quote:Op maandag 7 juni 2010 00:04 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Que
Dat van Asperger klopt trouwens ja (jij bespiedt mij)
Kom op met de linkquote:Op maandag 7 juni 2010 00:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ik stalk jou inderdaad al een tijdje...
Nee, waarom ik het zeg, ik zit soms ook op een ander forum, waar ik altijd smul van relatiedrama's en toevallig was er net eentje over een meisje, die een vriend heeft met Asperger waarbij toeeevalliggggg vandaag ook een eind is gekomen aan de relatie. Hij sprak stiekem af met andere dames die hij via relatieplanet regelde, ring a bell?
Jammer dat ik zo'n newb ben anders zou ik wel een link posten
Gast je hebt een primeur in huis, posten die zooiquote:Op maandag 7 juni 2010 00:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee, waarom ik het zeg, ik zit soms ook op een ander forum, waar ik altijd smul van relatiedrama's en toevallig was er net eentje over een meisje, die een vriend heeft met Asperger waarbij toeeevalliggggg vandaag ook een eind is gekomen aan de relatie. Hij sprak stiekem af met andere dames die hij via relatieplanet regelde, ring a bell?
Jammer dat ik zo'n newb ben anders zou ik wel een link posten
Ehm nee; want hij is hij en ik ben ik. Zegt het concept 'individu' je iets?quote:Op maandag 7 juni 2010 00:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee, want het was een klacht. Ik zit heul niet te wachten op diepgaande psychologische discussies. Ik wil gewoon kankeren.quote:
Het had toch gekund dat het hier over dezelfde persoon ging? Zo'n slechte gok was het nu ook weer niet. Beide posters vonden het nodig om hun klachten op het internet te spuien.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:11 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ehm nee; want hij is hij en ik ben ik? Zegt het concept 'individu' je iets?
Het klinkt allemaal wel erg toevallig.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:11 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dat is het ookquote:Op maandag 7 juni 2010 00:12 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Het klinkt allemaal wel erg toevallig.
quote:Op maandag 7 juni 2010 00:11 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Posten die shit kom opquote:Op maandag 7 juni 2010 00:13 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
![]()
Gast snap je niet dat ik je probeer te zeggen dat wellicht jouw ex ook haar hart aan het luchten is op een ouwewijvenforum
edit: hij snapt 'm
Ik kan je garanderen dat het toeval is. Maar posten die hap, ouwe.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:13 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
![]()
Gast snap je niet dat ik je probeer te zeggen dat wellicht jouw ex ook haar hart aan het luchten is op een ouwewijvenforum
Ik zal wel even oordelen of het overeen komt, post even de link.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:13 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
![]()
OK dan is het misschien wel leuk om dit supertoevallige toevalstopic te lezen, voor de geïnteresseerden, zoek:quote:Op maandag 7 juni 2010 00:15 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik kan je garanderen dat het toeval is.
Ik heb een baan én een onderneming. Dus daar houdt het toeval al opquote:Op maandag 7 juni 2010 00:19 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
OK dan is het misschien wel leuk om dit supertoevallige toevalstopic te lezen, voor de geïnteresseerden, zoek:
Google: 'vriend werkloos, blijkt overdag af te spreken,chats gevonden!'
Eerste hit
Omdat JackieBrown te lui is een linkje te kopieren:quote:Op maandag 7 juni 2010 00:19 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
OK dan is het misschien wel leuk om dit supertoevallige toevalstopic te lezen, voor de geïnteresseerden, zoek:
Google: 'vriend werkloos, blijkt overdag af te spreken,chats gevonden!'
Eerste hit
en te domquote:Op maandag 7 juni 2010 00:22 schreef ThaKiller het volgende:
[..]
Omdat JackieBrown te lui is een linkje te kopieren:
http://forum.viva.nl/foru(...)/list_messages/81513
Viva forum_!
quote:Ik zit met trillende handen en een kloppend hart achter de computer.
Ik heb hier al eerder geschreven, over willen samenwonen, terwijl vriend werkloos is, al jaren. Enige extra info die ik toen niet gedeeld heb: hij heeft Asperger en moeite met het vinden van een baan, dat is duidelijk.
Vandaag was ik mn eigen computer aan het opschonen, en vond daar enige dubieuze emailadressen. Nu gesnuffeld op de zijne en hij blijkt een paar jaar terug, toen we al een jaar wat hadden, op relatieplanet te hebben gestaan, met wat ik uit de chats begrijp als profielfoto zelfs foto's van onze vakantie samen (alleen hemzelf natuurlijk), de vakantie die ík volledig gefinancierd heb evenals de vakanties de jaren erna. Terwijl ik aan het werk was volle dagen en dus de hele dag weg was, sprak meneer doodleuk af met andere meiden. Ik heb er zo'n 10 gevonden waarmee hij heeft gechat en met enkele heeft afgesproken. Geen bewijzen in de gesprekken over sex oid maar het afspreken en complimenteren met hun foto's zegt genoeg natuurlijk.
Hij is nu van huis, maar ik ga hem zometeen bellen en hierheen vragen en dan confronteer ik hem en dan is het over denk ik. Bijna 4 jaar samen.... Wat ben ik blij dat ik mijn eigen huisje niet heb opgegeven!
Maar wat is het zonde, want wat kunnen we lachen en het leuk hebben samen... Wat delen we al veel met elkaar, vakanties samen, met familie samen, hij is opgenomen in mijn familie en ik in de zijne. We hadden de grootste plannen voor wanneer hij eindelijk aan het werk zou raken: een huisje samen, de kinderen. En ik hem maar ondersteunen ondertussen, een vervoermiddel voor hem gekocht, meubels en kleding gefinancierd... Hem helpen in het huishouden omdat hij het allemaal niet goed georganiseerd krijgt door zijn aandoening. Mee naar zijn begeleiders, investeren in de relatie. En dan zien dat hij me zo heeft voorgelogen toentertijd!
Ik weet niet hoe lang hij hier mee door is gegaan, of dat het al jaren niet meer speelt, het zou kunnen. Maar feit is dat hij in staat is me glashard dingen voor te liegen, misschien wel onder het mom van 'tijd voor zichzelf nodig ivm vermoeidheid door Asperger' wat ik zo vaak heb gehoord, en dan ondertussen doodleuk.... Bah. En ik misschien wel dezelfde avond na een vermoeiende werkdag boodschapjes gedaan en voor hem gekookt en hem liefdevol verzorgd. Wat achterbaks.
Bedankt voor het luisteren/lezen. M'n wereld stort in. Ik ga hem straks confronteren dus schrijf wellicht niet veel meer vandaag maar ik moest het kwijt...
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
quote:
Hehe. Ik verdien meer dan jijquote:Op maandag 7 juni 2010 00:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Puur toeval
Yeah right werkeloze hond dat je bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |