quote:Op zondag 6 juni 2010 22:25 schreef Cat22 het volgende:
Ik kom weer net op tijd binnen, zie ik.
TOMBO!Laat JJH met rust!
Tell her!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:26 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh nee joh, doe niet zo gek! Het is best fijn om forumvrijgezel te zijn
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:27 schreef Bellatrix het volgende:
volgens mij valt tombo op duitse jongens die nog nat achter de oren zijn en die graag pianoles willen
Ik heb het al in de feedback gemeld, sorryquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:27 schreef Bellatrix het volgende:
volgens mij valt tombo op duitse jongens die nog nat achter de oren zijn en die graag pianoles willen
Je vergeet te vragen waar je ze kan vinden.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
whut??? Waarom en wat zijn dat voor jongens?
kwam ineens bij me op. van die kostschool jongens.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
Wel geinteresseerd dus?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
quote:
Jaquote:Op zondag 6 juni 2010 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sowieso heb jij een hele specifieke en veeleisende smaak.
Klinkt spannend.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Het woord 'kutgeintjes' komt normaal nooit uit m'n vingers.![]()
daarom... er zit vast meer achterquote:Op zondag 6 juni 2010 22:29 schreef -Vaduz- het volgende:
En dus eindig je hopeloos en alleen!quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
kwam ineens bij me op. van die kostschool jongens.
Oh god, jij bent ook besmet!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wil eerst weten wat voor jongens het zijn, maar als jij dat wilt weten moet je het zeggenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je vergeet te vragen waar je ze kan vinden.
Nee dank jequote:Op zondag 6 juni 2010 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
kwam ineens bij me op. van die kostschool jongens.
Nee dusquote:
quote:
Zo'n mevrouw in een oud huis met allemaal katten.quote:
Wel een beetje treurig dat jij dat signaal dus niet duidelijk aan haar kunt overbrengen.quote:
Nouhou!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo'n mevrouw in een oud huis met allemaal katten.
En dat ze dan in het dorp bekend staat als het kattenvrouwtje en de kinderen de bal niet meer uit de tuin durven te halen.
!!! Dat zal het zijn. Ik verval heus in m'n brave imago. Zo kent Erik me ook het best.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:32 schreef gomi het volgende:
[..]
komt door t warme weer van de afgelopen dagen
Ik kom wel af en toe langs om koffie met je te drinken hoor. Nodigen we JJH niet uit want die kan geen fatsoenlijke koffie zettenquote:
Hij pest me nu welquote:Op zondag 6 juni 2010 22:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wel een beetje treurig dat jij dat signaal dus niet duidelijk aan haar kunt overbrengen.
Ik ben hierquote:
Denk het niet, ik voel me er nog te goed voorquote:Op zondag 6 juni 2010 22:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Binnenkort ben jij ook besmet met een FOA(Fok Overdraagbare Aandoening)
Observeren?quote:
Ach, zodra de nieuwelingen (including ikke dus) zijn uitgestuiterd wordt het wel rustiger.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:29 schreef iBenny het volgende:
8,5 topic vandaag
die 250 topics van ESF in een paar maanden wordt op deze manier een lachertje
Ik heb het een paar keer gezegd en zelf boos gekeken. Maar zij is zo desperate dat ze het gewoon niet snapt en tegen beter weten in tegen me op blijft rijen...quote:Op zondag 6 juni 2010 22:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wel een beetje treurig dat jij dat signaal dus niet duidelijk aan haar kunt overbrengen.
Ja, dat was hij.... Ll kan zelfs koffie zetten met een keukenrolpapiertje, dus die mag wel langskomen als we geen filters meer hebbenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kom wel af en toe langs om koffie met je te drinken hoor. Nodigen we JJH niet uit want die kan geen fatsoenlijke koffie zetten. (Dat was hij toch
?)
Ja zoietsquote:
De kutjes politie?quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:32 schreef gomi het volgende:
[..]
komt door t warme weer van de afgelopen dagen
Respectquote:Op zondag 6 juni 2010 22:33 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Denk het niet, ik voel me er nog te goed voor
Gooi er een paar pleegkindjes bij en je bent heel dicht bij je droom.quote:
En jij valt op?????quote:Op zondag 6 juni 2010 22:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
!!! Dat zal het zijn. Ik verval heus in m'n brave imago. Zo kent Erik me ook het best.
tering ga je echt als een afgwezen lover gedragen zeg.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo'n mevrouw in een oud huis met allemaal hamsters.
En dat ze dan in het dorp bekend staat als het hamstervrouwtje en de kinderen de bal niet meer uit de tuin durven te halen.
JJH?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer gezegd en zelf boos gekeken. Maar zij is zo desperate dat ze het gewoon niet snapt en tegen beter weten in tegen me op blijft rijen...
quote:
Ze, 14-jarige gebruiken heul niet zulke moeilijke woordenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer alle verhoudingen een keer duidelijk zijn en we over de wereldproblematiek gaan converseren.
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer gezegd en zelf boos gekeken. Maar zij is zo desperate dat ze het gewoon niet snapt en tegen beter weten in tegen me op blijft rijen...
Ik ben NOOIT uitgestuiterdquote:Op zondag 6 juni 2010 22:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach, zodra de nieuwelingen (including ikke dus) zijn uitgestuiterd wordt het wel rustiger.
maar ik wil eigenlijk ook een manquote:Op zondag 6 juni 2010 22:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gooi er een paar pleegkindjes bij en je bent heel dicht bij je droom.
Ja ik vroeg me al lichtelijk af wie je was! Ik herken je niet zo.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
!!! Dat zal het zijn. Ik verval heus in m'n brave imago. Zo kent Erik me ook het best.
Ik ben inmiddels zelf pleegvader, en geloof me, die roze wolk is een zeepbelquote:Op zondag 6 juni 2010 22:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gooi er een paar pleegkindjes bij en je bent heel dicht bij je droom.
Mag ik dan ook hard slaan?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
JJH?
of
![]()
Dat zou vrij duidelijk moeten zijn. Mag je daarna het zweepje weer aan mij doorgeven.
OMG doe jij eens een keer normaal zegquote:Op zondag 6 juni 2010 22:35 schreef gomi het volgende:
[..]
tering ga je echt als een afgwezen lover gedragen zeg.
weet nu weer waarom ik niet naar de meet ga
Sorry?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:35 schreef gomi het volgende:
[..]
grieperig?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:36 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Huh, wat? Omdat ik me niet ziek voel?
Dat was vet.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
vorige week was het zo te zien leuker
nu acne... vorige week paddestoel als pik
Ik weet het. Ik ben me er van bewust.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me al lichtelijk af wie je was! Ik herken je niet zo.
wuuuuut?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:35 schreef gomi het volgende:
[..]
Een meet? Ik ben heel goed met meets.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:35 schreef gomi het volgende:
[..]
Tombo's soortquote:
houden we het wel even normaal?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:35 schreef gomi het volgende:
[..]
Nee Benny had het over FOA, Fok Overdraagbare Aandoeningen, maar ik voel me nog prima.quote:
quote:
Ik ga er blanco in!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tombo's soort? Riskant. Voor je het weet zit je huilend in een hoekje omdat je per ongeluk iets verkeerds zegt
...
Ik niet over rtl 5 maar over gomi.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik zit hier helemaal geshockeerd te kijken
Door de actie van Gomi netquote:Op zondag 6 juni 2010 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Jongens, leg eens uit, waarom zijn we in shock?
Goh, verrassend he, dat je niet tegen een vrouw moet zeggen dat ze corrigerend ondergoed moet gaan dragenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tombo's soort? Riskant. Voor je het weet zit je huilend in een hoekje omdat je per ongeluk iets verkeerds zegt
...
Niet als je niet de hele dag wilt stuiteren neequote:Op zondag 6 juni 2010 22:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Een meet? Ik ben heel goed met meets.
Het schijnt dat je me alleen geen koffie moet laten zetten....
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:40 schreef tombolafan het volgende:
Goh, verrassend he, dat je niet tegen een vrouw moet zeggen dat ze corrigerend ondergoed moet gaan dragen
Ja maar ik heb even gemist wat er nou aan de hand wasquote:
Wat bewaar jij allemaal op het toilet?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een gedeelte van het kleine kamertje op geruimd... echt te grappigKwam een hele leuke foto tegen van mij en Eva. Kennen jullie die nog?
quote:
Okee, wat was daar zo heel verschrikkelijk aan?quote:
Erik dus welquote:Op zondag 6 juni 2010 22:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]![]()
Ik zeg zulke dingen nooit, wees niet bang.
Het zit je wel hopog hè? Dat ondergoed? D:quote:Op zondag 6 juni 2010 22:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goh, verrassend he, dat je niet tegen een vrouw moet zeggen dat ze corrigerend ondergoed moet gaan dragen![]()
Hahaha nee niet de wcquote:Op zondag 6 juni 2010 22:42 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Wat bewaar jij allemaal op het toilet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2010 22:43:21 ]
Ineens een Romeo en Juliet, Brooke en Ridge, Ludo en Janini uitbarsting van heb ik jou daar.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Okee, wat was daar zo heel verschrikkelijk aan?
Willen wij dat wel horenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:42 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Wat bewaar jij allemaal op het toilet?
Dat is als je doet alsof je bingo hebt maar dat niet hebtquote:Op zondag 6 juni 2010 22:42 schreef D. het volgende:
[..]
Valse?
Is dat hetzelfde als een illegale, of zitten er 'verkeerde balletjes' in?
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:42 schreef D. het volgende:
[..]
Valse?
Nee, dan moet je een liedje zingen.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:42 schreef D. het volgende:
[..]
Valse?
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hahaha nee niet de wc![]()
Let niet op me dikke kopIs van een paar jaar terug
Leuke foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snap het nog steeds niet. Is er iets gaande tussen Marlalalalallalalaaalallala en Vaduz? Wie is er afgewezen? Waarom valt iedereen zo over Gomi's opmerking en last but not least, wie schenkt er voor me iets te drinken in?!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja maar ik heb even gemist wat er nou aan de hand was. Misschien even teruglezen, maar dan zijn jullie weer een topic verder straks.
Ik weet niet of dat ondergoed hoog zitquote:
In principe niks, maar het ging helemaal nergens overquote:Op zondag 6 juni 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Okee, wat was daar zo heel verschrikkelijk aan?
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hahaha nee niet de wc![]()
Let niet op me dikke kopIs van een paar jaar terug
O, dat mens was zo volgeplamuurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eva dan he.
That's all folks!
Bier?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet. Is er iets gaande tussen Marlalalalallalalaaalallala en Vaduz? Wie is er afgewezen? Waarom valt iedereen zo over Gomi's opmerking en last but not least, wie schenkt er voor me iets te drinken in?!
Wat wil je drinken?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet. Is er iets gaande tussen Marlalalalallalalaaalallala en Vaduz? Wie is er afgewezen? Waarom valt iedereen zo over Gomi's opmerking en last but not least, wie schenkt er voor me iets te drinken in?!
Hij is nog steeds single, dus dat valt tegenquote:
Fokstelletjesquote:Op zondag 6 juni 2010 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
* Cee schenkt een drank naar keuze voor Erik in, doet er een rietje en een schijfje citroen bij en een parapluutje, gaat vervolgens langzaamaan afsluiten, geeft iedereen een nachtkusje en zwaaitquote:Op zondag 6 juni 2010 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En doe mij maar wat Erik heeft.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik maak wel een sandwich voor je.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:
simpel...quote:Op zondag 6 juni 2010 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet letterlijk. en Erik moet je met een korreltje zout nemen af en toe. Die kiepelt er zonder problemen een liter wijn in.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat ondergoed hoog zit![]()
Maar Erik begon er weer over
Limonadequote:
Wijntje?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Trusten Ceequote:Op zondag 6 juni 2010 22:45 schreef Cee het volgende:
[..]
* Cee schenkt een drank naar keuze voor Erik in, doet er een rietje en een schijfje citroen bij en een parapluutje, gaat vervolgens langzaamaan afsluiten, geeft iedereen een nachtkusje en zwaait![]()
Ach, hij kan ons beiden er ook op aanspreken.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij is nog steeds single, dus dat valt tegen
Truste Cee. Mwah!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:45 schreef Cee het volgende:
[..]
* Cee schenkt een drank naar keuze voor Erik in, doet er een rietje en een schijfje citroen bij en een parapluutje, gaat vervolgens langzaamaan afsluiten, geeft iedereen een nachtkusje en zwaait![]()
Zie Benny postquote:Op zondag 6 juni 2010 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Limonade. En nu de rest van de vragen nog!
En jij bent nog vrijgezel???quote:Op zondag 6 juni 2010 22:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Dagdag.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik word niet gaarne met zout genomen!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet letterlijk. en Erik moet je met een korreltje zout nemen af en toe. Die kiepelt er zonder problemen een liter wijn in.
R U serrious? Hij wordt er met tijden lichtelijk agressief van.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet letterlijk. en Erik moet je met een korreltje zout nemen af en toe. Die kiepelt er zonder problemen een liter wijn in.
Vies is het gewoon. Je zult je partner maar op fok hebben leren kennenquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
ja he
Tenzij Kally natuurlijk, maar die's liev toch?
Of ze nueken, nog erger.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vies is het gewoon. Je zult je partner maar op fok hebben leren kennen
Ga doorquote:Op zondag 6 juni 2010 22:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
simpel...
Mar en Gomi hadden een soort van fok-relatie-achtig-iets en gomi komt net met een flinke uitbarsting omdat... en verder had ik geen zin om te typen
Geweldig deze opmerkingquote:Op zondag 6 juni 2010 22:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoi, ik iets minder nieuw. Ik ben er al vanaf het begin van de avond.
maar wie is zij dan?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Schattig he
Zij was mijn favo toen
Heul niet! Ik was niet agressiefquote:Op zondag 6 juni 2010 22:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
R U serrious? Hij wordt er met tijden lichtelijk agressief van.
quote:
De 15e was ie toch wel lief?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
R U serrious? Hij wordt er met tijden lichtelijk agressief van.
Het mag ook per PMquote:
Niet als het om de preciousssss laptop met Songfestival liedjes ging.quote:
Kwalbert Verlinke.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het mag ook per PM. Ik ben razend nieuwsgierig. En ziek! Ik heb koorts, en wat juicy inside information maakt me vast beter!
hai meiskequote:
Heulquote:Op zondag 6 juni 2010 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
ja he
Tenzij Kally natuurlijk, maar die's liev toch?
Het zou verboden moeten wordenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vies is het gewoon. Je zult je partner maar op fok hebben leren kennen
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik wilde jullie nog even welterusten wensenTot morgen allemaal
Nasty, dat is het.quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 6 juni 2010 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik hou de informatie voor mezelf hoorquote:
Dat viel ook wel mee.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet als het om de preciousssss laptop met Songfestival liedjes ging.
SV?quote:
Werd je maar eens genomenquote:
Trusten.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat wist ik ook wel.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Pheno is niet nieuw daarom moest ik lachen dat je er serieus op in ging
leven nog hoorquote:Op zondag 6 juni 2010 22:51 schreef iBenny het volgende:
Leven gomi en mar nog? of hebben ze elkaar afgemaakt?
En iedereen voor de rest tussen deze postsquote:
jij ook welterustenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Er zijn dan hier ook meer beesten dan in F&Fquote:Op zondag 6 juni 2010 22:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lief he.. dat ze nu voor ons heeft gekozen
ja, popcorn kun je weer opbergen iBennyquote:Op zondag 6 juni 2010 22:51 schreef iBenny het volgende:
Leven gomi en mar nog? of hebben ze elkaar afgemaakt?
quote:
Kinky hoor.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:53 schreef Bellatrix het volgende:
godverdomme me kat zuigt en krabt me.
Man, ik heb er nachtmerries van!quote:
Jaaquote:
Het mag!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, ik kan vast iets verzinnen hoor
Maar geen zin in![]()
En dat is een probleem omdat?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:53 schreef Bellatrix het volgende:
godverdomme me kat zuigt en krabt me.
Da's niet zo gek bij Tomboquote:
quote:
Eat your heart out Erikquote:
Ik zit niet te kijken, m'n broer moet gamen en mjn tv is niet aangesloten.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:54 schreef iBenny het volgende:
Bella, ik vind dit maar een stomme aflevering
okequote:Op zondag 6 juni 2010 22:54 schreef Marlalala het volgende:
[..]
ja, popcorn kun je weer opbergen iBenny
yeah was uncalled for.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
nee oke... dan is het goed
ik schrok namelijk wel een beetje
Slaap lekker Kittykatquote:Op zondag 6 juni 2010 22:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga douchen, en dan naar bed!
Slaap lekker alvast iedereen
Jawel.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
En dat is een probleem omdat?
Je zou ook niet vloeken als een wijf dat bij je deed
pssssssst, bella is vrouwquote:Op zondag 6 juni 2010 22:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
goffer erikquote:
quote:
Welk hart. Die heb ik al lang verpand en van het geld een fles wijn gekocht!quote:
picsquote:Op zondag 6 juni 2010 22:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Toe maar.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Welk hart. Die heb ik al lang verpand en van het geld een fles wijn gekocht!
Heej, heb jij mijn kat in huis?quote:
Be careful what you wish for.quote:
Mijn kitten zuigt en krabt aan me alsof ik zijn moeder ben.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heej, heb jij mijn kat in huis?
*kijkt wantrouwig*
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb nu een houten hartquote:Op zondag 6 juni 2010 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Welk hart. Die heb ik al lang verpand en van het geld een fles wijn gekocht!
pics van je broer.quote:
Slaap lekker!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga douchen, en dan naar bed!
Slaap lekker alvast iedereen
Truste mopquote:
Wacht maar tot hij 5 jaar is.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn kitten zuigt en krabt aan me alsof ik zijn moeder ben.![]()
Best wel aandoenlijk maar doet ook pijn soms.
Lekker toch?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Wordt het hier dan eindelijk rustig en intiem?
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wacht maar tot hij 5 jaar is.Die van mij slobbert nog steeds. Schijnt te kunnen ontstaan als je met de fles bent grootgebracht. Ik houd me maar voor dat hij mij als zijn mamma ziet als ik weer eens bekrabbeld en ondergekwijld ben.
![]()
Oh, gezellie!quote:Op zondag 6 juni 2010 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Wordt het hier dan eindelijk rustig en intiem?
*leest mee*quote:Op zondag 6 juni 2010 23:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor mij geen animeermeisjes, behalve ééntje.
Regel ze zelfquote:
Weltrustenquote:Op zondag 6 juni 2010 23:05 schreef Kally het volgende:
Ik ben er ook van tussen, half 6 gaat het wekkertje weer, slaap lekker voor straks allemaal
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:05 schreef Kally het volgende:
Ik ben er ook van tussen, half 6 gaat het wekkertje weer, slaap lekker voor straks allemaal
Nogal, je bent een halfuurtje weg en je kunt twee topics verderop weer tvp'enquote:
Wat liefquote:Op zondag 6 juni 2010 23:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wacht maar tot hij 5 jaar is.Die van mij slobbert nog steeds. Schijnt te kunnen ontstaan als je met de fles bent grootgebracht. Ik houd me maar voor dat hij mij als zijn mamma ziet als ik weer eens bekrabbeld en ondergekwijld ben.
![]()
Trusten!quote:Op zondag 6 juni 2010 23:05 schreef Kally het volgende:
En wie denk je dat die ene is?quote:
Sweet dreams K.-babequote:Op zondag 6 juni 2010 23:05 schreef Kally het volgende:
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nogal, je bent een halfuurtje weg en je kunt twee topics verderop weer tvp'en
Snif,quote:Op zondag 6 juni 2010 23:05 schreef Kally het volgende:
Nou, dat maakt me vast gelukkigquote:Op zondag 6 juni 2010 23:06 schreef Bellatrix het volgende:
Nou kameraden. Dit topic moet vol te posten zijn. Dan kunnen we weer allemaal gelukkig slapen.
En dan is er weer een volgend topic.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:06 schreef Bellatrix het volgende:
Nou kameraden. Dit topic moet vol te posten zijn. Dan kunnen we weer allemaal gelukkig slapen.
Dat kan ook zonder een vol topic. eigenlijk.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:06 schreef Bellatrix het volgende:
Dat lukt welquote:Op zondag 6 juni 2010 23:06 schreef Bellatrix het volgende:
Zou wel moeten.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Trusten!![]()
[..]
En wie denk je dat die ene is?
kan ik alvast een pré-tvp plaatsen in topic 35, als jij er bent?quote:
Dat effect hebben dames op me: ik moet reageren.quote:
Jawel, maar word er verlegen van.quote:
Hoe bedoel je? De snelheid van topics? Ja, eens, je kunt weinig volgen zo.quote:
Dat is het ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |