Ach, zodra de nieuwelingen (including ikke dus) zijn uitgestuiterd wordt het wel rustiger.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:29 schreef iBenny het volgende:
8,5 topic vandaag
die 250 topics van ESF in een paar maanden wordt op deze manier een lachertje
Ik heb het een paar keer gezegd en zelf boos gekeken. Maar zij is zo desperate dat ze het gewoon niet snapt en tegen beter weten in tegen me op blijft rijen...quote:Op zondag 6 juni 2010 22:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wel een beetje treurig dat jij dat signaal dus niet duidelijk aan haar kunt overbrengen.
Ja, dat was hij.... Ll kan zelfs koffie zetten met een keukenrolpapiertje, dus die mag wel langskomen als we geen filters meer hebbenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kom wel af en toe langs om koffie met je te drinken hoor. Nodigen we JJH niet uit want die kan geen fatsoenlijke koffie zetten. (Dat was hij toch
?)
Ja zoietsquote:
De kutjes politie?quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:32 schreef gomi het volgende:
[..]
komt door t warme weer van de afgelopen dagen
Respectquote:Op zondag 6 juni 2010 22:33 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Denk het niet, ik voel me er nog te goed voor
Gooi er een paar pleegkindjes bij en je bent heel dicht bij je droom.quote:
En jij valt op?????quote:Op zondag 6 juni 2010 22:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
!!! Dat zal het zijn. Ik verval heus in m'n brave imago. Zo kent Erik me ook het best.
tering ga je echt als een afgwezen lover gedragen zeg.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo'n mevrouw in een oud huis met allemaal hamsters.
En dat ze dan in het dorp bekend staat als het hamstervrouwtje en de kinderen de bal niet meer uit de tuin durven te halen.
JJH?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer gezegd en zelf boos gekeken. Maar zij is zo desperate dat ze het gewoon niet snapt en tegen beter weten in tegen me op blijft rijen...
quote:
Ze, 14-jarige gebruiken heul niet zulke moeilijke woordenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer alle verhoudingen een keer duidelijk zijn en we over de wereldproblematiek gaan converseren.
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer gezegd en zelf boos gekeken. Maar zij is zo desperate dat ze het gewoon niet snapt en tegen beter weten in tegen me op blijft rijen...
Ik ben NOOIT uitgestuiterdquote:Op zondag 6 juni 2010 22:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach, zodra de nieuwelingen (including ikke dus) zijn uitgestuiterd wordt het wel rustiger.
maar ik wil eigenlijk ook een manquote:Op zondag 6 juni 2010 22:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gooi er een paar pleegkindjes bij en je bent heel dicht bij je droom.
Ja ik vroeg me al lichtelijk af wie je was! Ik herken je niet zo.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
!!! Dat zal het zijn. Ik verval heus in m'n brave imago. Zo kent Erik me ook het best.
Ik ben inmiddels zelf pleegvader, en geloof me, die roze wolk is een zeepbelquote:Op zondag 6 juni 2010 22:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gooi er een paar pleegkindjes bij en je bent heel dicht bij je droom.
Mag ik dan ook hard slaan?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
JJH?
of
![]()
Dat zou vrij duidelijk moeten zijn. Mag je daarna het zweepje weer aan mij doorgeven.
OMG doe jij eens een keer normaal zegquote:Op zondag 6 juni 2010 22:35 schreef gomi het volgende:
[..]
tering ga je echt als een afgwezen lover gedragen zeg.
weet nu weer waarom ik niet naar de meet ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |