Anarchistquote:Op zondag 6 juni 2010 23:43 schreef BasOne het volgende:
[..]
Nee, puber die zich afzet tegen de maatschappij die hem groot heeft gebracht, schijnt vaker te gebeuren onder pubers
De Camp David II akkoorden zijn nooit daadwerkelijk ingevoerd omdat ze spaak liepen.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:41 schreef BasOne het volgende:
[..]
En toen werden de hele Oslo akkoorden teniet gedaan.
En zoals je zegt, je bent een geschiedenis expert, geen rechtskundig expert.
Wat maakt jouw interpretatie van de wet juist, terwijl en tig zeerecht deskundigen en juristen het tegenovergestelde beweren?
En kom niet met bullshit aanzetten dat ze niet met alles rekening houden, want dan ben je als deskundige, expert of jurist geen klap voor de neus waard en zal niemand om je mening vragen.
Je gaat serieus in op de opmerking "onschuldige soldaten"quote:Op zondag 6 juni 2010 23:38 schreef Burakius het volgende:
Een paintball of niet, je komt met een black hawk het schip enteren. Niemand daar dacht ook maar na dat die soldaten een paintball zouden hebben. Het maakt niet uit, al hadden ze bijlen of pijl en boog. ... ze enteren het schip en dat is een illegale actie.
Sure, als je dat wilt geloven, be my guest Burakius maar mijn punt is daarmee duidelijk.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:43 schreef Burakius het volgende:
Ik ben uit mijn eigen objectiviteit tegen deze actie. Ik heb genoeg argumenten tegen gegeven en voor gegeven tegenover mijn eigen familie in discussies. Maar hoe je het went of keert, men mag niet gaan enteren op illegale wateren. Ten tweede is de reden van uberhaupt zulke "flotilla's " sturen het gebrek aan een aantal goederen in Gaza, wat komt door de bezetting van Israël.
Volgens mij steunt mijn maatschappij juist Israel en niet de terreurorganisaties van Palestina.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:43 schreef BasOne het volgende:
[..]
Nee, puber die zich afzet tegen de maatschappij die hem groot heeft gebracht, schijnt vaker te gebeuren onder pubers
De PLO is pleite dus het hele verdrag geld niet meer...quote:Op zondag 6 juni 2010 23:44 schreef DeParo het volgende:
[..]
De Camp David II akkoorden zijn nooit daadwerkelijk ingevoerd omdat ze spaak liepen.
Laat staan dat we daar nu dus over praten.
Veel bepalingen van de Oslo-akkoorden gelden nu nog gewoon waaronder Gaza-Jericho.
De PLO is gone dus Israel mag actie nemen tegen de vijandelijke Hamas-beweging.
Dat zou niets uit hoeven maken dacht ikquote:
Hahahahahahahahah, sure, zullen we dan maar ook de grondwet afschaffen, omdat iedereen die het ondertekend heeft, dood is.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:46 schreef BasOne het volgende:
[..]
De PLO is pleite dus het hele verdrag geld niet meer...
Trusten.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:45 schreef BasOne het volgende:
Ik duik trouwens m'n nest in, morgen weer werken... baaah, veel te warm
Laterz luitjes
Je moet echt eens iets aan je aannames doen, beste kerel. Ze niet hebben bijvoorbeeld. Ik stel voor om deze discussie ergens anders te voeren (in mijn subforum, als je wilt), omdat ik weet hoe jij topics soms weet te laten ontsporen.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:37 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat betekent dus alleen maar dat mijn eerste aanname over jou klopte.
Dat je over sommige dingen heel moeilijk kunt praten met Turkse mensen, bv Koerden, bv Armeniers.
Isquote:Op zondag 6 juni 2010 23:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je moet echt eens iets aan je aannames doen, beste kerel. Ze niet hebben bijvoorbeeld. Ik stel voor om deze discussie ergens anders te voeren (in mijn subforum, als je wilt), omdat ik weet hoe jij topics soms weet te laten ontsporen.
Hij heeft een paar topics terug wel eens iets gezegd.quote:
Mensen die hun beroep uitoefenen en bevelen opvolgen? Jazeker.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:44 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Je gaat serieus in op de opmerking "onschuldige soldaten".
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:50 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Hij heeft een paar topics terug wel eens iets gezegd.
Maar dan moet je deze serie door gaan lezen, en erg verheffend is dat niet.
quote:Op zondag 10 januari 2010 02:01 schreef DeParo het volgende:
Ik had het ook niet over de Joden die uit Spanje en Portugal kwamen. Ik had het over de Joden uit het Rijnland, de Asjkenazische Joden, die uit Hongarije en Polen die naar Nederland kwamen waar overigens ook mijn familie van afstamt. Veruit de meeste Joden die vandaag de dag nog in Nederland wonen zijn Asjkenazische Joden en volgens mij zijn die ook altijd veruit in de meerderheid geweest in Nederland.
Bovendien klopt het wat je zegt over dat Joden ondergeschikt waren in Nederland lange tijd, helaas, maja.
Het is maar goed dat je geschiedenis studeert en niet rechten want je weet er vrij weinig vanquote:Op zondag 6 juni 2010 23:47 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hahahahahahahahah, sure, zullen we dan maar ook de grondwet afschaffen, omdat iedereen die het ondertekend heeft, dood is.
Ik heb juist aangehaald dat San Remo niet dwingend is.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:26 schreef DeParo het volgende:
[..]
Als je hierbij doelt op San Remo, San Remo is niet dwingend,
tenminste ik neem aan dat je het daar over hebt, of vergis ik me nu met een ander, ach weet niet meer.
Zelfs dan is er geen bepaling dat een vedrag tegen Israel zou werken.
Want het Gaza-Jericho is nooit nietig verklaard na San Remo (1 maand later) waarin deze punten stonden.
Waar dan?quote:Op maandag 7 juni 2010 00:01 schreef BasOne het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je geschiedenis studeert en niet rechten want je weet er vrij weinig van
Most pissen
Bed.....
Zweet me kapot
Dit laat mooi zien dat de problemen niet met Joden of het Jodendom zijn, maar met het zionisme. Hetzelfde geldt voor zogenaamde "Moslim-leiders" die ook onderdrukken (Mubarak, Kadafi, Die dudes van Tunesie en Algerije).quote:Op maandag 7 juni 2010 00:08 schreef TheMagnificent het volgende:
Orthodoxe joden die de slachtoffers in het ziekenhuis (in Ankara) bezoeken...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een video van orthodoxe joden die de Turkse ambassade in de VS bezoeken...
http://webtv.hurriyet.com.tr/?cid=1&vid=7071
Dat is een andere post. Ik herinner me iets over Cohen.quote:
Inderdaad, je bent een ster of niet, in Starmaker geloofde ik ook niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:12 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat is een andere post. Ik herinner me iets over Cohen.
Maakt niet zoveel uit, trouwens. Een *** is een ***, wat zijn afstamming ook is.
héhe , Askenazi Joden worden echt veracht door de (conservatieve)Joden in Israël en je ziet echt veel verschil met ze en de rest van Joden over de wereld. Zo had ik de Joodse omroep gekeken dat ze naar Ukraine of Rusland waren gegaan. Ze vonden haar echt raar, dat proefde je gewoon. Of een keer gingen ze naar Marokko, vonden ze die Askenazi ook maar een paar josti's.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |