '570 jaar cel'.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:00 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus. 16 eisen en 10 geven. Bah. Ze zouden hem minstens 10 jaar moeten geven PER KIND
die plaatste ikquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:02 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
En je plaatst zelf een bericht dat ze 10 jaar en TBS met dwangverpleging hebben geëist, wat is het nu?
Dat weet ik ook niet, maar ik krijg het hier van de eisende partij te horen... ik neem aan dat die het wel weetquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:02 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
En je plaatst zelf een bericht dat ze 10 jaar en TBS met dwangverpleging hebben geëist, wat is het nu?
juist!quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:14 schreef BarrieButsers het volgende:
Die eis voor Benno L. echt van te gekken. Voor zo'n mensen moeten ze eigenlijk de lijstraffen weer invoeren..
Tja... en dan? De misdaden gebeuren toch wel en de slachtoffers krijgen er niets voor terug.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:14 schreef BarrieButsers het volgende:
Die eis voor Benno L. echt van te gekken. Voor zo'n mensen moeten ze eigenlijk de lijstraffen weer invoeren..
financiële vergoeding vind ik goed, maar dat vind ik toch niet echt een straf. Tuurlijk kan hij bijna niets meer dan als hij vrij komt, maar dat raakt hem nooit zoals het die kinderen en ouders heeft geraakt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Tja... en dan? De misdaden gebeuren toch wel en de slachtoffers krijgen er niets voor terug.
Een wat hogere gevangenisstraf had hier niet misstaan, maar ik weet dat er nog een vergoeding is geëist voor elk slachtoffer waarmee hij financieel behoorlijk uitgemolken wordt... daar raak je hem ook nog behoorlijk mee.
Maar dat is juist het punt: niets wat je kunt doen raakt hem in verhouding.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:29 schreef FedExpress het volgende:
[..]
financiële vergoeding vind ik goed, maar dat vind ik toch niet echt een straf. Tuurlijk kan hij bijna niets meer dan als hij vrij komt, maar dat raakt hem nooit zoals het die kinderen en ouders heeft geraakt.
zeker waar. daarom moeten ze het ook combinerenquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:32 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Maar dat is juist het punt: niets wat je kunt doen raakt hem in verhouding.
Een lange gevangenisstraf is meer straf dan 50 zweepslagen...
Het maximum was 10 jaar en 8 maandenquote:DEN BOSCH - Officier van justitie M. Gorter lichtte woensdagmiddag tijdens de rechtszitting rond Benno L. toe waarom ervan is afgezien om tegen hem de maximum straf te eisen.
De maximum straf is tien jaar en acht maanden.
Er is acht maanden minder geëist omdat volgens Gorter uit onderzoek door deskundigen blijkt dat Benno L. verminderd toerekeningsvatbaar zou zijn. Dat leidt tot een korting van zes maanden. Ook is er veel publiciteit geweest rond Benno L. "Daar is door ons bewust voor gekozen. Er waren goede redenen voor", aldus Gorter. Volgens Gorter leidde dat tot een 'korting' van twee maanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |