Daarom stem je op Vuile vieze Dieven ?quote:Op maandag 7 juni 2010 00:20 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik heb een baan én een onderneming. Dus daar houdt het toeval al op
Oh klopt. Dank u voor deze wijze les.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:40 schreef ThaKiller het volgende:
[..]
Word Behandeld, voltooid deelwoord jongeman!
Omdat ik werk voor mijn geld. En niet voor tokkies wil opdraaien.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:42 schreef Politiek het volgende:
[..]
Daarom stem je op Vuile vieze Dieven ?
Jouw nieuwe premierquote:
Als ik dat verhaal moet geloven dan werk jij helemaal niet maar werk je ex!quote:Op maandag 7 juni 2010 00:42 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Omdat ik werk voor mijn geld. En niet voor tokkies wil opdraaien.
Jammer dat je zo over je familie denkt.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:42 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ja, doe dat.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:43 schreef morningstorm het volgende:
iemand die TS kan nachecken op relatieplanet?dit soort mensen moeten aan een schandpaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Waarom maak jij steeds van die rare zinnen... Eerst over dat je werkt en een uitkering trekt en nu dat je niet voor jezelf wilt opdraaien.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:42 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:44 schreef Politiek het volgende:
[..]
Jammer dat je zo over je familie denkt.
Wijs me de wegquote:
Je mag me aanrakenquote:
Het blijft een jager he. Gewapend met een muis, toetsenbord en integriteit.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als ik dat verhaal moet geloven dan werk jij helemaal niet maar werk je ex!
En maar afspreken via relatieplanet he vuige hond.
Ik stop ze meestal in een pennenbakje. Zou je ook eens moeten proberen. Maar bedankt voor de tip.quote:
Jaquote:Op maandag 7 juni 2010 00:48 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Doe je dat altijd? Jezelf vertellen dat jij jezelf mag aanraken?
Pennenbakje hello gay people, help hem uit zijn droomquote:Op maandag 7 juni 2010 00:48 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik stop ze meestal in een pennenbakje. Zou je ook eens moeten proberen. Maar bedankt voor de tip.
quote:Hallo,
Ik heb gesolliciteerd naar een functie als SEO (zoekmachine optimalisatie) consultant en ontvang binnenkort een salarisvoorstel. Probleem is echter dat ik geen idee heb wat de norm is in deze sector, aangezien ik nog nooit in loondienst heb gewerkt (tot nu toe altijd 'self-employed' geweest in dit vakgebied).
Iemand met ervaring of een 'educated guess'??
Jij hebt helegaar geen werk! Als jij zo schrijft op het werk dan wil niemand je aannemen! Voor een en komt NOOIT een punt of een komma.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:42 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Kommaatje voor de "dan" en aanhalingstekens om de "en" en je hebt recht van spreken.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:51 schreef ThaKiller het volgende:
[..]
Jij hebt helegaar geen werk! Als jij zo schrijft op het werk dan wil niemand je aannemen! Voor een en komt NOOIT een punt of een komma.
Het ergste is nog wel hoe hij zijn (ex)-vriendin behandeld heeft, jaren lang op haar kosten op relatieplanet vreemd aan het gaan.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:44 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Waarom maak jij steeds van die rare zinnen... Eerst over dat je werkt en een uitkering trekt en nu dat je niet voor jezelf wilt opdraaien.
Rare ts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |