TS, ga je schamen hoor!quote:Ik zou er eigenlijk niet eens om moeten huilen maar toch rollen de tranen over mijn wangen. Waar ik altijd het meeste van hield bij hem was zijn integriteit.... Ja lach maar! Hoe oprecht hij boos of verdrietig over zaken kon worden, de eerlijkheid waarmee hij het niet voor zich kon houden als hij eens een borreltje of een blowtje teveel op had. Maar dan wel - binnen de relatie, want dat was toen officieel en al bijna een jaar - actief op Relatieplanet andere vrouwen 'werven' met dezelfde woorden die ik ook gehoord heb van hem, en daar mee afspreken, bij hem...
Ik zou het zelf niet in mn hoofd halen. Ik ben daar écht te integer voor. Maar hij deed blijkbaar alsof, en zijn eerlijkheid was ver te zoeken.
Dit gaat het voor mij wel héél erg moeilijk maken ooit weer iemand te vertrouwen. Want ik ben hier met hele grote ogen ingetrapt. Zo oprecht als hij zijn gevoelens naar mij uitsprak maar ondertussen rondkijken naar iets anders / lekkerders / nieuws....
UItkeringen zijn vast even hoogquote:
quote:Ik kende zijn standpunten over vreemdgaan: hij vindt dat je het niet moet opzoeken maar dat het - bijvoorbeeld onder invloed - wel eens een keer zou kunnen gebeuren na jarenlang samen te zijn geweest. Vooral zijn uitspraak 'mannen blijven jagers' heb ik vaak gehoord. Maar ook de woorden dat hij daar nu zeker zelf niet mee bezig was en nog nooit was vreemdgegaan, maar dat hij in alle eerlijkheid niet kon uitsluiten dat het ooit eens zou gebeuren. Met de nadruk op 'eens'.
Ja. Da's eerlijk, dacht ik. In elk geval niet iemand die me mooie praatjes vertelt maar juist iemand die eerlijk is dat het 'ooit' zou kunnen gebeuren maar dat ie daarvoor nu in elk geval te veel van me houdt.
Maar nu blijkt dat hij actief het besluit heeft genomen lid te worden van Relatieplanet óm vrouwen te ontmoeten. Hen ook heeft voorgelogen trouwens. Niets te bekennen van 'onder invloed zijn en ooit eens een keer niet meer weten wat je gedaan hebt'. Nee: gewoon overdag! Gepland! Bij volle verstand! Hij verdient me niet hè?
Dit is me in een eerdere relatie ook al overkomen. Ik was daar toen snel overheen, die duurde korter. Dit gaat me langer kosten denk ik. En mijn vertrouwen in mijn eigen beoordelingsvermogen is echt weg. Echt WEG gewoon.
Ik heb zelf ook een psychische voorgeschiedenis, heb in het verleden anorexia gehad, 2 jaar geleden een depressie waarvoor antidepressiva. Ik ga hier wel doorheen komen hoor maar het wordt moeilijk. Ik ben slim en heb een goeie baan en een leuk voorkomen maar wat ben ik hierin kwetsbaar.... Ik heb net een paar maanden terug een traject met een psycholoog afgerond, heb gewerkt aan dingen loslaten etc... Ik kan denk ik weer opnieuw beginnen....
Bah, morgen weer werken, ik werk met mensen, moet ik de hele dag een vrolijk gezicht opzetten, ik zie er nu al tegenop, en nog een presentatie houden ook!
quote:Ik kende zijn standpunten over vreemdgaan: hij vindt dat je het niet moet opzoeken maar dat het - bijvoorbeeld onder invloed - wel eens een keer zou kunnen gebeuren na jarenlang samen te zijn geweest. Vooral zijn uitspraak 'mannen blijven jagers' heb ik vaak gehoord. Maar ook de woorden dat hij daar nu zeker zelf niet mee bezig was en nog nooit was vreemdgegaan, maar dat hij in alle eerlijkheid niet kon uitsluiten dat het ooit eens zou gebeuren. Met de nadruk op 'eens'.
Ja. Da's eerlijk, dacht ik. In elk geval niet iemand die me mooie praatjes vertelt maar juist iemand die eerlijk is dat het 'ooit' zou kunnen gebeuren maar dat ie daarvoor nu in elk geval te veel van me houdt.
Maar nu blijkt dat hij actief het besluit heeft genomen lid te worden van Relatieplanet óm vrouwen te ontmoeten. Hen ook heeft voorgelogen trouwens. Niets te bekennen van 'onder invloed zijn en ooit eens een keer niet meer weten wat je gedaan hebt'. Nee: gewoon overdag! Gepland! Bij volle verstand! Hij verdient me niet hè?
Dit is me in een eerdere relatie ook al overkomen. Ik was daar toen snel overheen, die duurde korter. Dit gaat me langer kosten denk ik. En mijn vertrouwen in mijn eigen beoordelingsvermogen is echt weg. Echt WEG gewoon.
Ik heb zelf ook een psychische voorgeschiedenis, heb in het verleden anorexia gehad, 2 jaar geleden een depressie waarvoor antidepressiva. Ik ga hier wel doorheen komen hoor maar het wordt moeilijk. Ik ben slim en heb een goeie baan en een leuk voorkomen maar wat ben ik hierin kwetsbaar.... Ik heb net een paar maanden terug een traject met een psycholoog afgerond, heb gewerkt aan dingen loslaten etc... Ik kan denk ik weer opnieuw beginnen....
Bah, morgen weer werken, ik werk met mensen, moet ik de hele dag een vrolijk gezicht opzetten, ik zie er nu al tegenop, en nog een presentatie houden ook!
Dus je bent een werkend uitkeringstrekker? Dat kan niet eens.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:35 schreef star_gazer het volgende:
Ik laat me veel zeggen, maar ik ben géén werkloze uitkeringstrekker
Alsof wij jou nu nog geloven, na alles wat je haar geflikt hebt.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:35 schreef star_gazer het volgende:
Je plukte je ex leeg vieze hond!quote:Op maandag 7 juni 2010 00:35 schreef star_gazer het volgende:
quote:Op maandag 7 juni 2010 00:37 schreef Clownbaby het volgende:
[..]
Alsof wij jou nu nog geloven, na alles wat je haar geflikt hebt.
En vervolgens stem ik VVD omdat ik het anders niet mag houdenquote:
Het is dus naast een leugenaar ook nog een beunhaas! Past wel bij elkaar, liegen en bijbeunen.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:37 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dus je bent een werkend uitkeringstrekker? Dat kan niet eens.
Serieuze klachten worden ook echt serieus behandelt(of toch een d?!?! IK WEET HET NIETquote:Op maandag 7 juni 2010 00:38 schreef ThaKiller het volgende:
[..]
Bijna alle topics in KLB zijn dat vologens mij
En TS:quote:Op maandag 7 juni 2010 00:37 schreef ThaKiller het volgende:
Sorry TS, na het verhaal op Viva vind ik toch echt dat je te ver bent gegaan.
[..]
Oehhhquote:Op zondag 6 juni 2010 23:42 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ruzie. Vuurwerk. Tja, ze was een geval borderline. En daar kon TS dus écht niet meer mee omgaan.
VVD-erquote:Op maandag 7 juni 2010 00:38 schreef star_gazer het volgende:
[..]
En vervolgens stem ik VVD omdat ik het anders niet mag houden
Word Behandeld, voltooid deelwoord jongeman!quote:Op maandag 7 juni 2010 00:39 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Serieuze klachten worden ook echt serieus behandelt(of toch een d?!?! IK WEET HET NIET). Dat is onze policy en zo staat het ook op onze website.
Dat is kut. Heb het ook gehad, gelukkis na 2 jaar de stekker er al uitgetrokken.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:42 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ruzie. Vuurwerk. Tja, ze was een geval borderline. En daar kon TS dus écht niet meer mee omgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |