Hoe kan je nou nog kut voelen als je geen vriendin meer hebt?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:35 schreef star_gazer het volgende:
Vandaag is na vierenhalf jaar een knallend einde gekomen aan mijn relatie. Ik had de beslissing in mijn hoofd al genomen, maar toch voelt het kut.
HAHAHAHAHAHA. Mongool.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:39 schreef muay-toy het volgende:
TS is gedumpt
En daarna anaal verkracht door een horde bosnegerts
Ruzie. Vuurwerk. Tja, ze was een geval borderline. En daar kon TS dus écht niet meer mee omgaan.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:46 schreef TNA het volgende:
Ik zei toch dat de minima er bij de VVD op achteruit gaan.
Terwijl maxima genaaid wordt door WimLex.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:46 schreef TNA het volgende:
Ik zei toch dat de minima er bij de VVD op achteruit gaan.
Dat je nog 4,5 jaar met zo'n geval gaat rondlopen danquote:Op zondag 6 juni 2010 23:42 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ruzie. Vuurwerk. Tja, ze was een geval borderline. En daar kon TS dus écht niet meer mee omgaan.
Ervaring met bosnegers?quote:
Dat heet nou houden van.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:57 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dat je nog 4,5 jaar met zo'n geval gaat rondlopen dan
Geen idee waar je het over hebt.quote:
Quequote:Op maandag 7 juni 2010 00:02 schreef JackieBrown het volgende:
Heb je Asperger en stond je met je domme kop op relatieplanet chickies te hosselen tijdens je relatie????
Tsja. Ik heb mezelf te lang verloochend. Liefde maakt blind. Maarja, hindsight hè, wat heb je eraan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |