Trusten Ceequote:Op zondag 6 juni 2010 22:45 schreef Cee het volgende:
[..]
* Cee schenkt een drank naar keuze voor Erik in, doet er een rietje en een schijfje citroen bij en een parapluutje, gaat vervolgens langzaamaan afsluiten, geeft iedereen een nachtkusje en zwaait![]()
Ach, hij kan ons beiden er ook op aanspreken.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij is nog steeds single, dus dat valt tegen
Truste Cee. Mwah!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:45 schreef Cee het volgende:
[..]
* Cee schenkt een drank naar keuze voor Erik in, doet er een rietje en een schijfje citroen bij en een parapluutje, gaat vervolgens langzaamaan afsluiten, geeft iedereen een nachtkusje en zwaait![]()
Zie Benny postquote:Op zondag 6 juni 2010 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Limonade. En nu de rest van de vragen nog!
En jij bent nog vrijgezel???quote:Op zondag 6 juni 2010 22:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Dagdag.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik word niet gaarne met zout genomen!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet letterlijk. en Erik moet je met een korreltje zout nemen af en toe. Die kiepelt er zonder problemen een liter wijn in.
R U serrious? Hij wordt er met tijden lichtelijk agressief van.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet letterlijk. en Erik moet je met een korreltje zout nemen af en toe. Die kiepelt er zonder problemen een liter wijn in.
Vies is het gewoon. Je zult je partner maar op fok hebben leren kennenquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
ja he
Tenzij Kally natuurlijk, maar die's liev toch?
Of ze nueken, nog erger.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vies is het gewoon. Je zult je partner maar op fok hebben leren kennen
Ga doorquote:Op zondag 6 juni 2010 22:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
simpel...
Mar en Gomi hadden een soort van fok-relatie-achtig-iets en gomi komt net met een flinke uitbarsting omdat... en verder had ik geen zin om te typen
Geweldig deze opmerkingquote:Op zondag 6 juni 2010 22:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoi, ik iets minder nieuw. Ik ben er al vanaf het begin van de avond.
maar wie is zij dan?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Schattig he
Zij was mijn favo toen
Heul niet! Ik was niet agressiefquote:Op zondag 6 juni 2010 22:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
R U serrious? Hij wordt er met tijden lichtelijk agressief van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |