quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke vooruit die zal ik onthouden.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:33 schreef FedExpress het volgende:
[..]
vertel, wat houdt de hint in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:43 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik zit carnavalsmuziek te luisteren
Nu al dronken?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:43 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik zit carnavalsmuziek te luisteren
Daar hoef ik niet dronken voor te zijn hoor.quote:
Je avatar werkt nietquote:
Heb je bij boogschieten verstand dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:55 schreef Ceased2Be het volgende:
Gisteren bij boogschieten wel opvallend dat alle 18-jarigen pvv gingen stemmen en alle 25-plussers meer verstand hebben
Ik mis even wat de sportkeuze te maken heeft met verstand of niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb je bij boogschieten verstand dan?
Het is vooral grappig dat mensen links gaan stemmen, net nu we moeten bezuinigen. Egoisten...quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:55 schreef Ceased2Be het volgende:
Gisteren bij boogschieten wel opvallend dat alle 18-jarigen pvv gingen stemmen en alle 25-plussers meer verstand hebben
Tussen PVV en de rest zit ook nogal een groot verschil en niet op PVV stemmen wil niet meteen zeggen dat je links stemt natuurlijk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is vooral grappig dat mensen links gaan stemmen, net nu we moeten bezuinigen. Egoisten...
CDA en PVV zijn perfect voor de VVD om mee te regeren, want die nemen toch elk standpunt over.
Ik zeg ook niet dat je links stemtquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:17 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Tussen PVV en de rest zit ook nogal een groot verschil en niet op PVV stemmen wil niet meteen zeggen dat je links stemt natuurlijk.
Persoonlijk vond ik links toch een stuk socialer in de economische malaise waar we nu inzitten. Aan de andere kant vraag ik me sterk af in hoeverre ons beleid iets gaat uitmaken als de Euro compleet instort (bijv.). Teveel externe factoren inmiddels waar we van afhankelijk zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je links stemtIk zeg alleen dat je in tijden van economie bezuinigingen nooit links moet stemmen
En PVV komt toch niet in de regeren hoor
Als de euro instort hebben we een groot probleem, maar ook als de dollar instort hebben we dat probleem. Een oorlog kan ons grote problemen bezorgen, zelfs al hebben wij er niks mee te maken. Je kan er geen rekening mee houdenquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Persoonlijk vond ik links toch een stuk socialer in de economische malaise waar we nu inzitten. Aan de andere kant vraag ik me sterk af in hoeverre ons beleid iets gaat uitmaken als de Euro compleet instort (bijv.). Teveel externe factoren inmiddels waar we van afhankelijk zijn.
Qua PVV vind ik het vooral frappant dat we nog niks hebben geleerd van 'onze Pim' een frontman met veel geblaat en een gezichtsloze achterban...![]()
Maar we zien het allemaal wel. Altijd wel weer spannend.
O dat wordt een dolle boel; BP met z'n olielek, Israel die weer aan het kloten is, Noord vs Zuid Korea en dan kabbelt Afghanistan nog door en als klap op de vuurpijl ook nog Joran!quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als de euro instort hebben we een groot probleem, maar ook als de dollar instort hebben we dat probleem. Een oorlog kan ons grote problemen bezorgen, zelfs al hebben wij er niks mee te maken. Je kan er geen rekening mee houden
Dan moet je niet stemmenquote:Op woensdag 9 juni 2010 11:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
'T zal mij een worst wezen eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |