I willquote:
Ik zou ook niet weten waarom ik mijn nespresso apparaat overal naar toe moet gaan zeulen?quote:
Nou ja, ik schop hem mn bed niet uit zal ik maar zeggenquote:Op maandag 7 juni 2010 09:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het niet zo op Sjors Kloenie. But I'd still do him voor zijn kapitalen en connecties met andere celebs.
Ik heb wel eens ergens vernomen dat als je dood gaat en je je nespresso apparaat bij je hebt, je die in kan leveren bij de hemelpoort en dan mag je weer naar de aardequote:Op maandag 7 juni 2010 09:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten waarom ik mijn nespresso apparaat overal naar toe moet gaan zeulen?
Ik vraag dan wel of ik even terug mag om het op te halen.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb wel eens ergens vernomen dat als je dood gaat en je je nespresso apparaat bij je hebt, je die in kan leveren bij de hemelpoort en dan mag je weer naar de aarde
Zeg, chagrijnquote:
Het is best een oude kerel.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik schop hem mn bed niet uit zal ik maar zeggen
Dat merken we vanzelf welquote:Op maandag 7 juni 2010 09:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moet je maar zien of het allemaal nog soepel gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 7 juni 2010 09:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tis even vreemd wakker worden zo zonder/met jullie
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op maandag 7 juni 2010 09:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat merken we vanzelf wel
En ik ben zelf heel soepel, dus daar vinden we wel wat op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Een cappuccino-kransje is ook gezellig.
That's all folks!
t is raar iddquote:Op maandag 7 juni 2010 09:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tis even vreemd wakker worden zo zonder/met jullie
Zekerquote:Op maandag 7 juni 2010 09:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]!
Een cappuccino-kransje is ook gezellig.
Nou, maar t is toch andersquote:
Ja eh... JIJ was modquote:
In vergelijking met de XFA mods heeft hij het langer kunnen rekken.quote:Op maandag 7 juni 2010 09:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja eh... JIJ was modHad dan voor ons subforum gevochten!
Gisteren al hoor!quote:Op maandag 7 juni 2010 09:36 schreef Loveless85 het volgende:
Hey DML, ook de weg naar V&A gevonden I see
quote:Op maandag 7 juni 2010 09:28 schreef Loveless85 het volgende:
We zijn er tochhhh
Die andere kan je shaken hoor, die gaat echt niet meer SC'en. En Greys zit natuurlijk in 'haar' F&F, maar zal wellicht hier zo af en toe eens een blik werpen? Iedereen gaat gewoon z'n eigen weg, verander je niks aanquote:Op maandag 7 juni 2010 09:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je zegt al geen mogguh meer zelfs![]()
En ja jullie zijn er tochEn toch mis ik de Grijze en nog een andere.
Maar het is verder prima hier gezellig
Feeksquote:Op maandag 7 juni 2010 09:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja eh... JIJ was modHad dan voor ons subforum gevochten!
We waren gewoon vergetenquote:Op maandag 7 juni 2010 09:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In vergelijking met de XFA mods heeft hij het langer kunnen rekken.
Het is gewoon wennen inderdaad... En gister ging het wel HEEL snel (weekend natuurlijk), dat schrok sommige mensen een beetje af volgens mijquote:Op maandag 7 juni 2010 09:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je zegt al geen mogguh meer zelfs![]()
En ja jullie zijn er tochEn toch mis ik de Grijze en nog een andere.
Maar het is verder prima hier gezellig
quote:
quote:
Jup ik had zelfs gister zoiets van 'Woww dit gaat wel errug snel', maar het was natuurlijk ook echt 'binnenblijf'-weer en weekendquote:Op maandag 7 juni 2010 09:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
We waren gewoon vergeten
[..]
Het is gewoon wennen inderdaad... En gister ging het wel HEEL snel (weekend natuurlijk), dat schrok sommige mensen een beetje af volgens mij
quote:
at your servicequote:Op maandag 7 juni 2010 09:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zeg jij alleen goedemorgen tegen Pisces?
8 topics op een dag iddquote:Op maandag 7 juni 2010 09:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup ik had zelfs gister zoiets van 'Woww dit gaat wel errug snel', maar het was natuurlijk ook echt 'binnenblijf'-weer en weekend
quote:Op maandag 7 juni 2010 09:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup ik had zelfs gister zoiets van 'Woww dit gaat wel errug snel', maar het was natuurlijk ook echt 'binnenblijf'-weer en weekend
quote:
Het is bij mij altijd koel, ideaal aan begane grond wonenquote:Op maandag 7 juni 2010 09:45 schreef Loveless85 het volgende:
Het is bij mij echt lekker koel gebleven, echt blij mee. En valt me nog alles mee want zit op de een-na-bovenste verdieping van een flat en op de hoek. Dus heb never schaduw en de zon staat van opkomst tot ondergang op mijn huisje te schijnen
Dokter Grover in zn boeketreeks welquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 09:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Grover is helemaal geen feeks!
Maar Stombo des te meer!quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 09:49 schreef Symphonic het volgende:
Het is gelukkig een beetje afgekoeld.
Ik vond het afgelopen weekend toch wel weer erg over de top.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |